Työkkäristä päättyivät sitten alkaa kunnolla kiusaaman minua
Minulla on huomiselle psykiatrian terapia aika ja tarjoitus on alkaa kartoittamaan että tarvitseeko masennukseni hoitoa ja lääkitystä, mutta perhanan työkkäri yllättäen määräsi puskista, yhden päivän varoitusajalla, jonkun pakollisen puhelinkeskustelu samaan aikaan päällekkäin tuon terapia-ajan kanssa. Ja jos jätän ton psykiatrian käynnin väliin niin siitä napsahtaa 60 euron sakko ja loput kerrat perutaan, mutta jos en vastaa puhelimeen niin te-toimisto uhkailee karenssilla. Pehana.
Kommentit (44)
Laita työkkäriin viesti ja siirrä puhelinkeskustelu. Sinulla on pätevä syy siihen ja pyydä tarvittaessa todistus käynnistä työkkärille
Vastaa siihen puhelimees ja kerrot missä olet. Tämän jälkeen voit antaa luurin sinua hoitavalle henkilölle. Mikä tuossa nyt niin vaikeaa on? Koskaan muuten mikään taho ei anna vuorokautta aikaa olla puhelimen ääressä (mutta tämä ei oikeastaan liity asiaan).
Vieläkö joku pitää puhelinnumeroaan työkkärin tiedoissa?
Vierailija kirjoitti:
Laita työkkäriin viesti ja siirrä puhelinkeskustelu. Sinulla on pätevä syy siihen ja pyydä tarvittaessa todistus käynnistä työkkärille
Ne työkkärinkin työntekijät on ihmisiä ja ymmärtää, että lääkäri- yms. käynnit on tärkeitä. :D Kunhan ilmoitat asian ja sovit uuden ajan työkkärin kanssa.
Mene TÖIHIN niin ei tarvitse tommosia miettiä
Tietysti lääkärkäynti on tärkeämpi ja hyvä syy siirtää soittoaikaa.
Laita viesti sinne työkkärin sivulle omapalveluun että olet kallonkutustajalla , soittakaa myöhemmin .
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku pitää puhelinnumeroaan työkkärin tiedoissa?
Ei kannata, mukavampi käydä siellä toimistossa, jonottaa 2-3 tuntia ja kuulla, että puhelimessa tämä olisi hoidettu 5 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko sen paikan mihin voi noin vaan mennä töihin? Menen heti aamulla,
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Esim. Mcdonalds tai lataa vuokrafirma sovellus puhelimeen ja sieltä valitset vuoroja mitä haluat tehdä.
Oletko koskaan muuten lukenut niitä työkkärin ohjeita työttömälle? Siellä kerrotaan selkosuomella, mitä tehdä tilanteessasi. Tosin karenssia ei vielä tule, tulee kutsu toimistolle ja kun senkin jättää väliin, alkaa korvaukseton aika toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan muuten mikään taho ei anna vuorokautta aikaa olla puhelimen ääressä (mutta tämä ei oikeastaan liity asiaan).
Mitä tarkoitat? Työkkäristä tulee nimenomaan ilmoituksia "puhelinaika huomenna klo se-ja-se".
Jaa? Mua ei ole ikinä kiusattu, vaikka olen joka kesä työtön ja poissa Suomestakin. Oma virkailija soittelee taas syyskuussa, sitä ennen joku tuuraaja. Samapa tuo. Ja niitä aikoja saa vaihdella.
mikset siirtänyt puhelinkeskustelua...viitaten terapia aikaan...kyllä nyt työkkärin pitäise se ymmärtää että terapia aikoja ei niin helposti siirretä...puhelinkeskustelu käy milloin vain..
Otsikon perusteella odotin jotain ihan muuta :D Mutta onkin pelkkää lapsellista uhriutumsta.
Kyllä se psykiatrikäynti on paljon tärkeämpi kuin työkkäri. Vaikka kumpikin kuulostaa pahalta. Työkkäriin pitää vain ilmoittaa se aika. Joutavat sieltä soittelemaan toisen kerran.
Minua voin kertoa mikä minua masentaa: työkkäri.
Olen itse myös työkkärin asiakas, ja masentunut. En mukavempaa ja ymmärtävämpää TE-työntekijää olisi voinut kohdalleni saada. Hävettää oma pelkoni olla ihmisten kanssa tekemisissä, samoin hävettää sairauteni. Ja olen myös masennuksen takia lääkärien lääkitsemä ollut jo vuosia, myös työkykykartoituksissa käynyt. Nyt lyhytpsykoterapiaan menossa, jos sieltä olisi mitään apua.
Ilmoita työkkärille, että pitää saada uusi aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Esim. Mcdonalds tai lataa vuokrafirma sovellus puhelimeen ja sieltä valitset vuoroja mitä haluat tehdä.
Lähimpään Mäkkäriin about 100 km, eikä täällä ole vuokratöitäkään, ehkä jotku hoitajat saattaa saada keikkaa.
Tee rikosilmoitus kiusaamisesta.