Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pettäjä tuntee kun jää kiinni sivusuhteesta eikä olisi halunnut erota puolisostaan/rikkoa kotia?

Vierailija
28.08.2024 |

Mulla on vain se petetyn näkökulma, mutta haluaisin tietää mitä pettäjän päässä liikkuu...

Oma maailmani mureni ihan täysin kun sain miehen pettämisestä kiinni. On tulossa ero ja minä muutan pois. Olen täysin palasina kaikesta, mutta haluaisin kuitenkin tietää mitä sen pettäjän päässä pyörii...Mies kun ei puhu mitään.

Meillä oli kaikki hyvin, rakkautta riitti, myös makuuhuoneen puolella kaikki hyvin. Olimme toistemme parhaat ystävät 25 vuotta ja sitten kävi niin että mies oli heikko ja lankesi erään häntä piirittäneen nuoremman naisen pauloihin. 

Mies ei olisi halunnut erota ja oli hävennyt tekojaan (olivat ilmeisesti muutaman kuukauden tapailleet ennen kuin sain ns. rysän päältä kiinni) tekohetkelläkin, mutta jokin vain veti häntä sen toisen naisen luokse. Oli hullaantunut ja se oli voittanut järjen. Enempää en hänestä kiinni saa, sulkeutuu. 

Osaisiko joku sanoa mulle mitä tällaisessa tilanteessa pettäjän päässä liikkuu kun romahdutti oman ja puolisonsa elämän, 25 vuotta roskakoriin? Häpeää, surua, iloa....? Kovasti yrittäisin ymmärtää, mutta vastauksia en saa. Hän hermostuu kun yritän niitä häneltä kysellä, on aina ollut hyvin sulkeutunut. Nähtäväksi jää juokseeko hairahduksensa luokse heti kun lähden, vai kuivuuko koko juttu kasaan. 

Kokemuksia? Mielipiteitä?

Kommentit (1940)

Vierailija
1761/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ainakin mies tekee kellon ympäri töitä, ihan ilmeisesti paljon viikonloppuisinkin. Ehkä käsittelee asioita sillä tavoin, en tiedä. Luin jostain että suurimmalla osalla miehistä asioiden käsittely ja sulattelu on paljon pitkäkestoisempaa kuin naisilla."

Eihän sellainen ylenmääräinen työnteko ole asioiden käsittelyä vaan juurikin niiden karttamista. Tuollainen yhteydenpito pitkittää eroprosessia. Ei myöskään kohdata sitä, mitä se uusi elämä erossa. Varsinkin alussa se olisi tärkeää.

No niin, totta. Tekee vimmatusti töitä ettei asioita ja omia ajatuksiaan tarvitsisi kohdata! Eikä tyhjää kotia. Näinhän se onkin.

Ap

Jos ainoa todiste siintä että tekee paljon töitä on miehen omat sanat niin niihin ei ole luottamista.

Hyvinkin saattaa olla uusi nainen jonka kanssa  viettää ns ylityö aikansa.

Toi että itselleen rakas ihminen valehtelee päin naamaa on niin vaikeaa tajuta, vasta kun jälkikäteen. 

Vierailija
1762/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei petä ketään, jos ei kumppanissa ole jotain vikaa. Todennäköisesti asiasta (ongelmasta) on käyty keskusteluja ennen pettämistä. Minä pettäjänä ihmettelisin miksi ei kiinnostanut ottaa ongelmia tosissaan, oliko perheen hajoaminen todella niin vähäistä että kannatti antaa pettää ja sitten suutahtaa...

Mun ex-mies etsi jännitystä, siksi harrasti muita naisia.

Seksiä oli ihan paljastukseen asti.

Pääsin lukemaan viestit, onnekseni. Muuten olisi valehtelu jatkunut.

Vaikea selittää omia rakkauden kirjotuksiaan ja höpötyksiään jonkun muun kirjottamaksi, koska vahti puhelintaan kun haukka. Paitsi onnekseni pariin kertaan.

Muuten exäni esiinty sinkkuna Tinderillä.

Olisi vähä näyttänyt kiveksiä ja eronnut ennenku alko sekoilemaan.

Aika ikävästi viime vuoden erosoppa värittää käsitystä hänestä ihmisenä. Pidin häntä rehtinä, rehellisenä ja oikeudenmukasena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti löydä ap:n veroista, mutta eivät tällaiset komeat, koulutetut ja varakkaat miehet jää yksin missään elämän vaiheessa. Tuokaan ap:n mies ei ole tainnut koskaan olla yksin plus sivusuhteet, kyllä hän saa sinne jonkun laittamaan kotia, jos vaan haluaa. Ja varmasti haluaa, kun ei ole kokemusta muusta. Tämä tarina on nähty niin monta kertaa. 

No on, mutta kuka aikuinen nainen oikeasti jaksaa enää alkaa jotain ärisevää vanhaa ukkoa passaamaan? Ei kukaan! Yök.

Vierailija
1764/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ainakin mies tekee kellon ympäri töitä, ihan ilmeisesti paljon viikonloppuisinkin. Ehkä käsittelee asioita sillä tavoin, en tiedä. Luin jostain että suurimmalla osalla miehistä asioiden käsittely ja sulattelu on paljon pitkäkestoisempaa kuin naisilla."

Eihän sellainen ylenmääräinen työnteko ole asioiden käsittelyä vaan juurikin niiden karttamista. Tuollainen yhteydenpito pitkittää eroprosessia. Ei myöskään kohdata sitä, mitä se uusi elämä erossa. Varsinkin alussa se olisi tärkeää.

No niin, totta. Tekee vimmatusti töitä ettei asioita ja omia ajatuksiaan tarvitsisi kohdata! Eikä tyhjää kotia. Näinhän se onkin.

Ap

Jos ainoa todiste siintä että tekee paljon töitä on miehen omat sanat niin niihin ei ole luottamista.

Hyvinkin saattaa olla uu

Ihan lähettelee mulle kuvia sieltä kun tekee töitä ja työn eri vaiheista. Viikonloput on suht hiljaa. 

Ap

Vierailija
1765/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskonut mitään miehen tarinoita ja selityksiä. Hänellä outo tapa valehdella lähes kaikesta. Ihan arkisista jutuista lähtien. Ja sitten jännästi vilkaisee, että miten reagoin. Olen vedättänyt häntä yli 20 vuotta, kun alussa huomasin tuon vale ja vilkaisu käytöksen. Nyt tiedän automaattisesti milloin hän valehtelee ja varmaan noin kaksi kolmasosaa on täyttä potaskaa mitä suustaan päästää. Ja on pettänyt ihan alusta asti. Muutaman kerran olen saanut hänet puhumaan itsensä pussiin ja silloin alkaa kauhea uhriutuminen ja häntä pitäisi lohduttaa, ymmärtää ja sääliä. Miehet.

Vierailija
1766/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjää ei harmita teot vaan kiinni jääminen. Ei niillä ole tunteita eikä sielua. Tyhjiä kuoria vain.

Vierailija
1767/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan uskonut mitään miehen tarinoita ja selityksiä. Hänellä outo tapa valehdella lähes kaikesta. Ihan arkisista jutuista lähtien. Ja sitten jännästi vilkaisee, että miten reagoin. Olen vedättänyt häntä yli 20 vuotta, kun alussa huomasin tuon vale ja vilkaisu käytöksen. Nyt tiedän automaattisesti milloin hän valehtelee ja varmaan noin kaksi kolmasosaa on täyttä potaskaa mitä suustaan päästää. Ja on pettänyt ihan alusta asti. Muutaman kerran olen saanut hänet puhumaan itsensä pussiin ja silloin alkaa kauhea uhriutuminen ja häntä pitäisi lohduttaa, ymmärtää ja sääliä. Miehet.

Ja olet hyvässä parisuhteessa ja rakkautta ja seksiä on. Aah onnea sulle! Mikä hoitotäti oikein olet.

Vierailija
1768/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta. Ootteko jossain hoitolaitoksessa vai miksi ihmeessä tuo manipulointi? 

Vierailija
1769/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan lähettelee mulle kuvia sieltä kun tekee töitä ja työn eri vaiheista. Viikonloput on suht hiljaa."

Siis eiks miehes pitänyt olla jossain johtotehtävissä? 

Vierailija
1770/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on, mutta kuka aikuinen nainen oikeasti jaksaa enää alkaa jotain ärisevää vanhaa ukkoa passaamaan? Ei kukaan! Yök.

Ap taitanut haluta ja rakastaa. Mun isä on 66 vuotias ja tosi tyylikäs ja energinen ihminen. Ja moderni tasa-arvossaan. Loistava kokkikin.

Vierailija
1771/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käynyt koneellani seksiseurasivuilla. Väitti ponnahdusikkunoiksi. Siinä sitten heräsin ja tapasin kivan oloisen miehen ja todellakin haluaisin vaan antaa mennä kohti uusia tuulia. 

Vierailija
1772/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihan lähettelee mulle kuvia sieltä kun tekee töitä ja työn eri vaiheista. Viikonloput on suht hiljaa."

Siis eiks miehes pitänyt olla jossain johtotehtävissä? 

Juu on kyllä. Mutta en mä ole täällä tarkemmin eritellyt että millaisissa.

Ap

Vierailija
1773/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti löydä ap:n veroista, mutta eivät tällaiset komeat, koulutetut ja varakkaat miehet jää yksin missään elämän vaiheessa. Tuokaan ap:n mies ei ole tainnut koskaan olla yksin plus sivusuhteet, kyllä hän saa sinne jonkun laittamaan kotia, jos vaan haluaa. Ja varmasti haluaa, kun ei ole kokemusta muusta. Tämä tarina on nähty niin monta kertaa. 

Ihan oikeasti, kyllä näitä naisia löytyy. 

Vierailija
1774/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näin mäkin uskoin eron jälkeen, toisella oli niin paljon töitä. Niin paljon, että lasten piti olla enemmän mulla. Ja kuulin tosi paljon silloin juuri niitä arkisia kuulumisia. Ajattelin että pieni etäisyys tekee hyvää, että käsittelee asiaa karkaamalla töihin."

Niinpä, kehitämme omat tulkinnat mielemme mukaan. Voihan olla, että ei tietenkään mitään puhu kakkosesta, koska se nainen ei enää ole kakkonen vaan uusi naisystävä. Mies soittelee kuulumisia exältään ikään kuin syyllisyyttään helpottaakseen ja tottumuksestakin. Pitää kaalinsa kunnossa. Siksi en ap:na olisi yhteydessä ollenkaan.

Pitää kaalinsa kunnossa. Miten toi on kaalin kunnossa pitämistä että ottaa jatkuvasti yhteyttä naiseen jota kohteli törkeesti?

Vierailija
1775/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitanut haluta ja rakastaa. Mun isä on 66 vuotias ja tosi tyylikäs ja energinen ihminen. Ja moderni tasa-arvossaan. Loistava kokkikin.

Ap:n mies ei täällä luetun perusteella ole kuin isäsi. 

Vierailija
1776/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu, että pettäjät pettävät aina,  kun tilaisuus tulee. Nykyinen puolisini petti  edellistä puolisoaan, nyt on paljastunut, että pettää minuakin. Ja meillä vielä alaikäiset lapsetkin. Toivoisin, etten koskaan tuon kelkkaan olisi lähtenyt, merkit olivat jo silloin olemassa. Mutta nuorena on tyhmä ja hän on taitava esittämään luotettavaa. Ja meillä on vielä poikkeuksellisen hienot lapsetkin, älykkäitä ja tunneälykkäitä.. onneksi jo melko isoja.. en vielä tiedä, miten toimin. 

Vierailija
1777/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu, että pettäjät pettävät aina,  kun tilaisuus tulee. Nykyinen puolisini petti  edellistä puolisoaan, nyt on paljastunut, että pettää minuakin. Ja meillä vielä alaikäiset lapsetkin. Toivoisin, etten koskaan tuon kelkkaan olisi lähtenyt, merkit olivat jo silloin olemassa. Mutta nuorena on tyhmä ja hän on taitava esittämään luotettavaa. Ja meillä on vielä poikkeuksellisen hienot lapsetkin, älykkäitä ja tunneälykkäitä.. onneksi jo melko isoja.. en vielä tiedä, miten toimin. 

Voi ei sua! 😢 Kannattaa lukea tämä ketju läpi jos suinkin jaksat, saat paljon vertaistukea.

Tsemppiä! Hankala tilanne.

Ap

Vierailija
1778/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Näin mäkin uskoin eron jälkeen, toisella oli niin paljon töitä. Niin paljon, että lasten piti olla enemmän mulla. Ja kuulin tosi paljon silloin juuri niitä arkisia kuulumisia. Ajattelin että pieni etäisyys tekee hyvää, että käsittelee asiaa karkaamalla töihin."

Niinpä, kehitämme omat tulkinnat mielemme mukaan. Voihan olla, että ei tietenkään mitään puhu kakkosesta, koska se nainen ei enää ole kakkonen vaan uusi naisystävä. Mies soittelee kuulumisia exältään ikään kuin syyllisyyttään helpottaakseen ja tottumuksestakin. Pitää kaalinsa kunnossa. Siksi en ap:na olisi yhteydessä ollenkaan.

Pitää kaalinsa kunnossa. Miten toi on kaalin kunnossa pitämistä että ottaa jatkuvasti yhteyttä naiseen jota kohteli törkeesti?

Itsekäs on ja ei se ero pitkästä suhteesta ole helppoa. Ja ap ollut shokissa. Ja helppo pitää kaali kunnossa, jos samalla jo uusi kuvioissa. Tuommoiset kun ei kaiketi osaa olla yksin ja jos kaksinkaan. Lukekaahan Toivo Sukarin sekoiluista ip-lehdestä. Voi luoja...

Vierailija
1779/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs on ja ei se ero pitkästä suhteesta ole helppoa. Ja

En siltikään ymmärrä että miksi ap:n mies raportoi tekemisiään ap:lle...ensin ei suostu juttelemaan kun ap sitä pyytää, mutta kun ap muuttaa pois niin sitten soittelee ja raportoi joitain arkipäiväisiä tekemisiään! Siis mikä ihme heppu? 

Vierailija
1780/1940 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kuvioissa on nainen melkoisella varmuudella, joko tämä kakkonen tai sitten joku ihan uusi. Syyllisyyden tunteista kertovat myös nämä yllättävät rahalahjat lapsille, jos sellainen ei kerran ole ollut hänen tapaistaan.

Jotain syyllisyyttä tuo potee, omalla tavallaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan