Oletko harrastanut seksiä vain siksi, että tiesit miehellä olevan iso kalu?
Näin eron jälkeen olisi kiva päästä kokemaan sellainen. Tietäisin yhden miehenkin.
Kommentit (228)
Kyllä naiset, ainakin joissain piireissä, kertoo toisilleen kullin koosta. Itse pääsin pukille erään järjestön kolmen hallituksen naisen kanssa. Toinen jo päästi suustaan ratsailla että on se niin iso kuin kuulin. 18/5 on koko.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset, ainakin joissain piireissä, kertoo toisilleen kullin koosta. Itse pääsin pukille erään järjestön kolmen hallituksen naisen kanssa. Toinen jo päästi suustaan ratsailla että on se niin iso kuin kuulin. 18/5 on koko.
Hyvien ystävien kesken voidaan puhua myös miehen elimen koosta. Suosituksiakin annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai mullakin on siis iso. Luulin että olen se jonka kanssa pyritään vällyihin kun olen niin kiva.
Pettymys.
Joskus niistä tulee puhe joilla on joko huomattavan iso tai tai pieni. Tietysti poikkeukset jää mieleen.
Jaaha palstamies fantasioi jälleen ja vastailee itselleen
Minä kirjoitin tuon kommentin nr222, enkä varmalla noita sen jälkeen, kunnes tämän. Että en tiedä noista palstamiehistä. Mutta kolmea naista siis panin noin vuoden sisään.
Kaveri kertoi että eräällä miehellä oli ihan jäätävän kokoinen kalu, pakkohan se oli testata! ja oli kyllä suurin mitä olen koskaan päässyt kokeilemaan...
Mitä kilareita? Jokainen saa kai sentään pitää tai olla pitämättää kullista tai toisesta. Kullin koko ei meinaa sen orgasmin saamiseen ollenkaan.
Ihan muut avut. Omalla on kuiten isohko, noin 16- tai17 cm mutta paksuutta ei mitattu. Ihan hyvä ja kiva ottaa suihinkin.