Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä vain siksi, että tiesit miehellä olevan iso kalu?

Vierailija
27.08.2024 |

Näin eron jälkeen olisi kiva päästä kokemaan sellainen. Tietäisin yhden miehenkin.

Kommentit (239)

Vierailija
221/239 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kilareita? Jokainen saa kai sentään pitää tai olla pitämättää kullista tai toisesta.  Kullin koko ei meinaa sen orgasmin saamiseen ollenkaan.

Ihan muut avut. Omalla on kuiten isohko, noin 16- tai17 cm mutta paksuutta ei mitattu. Ihan hyvä ja kiva ottaa suihinkin.

Vierailija
222/239 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset, ainakin joissain piireissä, kertoo toisilleen kullin koosta. Itse pääsin pukille erään järjestön kolmen hallituksen naisen kanssa. Toinen jo päästi suustaan ratsailla että on se niin iso kuin kuulin. 18/5 on koko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/239 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset, ainakin joissain piireissä, kertoo toisilleen kullin koosta. Itse pääsin pukille erään järjestön kolmen hallituksen naisen kanssa. Toinen jo päästi suustaan ratsailla että on se niin iso kuin kuulin. 18/5 on koko. 

Hyvien ystävien kesken voidaan puhua myös miehen elimen koosta. Suosituksiakin annetaan.

Vierailija
224/239 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mullakin on siis iso. Luulin että olen se jonka kanssa pyritään vällyihin kun olen niin kiva.

Pettymys.

Vierailija
225/239 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus niistä tulee puhe joilla on joko huomattavan iso tai tai pieni. Tietysti poikkeukset jää mieleen.

Vierailija
226/239 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha palstamies fantasioi jälleen ja vastailee itselleen 

Vierailija
227/239 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin tuon kommentin nr222, enkä varmalla noita sen jälkeen, kunnes tämän. Että en tiedä noista palstamiehistä. Mutta kolmea naista siis panin noin vuoden sisään.

Vierailija
228/239 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi että eräällä miehellä oli ihan jäätävän kokoinen kalu, pakkohan se oli testata! ja oli kyllä suurin mitä olen koskaan päässyt kokeilemaan...

M65
229/239 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Itselläni sama kokemus

Vierailija
230/239 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

-Jussi

Vierailija
231/239 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.
Yhdellä (monista) seksikumppaneista oli selkeästi keskivertoa isompi. Hänen kanssaan seksi ei ollut mitenkään merkittävästi parempaa kuin muiden.
Kuuminta seksiä on ollut sellaisten miesten kanssa, jotka ovat tosissaan halunneet minua, ei vain seksiä jonkun kanssa.

Vierailija
232/239 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä järjestössä on kolme hallitusta? Omituista

Vierailija
233/239 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kullisena miehenä en koskaan nai pieni kullisia miehiä.

-Jussi

Lopeta jo ! Kukaan siis KUKAAN ei usko että olet Jussi Halla-aho !

Vierailija
234/239 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso kullisena miehenä en koskaan nai pieni kullisia miehiä.

-Jussi

Lopeta jo ! Kukaan siis KUKAAN ei usko että olet Jussi Halla-aho !

Eiköhän se jo kaikille tullut selväksi että homoeroottisten päiväuniesi kohde on eduskunnan puhemies. Pidä jatkossa haaveesi omana tietonasi äläkä postaa niitä tänne, koska ketään ei kiinnosta

Vierailija
235/239 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä tuli tehtyä sitä. Kavereiden kesken aina kerrottiin minkälainen poika kukin oli ja jos jollain oli huomattavan iso, niin kyllähän kaikki tytöt halusivat sen jätkän kanssa panemaan. Joskus ison toivossa rupesin tummaihoisia miehiä vikittelemään ja olihan heissäkin aika isoja...

Vierailija
236/239 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tyttönä tuli tehtyä sitä. Kavereiden kesken aina kerrottiin minkälainen poika kukin oli ja jos jollain oli huomattavan iso, niin kyllähän kaikki tytöt halusivat sen jätkän kanssa panemaan. Joskus ison toivossa rupesin tummaihoisia miehiä vikittelemään ja olihan heissäkin aika isoja...

Höpöhöpö Pasi.

Vierailija
237/239 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka haluaa vain isoa kullia on hyvin todennäköisesti elämämkoululaisia. Ja jos väitätte, että saatte heiltä hyvää seksiä, ette taida ymmärtää seksin päälle paljoa.

Näin juuri. Omissa piireissäni ei paljon kalun koosta puhuta, mutta olen joskus viettänyt aikaa piireissä, joissa näin on. Ikävä kyllä ovat olleet aika ”wt-porukoita”.

Koolla ei ole kovinkaan paljon merkitystä itselleni. Kunhan ei ole ihan kokoa ”kynä” tai sitten liian iso. 

Vierailija
238/239 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä oon ja sain siitä sitten sellasen maineen koko loppu yläasteeksi että vieläkin itkettää

Vierailija
239/239 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli iso muttei pystynyt kuin kerran päivässä. Sen seisomaan saaminen vei kuulemma veret päästä ja meinasi pyörtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän