Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä vain siksi, että tiesit miehellä olevan iso kalu?

Vierailija
27.08.2024 |

Näin eron jälkeen olisi kiva päästä kokemaan sellainen. Tietäisin yhden miehenkin.

Kommentit (201)

Vierailija
161/201 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli naisille mutta vastaan miehenä. Olen saanut paljon naisia ison koon ansiosta. Nykyään kaikki kumppanit joita olen pannut ovat tulleet vain panemaan isoa. Tällaiset tapaamiset sopii itselle hyvin eikä ole mitenkään moraalitonta tai säälittävää vaikka niin tätä kuitenkin joku kommentoi. Naiset myös ovat olleet tyytyväisiä kun ovat saaneet sitä mitä halunneetkin.

Ei ole todellakaan mitään moraalitonta tässä, että tarjoat isoa elintäsi naisten nautittavaksi. Eikä myöskään mitään säälittävää, moni mies on varmasti jopa kateellinen sinulle. Olet aikuinen mies ja oletettavasti nämä lukuiset naiset ovat myös täysi-ikäisiä, joten hommahan on täysin ok. Mutta miltä itsestäsi tuntuu, että naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta ihmisenä ja persoonana? Olet heille pelkkä yhden yön pano? Käännä vielä tilanteen sukupuoliroolit toisinpäin, niin miltä homma kuulostaa? Kuka mies (tai nainen) arvostaa esim. isorintaista naista, mitkä houkuttelevat osaa miehistä, ja joka antaa jokaisen näistä rinnoista kiinnostuneen miehen naida häntä? Miten tämä poikkeaa sinun tilanteesta?

Vierailija
162/201 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle seksi on paljon muutakin, kuin vain miehen kalu ja sen koko. Se, että jos mukavalla ja ihanalla miehellä on kookas kalu, se on plussaa. Mutta pelkkä iso kalu ei takaa hyvää seksiä ja liian iso kalu ei tuo nautintoa vaan kipua. Eli vastaukseni kysymykseeni tuli jo alun perusteella varmaan selväksi, eli ei, en harrastaisi seksiä miehen kanssa pelkästään sen takia, että hänellä olisi iso kalu. Tärkeämpää on se, mitä sen kalun jatkeena on.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/201 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli naisille mutta vastaan miehenä. Olen saanut paljon naisia ison koon ansiosta. Nykyään kaikki kumppanit joita olen pannut ovat tulleet vain panemaan isoa. Tällaiset tapaamiset sopii itselle hyvin eikä ole mitenkään moraalitonta tai säälittävää vaikka niin tätä kuitenkin joku kommentoi. Naiset myös ovat olleet tyytyväisiä kun ovat saaneet sitä mitä halunneetkin.

Ei ole todellakaan mitään moraalitonta tässä, että tarjoat isoa elintäsi naisten nautittavaksi. Eikä myöskään mitään säälittävää, moni mies on varmasti jopa kateellinen sinulle. Olet aikuinen mies ja oletettavasti nämä lukuiset naiset ovat myös täysi-ikäisiä, joten hommahan on täysin ok. Mutta miltä itsestäsi tuntuu, että naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta ihmisenä ja persoonana? Olet heille pelkkä yhden yön pano? Käännä vielä tilanteen sukupuoliroolit toisinpäin, niin miltä homma

Minulle tämä tilanne poikamiehenä on todella hyvä. Olen saanut juurikin sellaista seuraa mitä olen etsinyt, naisia jotka himoitsevat isoa. Seksi ollut nautinnollista ja kohtaamiset myös todella jännittäviä, johtuen siitäkin että olen vähän ujo. Joo ei tämä tosiaan eroa siitä kun miehet hakevat seuraa ulkoisten avujen perusteella. 

Vierailija
164/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellakaan mitään moraalitonta tässä, että tarjoat isoa elintäsi naisten nautittavaksi. Eikä myöskään mitään säälittävää, moni mies on varmasti jopa kateellinen sinulle. Olet aikuinen mies ja oletettavasti nämä lukuiset naiset ovat myös täysi-ikäisiä, joten hommahan on täysin ok. Mutta miltä itsestäsi tuntuu, että naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta ihmisenä ja persoonana? Olet heille pelkkä yhden yön pano? Käännä vielä tila

Etkö sitten halua seurustella vai miksi olet poikamies? Sanoit olevasi ujo...kuinka usein ihastut näihin seksiä vonkaaviin naisiin? Onko sydän särkynyt useasti?

Vierailija
165/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se ujo, mutta isokullinen mies hakee sitä panoseuraa? Vai käykö nämä kiimaiset naiset ihan kotoa hakemassa, jotta pääsevät pantavaksi?

Vierailija
166/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle seksi on paljon muutakin, kuin vain miehen kalu ja sen koko. Se, että jos mukavalla ja ihanalla miehellä on kookas kalu, se on plussaa. Mutta pelkkä iso kalu ei takaa hyvää seksiä ja liian iso kalu ei tuo nautintoa vaan kipua. Eli vastaukseni kysymykseeni tuli jo alun perusteella varmaan selväksi, eli ei, en harrastaisi seksiä miehen kanssa pelkästään sen takia, että hänellä olisi iso kalu. Tärkeämpää on se, mitä sen kalun jatkeena on.

N28

Paljoko bemari antaa mittaan lisää?

Vierailija
167/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Paljoko bemari antaa mittaan lisää?

Joo jotain numeroita tarvis, että voi keskimäärin arvioida lopullisen koon.

Vierailija
168/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se ujo, mutta isokullinen mies hakee sitä panoseuraa? Vai käykö nämä kiimaiset naiset ihan kotoa hakemassa, jotta pääsevät pantavaksi?

Esim. AlastonSuomesta.

Vierailija
169/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellakaan mitään moraalitonta tässä, että tarjoat isoa elintäsi naisten nautittavaksi. Eikä myöskään mitään säälittävää, moni mies on varmasti jopa kateellinen sinulle. Olet aikuinen mies ja oletettavasti nämä lukuiset naiset ovat myös täysi-ikäisiä, joten hommahan on täysin ok. Mutta miltä itsestäsi tuntuu, että naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta ihmisenä ja persoonana? Olet h

Pitkän liiton jälkeen ei ole ollut tavoitteena hakea seurustelusuhdetta eikä ole sydän särkynyt. Tämä on vain ollut itsellekin tosi kivaa. Saanut toteuttaa omia fantasioita.

Vierailija
170/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. AlastonSuomesta.

Käyttääkö joku nykyisin vielä AlastonSuomea?

Vierailija
171/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. AlastonSuomesta.

Aika paljon on käyttäjiä edelleen ja lisää tulee uusia koko ajan.

Vierailija
172/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. AlastonSuomesta.

Eiköhän tuolla miehet saa huomiota enimmäkseen toisilta miehiltä? Naisia kuulemma murto-osa käyttäjistä.

Vierailija
173/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. AlastonSuomesta.

Eiköhän tuolla miehet saa huomiota enimmäkseen toisilta miehiltä? Naisia kuulemma murto-osa käyttäjistä.

Juurikin tämä. Mutta ei siinä toki mitään väärää, että isokalu hakee toisten miesten huomiota sekä 50+ rehevien rouvien..

Vierailija
174/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alastonsuomessa minkä ikäisiä kullinkipeitä  sinkkumimmejä? Ja minkä verran mahtaa olla, eli mikä on ns tarjonta?

PAVE55

Vierailija
175/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama minkäkokoinen on kalu. Ei siitä ole iloa kuitenkaan, paitsi miehelle.

Vierailija
176/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. AlastonSuomesta.

Juurikin tämä. Mutta ei siinä toki mitään väärää, että isokalu hakee toisten miesten huomiota sekä 50+ rehevien rouvien..

Joo kyllä paljon on miehiä ja vanhempia +50 rouvia. Mutta kyllä on nuorempia naisia myös jotka hakevat seuraa. On sinkkuja sekä varattuja luvan kanssa ja ilman. Parit hakevat myös usein kolmanneksi pyöräksi isokaluista miestä. 

Vierailija
177/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko alastonsuomessa minkä ikäisiä kullinkipeitä  sinkkumimmejä? Ja minkä verran mahtaa olla, eli mikä on ns tarjonta?

PAVE55

Kaiken ikäisiä. En tiedä paljonko käyttäjiä on. Tuhansia varmaankin.

Vierailija
178/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. AlastonSuomesta.

Isot kalut kyllä herättää miesten huomion. Saa varmasti yhteydenottoja. Samoin eronneilra pulskilta vanhemmilta rouvilta.

Vierailija
179/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. AlastonSuomesta.

Taitaa olla aika säälittävä paikka nykyään. Samat vanhat kiertää siellä. Hiipuu ennenkuin loppuu?

Vierailija
180/201 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PAVE55

Miehiä tuhat yhtä naista kohti. Eikä tarjonta naisissa ole enää häävi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi