Oletko harrastanut seksiä vain siksi, että tiesit miehellä olevan iso kalu?
Näin eron jälkeen olisi kiva päästä kokemaan sellainen. Tietäisin yhden miehenkin.
Kommentit (247)
En, se koko tuli ihan yllärinä ja suorastaan pelästyin.
Myönnän kerran näin tehneeni. Olin eronnut silloisesta poikaystävästäni ja kun olin ollut pari kuukautta ilman seksiä, niin pokasin baarista miehen, josta olin kuullut parilta kaveriltani, että on iso. Molemmat olivat kehuneet kyseistä miestä ja ajattelin, että nyt on minun vuoro saada kunnon seksiä. Kalu oli todellakin iso, mutta ei ollut hyvää seksiä tai ei ainakaan minun makuuni. Seuraavana aamuna ajattelin, että en olisi menettänyt mitään, jos olisin jättänyt miehen välistä.
2 kertaa ollut iso, toinen baarituttavuus ja toisen kanssa olin muutaman kuukauden. Kumpikin oli huonoja seksissä. Jyystää vaan. Tuntuu, että kaikki ajatukset on vain siinä isossa kalussa, eikä muuta osata. Toinen ei edes halunnut suuseksiä. Tämä jälkimmäinen oli muuten mukava, mutta suoraan sanoen suhdeviritelmä loppui siihen huonoon seksiin. Toki onhan se iso kiva katsella, mutta todellisuus onkin jotain muuta sängyssä.
Päinvastoin. Kerran erehdyin miehen kaa sänkyyn kellä oli ihan jäätävä letku. Sattui puolet ajasta ku tuntuu että yrittää kohdun suusta sisään tunkeutua. Jäi yhteen kertaan, mies haluis kovasti nähdä vieläkin mutta ei pysty. Joudun välttää. Mielummin keskikokoinen. Pienikin tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruusvuosien kaverilla oli huomattavan kokoinen ja tyttökaverit vaihtui aika usein. Olisi näillä jotain yhteyttä.
Joo, naiset ei enää halunnut nussia miestä kun sattui liikaa.
Luulen että itselläni kerran repesi kysta liian ison vehkeen jälkeen.
No eipähän tarvinnut lääkäriin lähteä sen puhkaisemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset, ainakin joissain piireissä, kertoo toisilleen kullin koosta. Itse pääsin pukille erään järjestön kolmen hallituksen naisen kanssa. Toinen jo päästi suustaan ratsailla että on se niin iso kuin kuulin. 18/5 on koko.
18/5 = 3.6cm
No mikä tässä nyt on? Jos on halunnut isoa munaa ja saanut sitä, niin miten se on koko koululle levinnyt? Itse en ainakaan panoistani muille kerro, se on vaan meidän kahden välinen asia.