Miksi miehet arvostelevat naisten halua saada taloudellisesti toimeentuleva kumppani?
Eikö se ole ihan itsestään selvää? Jos haluaa perheen, lapsia, oman kodin, harrastuksia jne. siihen tarvitaan rahaa. Ei niitä sosiaalituilla saada.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
No se on kohdantaongelma suomessa tällä hetkellä, että naiset eivät pariudu "alaspäin", eli miesten kanssa joilla ei ole koulutus/tulot paremmat kuin naisella itsellään. Miehet vastoin tätä pariutuu "alaspäin". Se varmaan tuntuu monesta miehestä ikävältä, että näin on, mutta jokainen valitsee itse kumppaninsa.
Mielestäni hommaan on selviä ratkaisuja. Pohditaan sitä miksi poikien koulut menee päin helvettiä, tai miksi duunarialoilta ei saa palkkaa enemmän, jotta miehet pystyvät yltämään naisten standardeihin.
Mutta tälläkin palstalla useat feministit huutaa että "nyt on naisten vuoro tienata ja olla perheen pää", siinä tapauksessa pitäisi ehkä harkita niiden standardien alentamista, jos ei olla valmiita nostamaan miesten tasoa periaatteesta.
Monella perinteisellä duunarialalla tienaa merkittävästi paremmin kuin joillakin naisvaltaisilla yliopistokoulutuksen aloilla.
Vierailija kirjoitti:
"Ei jokku vaan tajua. Se mitä luulet antavas miehelle seksin lisäksi on hänelle vain rasite. Jos sun mies sais ite päättää niin se ei sun kanssa tekis mitää ylimäärästä kuin kävis sillo tällö panemassa"
En minä tuhlaa aikaani sen miettimiseen, mitä minä annan miehelle. Ei se asia kuulu minulle millään muotoa, on miehen oma asia määritellä, mitä minulta saa ja onko se sitä, mitä haluaa. Oma häpeänsä, jos todellisuudessa kyr pä otsassa ja hampaat irvessä vain sietää seuraani. Pelkkää seksiä saisi aivan varmasti paljon helpommalla muualta. Oma häpeänsä myös, jos on niin kakara, ettei tajua aikuisena kyllä jo "saavansa ite päättää", miten elämäänsä elää. (Miehet vaikuttavatkin kyllä henkisesti pikkulapsen tasolle jääneiltä poloisilta näiden kommenttien perusteella...)
Tulihan se sieltä mitä oikeasti ajattelet. Et ees välitä siitä mitä miehesi saa sinulta kunhan tämä maksaa.
Emme me miehet arvostele naisten valintoja, ainoastaan toivomme heille kaikkea hyvää jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset hankalat eukot voivat haluta ja vaatia mitä vaan, mutta Thaimaasta löytää aidon rakkauden kauniin ja sutjakan naisen kanssa
Thaikkuvaimo sukuineen löytää aidon rakkauden rahapussisi kanssa. Pienikin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se menee että miehet rakastaa ja naiset rahastaa.
Ei, vaan juuri opimme, että miehet "menevät mukaan naisten juttuihin" saadakseen seksiä.
Saatu monipuolinen ja säännöllinen seksi mahdollistaa rakastumisen.
Ja paskat, se on nyt opittu, että mitä nainen "luulee antavansa miehelle seksin lisäksi on miehelle vain rasite. Jos mies sais ite päättää niin se ei naisen kanssa tekis mitää ylimäärästä kuin kävis sillo tällö panemassa". Miehet voi lopettaa vinkumisen, kun ei naiset kelpuuta parisuhteeseen ja miehet jää ilman perhettä. Ette kumpaakaan halua, joten nauttikaa vapaudestanne!
Vierailija kirjoitti:
Emme me miehet arvostele naisten valintoja, ainoastaan toivomme heille kaikkea hyvää jatkossa.
Eniromaista, samaa toivomme teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei jokku vaan tajua. Se mitä luulet antavas miehelle seksin lisäksi on hänelle vain rasite. Jos sun mies sais ite päättää niin se ei sun kanssa tekis mitää ylimäärästä kuin kävis sillo tällö panemassa"
En minä tuhlaa aikaani sen miettimiseen, mitä minä annan miehelle. Ei se asia kuulu minulle millään muotoa, on miehen oma asia määritellä, mitä minulta saa ja onko se sitä, mitä haluaa. Oma häpeänsä, jos todellisuudessa kyr pä otsassa ja hampaat irvessä vain sietää seuraani. Pelkkää seksiä saisi aivan varmasti paljon helpommalla muualta. Oma häpeänsä myös, jos on niin kakara, ettei tajua aikuisena kyllä jo "saavansa ite päättää", miten elämäänsä elää. (Miehet vaikuttavatkin kyllä henkisesti pikkulapsen tasolle jääneiltä poloisilta näiden kommenttien perusteella...)
Tulihan se sieltä mitä oikeasti ajattelet. Et ees välitä
Eikö se ole miesten oma asia miettiä, saavatko he vaimoiltaan sitä, mitä haluavat? En minä ainakaan mieti sitä yhtään.
Niin, unohditte vastata: elän parhaillaan alennetulla toimeentulotuella ja asumistuella, ja tulen ihan hyvin toimeen. Olen siis toimeentuleva mies -kaltaisianiko tarkoititte?
Vai ehkä sittenkin "mukavan varakas"?
Mua aina naurattaa näissä keskusteluissa, kun miehet valittaa, että suomalaiset naiset olisi muka vain rahan perään. Ja sitten seuraavassa lausessa puhuvat jostain thaimaalaisista naisista, jotka nimenomaan ovat ainoastaan sen rahan perässä ja suostuvat avioliittoon sen rahan takia.
Eli oikeasti totuus on se, ettei miehiä kiinnosta se onko naiset rahan perässä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan s
Eikö se ole miesten oma asia miettiä, saavatko he vaimoiltaan sitä, mitä haluavat? En minä ainakaan mieti sitä yhtään.
Jos saavat seksiä niin saavat mitä haluavat
Vierailija kirjoitti:
Niin, unohditte vastata: elän parhaillaan alennetulla toimeentulotuella ja asumistuella, ja tulen ihan hyvin toimeen. Olen siis toimeentuleva mies -kaltaisianiko tarkoititte?
No miten itse arvioit? Saatko asuntolainaa perheasuntoon ja kykenetkö sitä lyhentelemään? Pystytkö maksamaan puolet häämatkan hinnasta New Yorkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten itse arvioit? Saatko asuntolainaa perheasuntoon ja kykenetkö sitä lyhentelemään? Pystytkö maksamaan puolet häämatkan hinnasta New Yorkiin?
Miksi pitäisi olla asuntolaina ja perheasunto? Kuka idiootti lähtee häämatkalle? Varsinkaan New Yorkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se sieltä mitä oikeasti ajattelet. Et ees välitä siitä mitä miehesi saa sinulta kunhan tämä maksaa.
Mikä tossu mies, jos ei saa haluamaansa ja maksaa silti :) Minä tuolla jo totesinkin, että oma palkkani riittää oikein hyvin omiin tarpeisiini enkä halua lapsia, joten miehen ansioilla ei niin merkitystä.
Vähän off topic: miehet kettuilevat, että naiset haluavat rikkaan miehen. He eivät näytä tajuavan sitä, että omalla työllään rikastuneilla on vähän erilainen luonne ja asenne kuin muilla. Se on the juttu, joka vetää puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän off topic: miehet kettuilevat, että naiset haluavat rikkaan miehen. He eivät näytä tajuavan sitä, että omalla työllään rikastuneilla on vähän erilainen luonne ja asenne kuin muilla. Se on the juttu, joka vetää puoleensa.
Vitut on.
Terveisin omalla työllä rikastunut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvioin että aloitus on sutki ja harhaanjohtava - kuten tosin täällä todella usein muutenkin. Siinä puhuttiin VAIN toimeentulevasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla asuntolaina ja perheasunto? Kuka idiootti lähtee häämatkalle? Varsinkaan New Yorkiin
Minä ainakin haluan niin ja sellaisen miehen kelpuutan, joka pystyy nuo tarjoamaan. Sultako ei onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniromaista, samaa toivomme teille.
Niinpä, miksi olla hankala tai kateellinen, ystävällisyydellä saattaa joskus saada ystävällisyyttä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluan niin ja sellaisen miehen kelpuutan, joka pystyy nuo tarjoamaan. Sultako ei onnistu?
Onnistuu mutta miksi haluaisin noita? Mulla on jo oma talo enkä halua häämatkalle. Jos naimisiin olis pakko jostai syystä mennä niin se olis maistraatissa lounastauolla ja avioehto kirjattais samalla kertaa.
"Sekoitat aidon haluamisen ja pillupalkalla toisen perheunelmissa mukana tossuilun."
Onpas miehet sitten tosiaan heikkoja, tahdottomia, tyhjiä otuksia. Vinkumisen syntyvyyden laskusta voi lopettaa, kuka tuollaisia haluaisi elämäänsä.