Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä vain siksi, että tiesit miehellä olevan iso kalu?

Vierailija
27.08.2024 |

Näin eron jälkeen olisi kiva päästä kokemaan sellainen. Tietäisin yhden miehenkin.

Kommentit (228)

Vierailija
201/228 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, usko pois: En koskaan.

Käsitäthän itsekin, ettei nainen koskaan, milloinkaan etukäteen tiedä, miehen elimen kokoa.

Eivät nekään naiset, jotka lähtevät pubeista, ravintoloista, yökerhoista, jonkun tuntemattoman miehen mukaan.  Tai vievät itse heidät kotiinsa.

Tuollaiset asiat paljastuvat vasta intiimissä kanssakäymisessä.

Sitäpaitsi, naisten orgasmin saaminen on monipuolisempaa kuin miesten.

Naisten kiihottoittuminen eikä tyydytksen saaminen kun ei ole kiinni vain miehen elimen koosta.

Se on pääasiassa kiinni naisesta itsestään, ja miehen rakastelutaidoista.

Tottakai tietää vehkeen koon kun kysyy sen exältä pöljä

Raimo oot kyllä härski.

Vierailija
202/228 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä , viimekesänä kun olin mökillämme niin mieheni tuli kahden minulle tuntemattoman miehen kanssa sinne . Heillä oli viinaa mukanaan ja tarjosivat myös minulle . Kun nämä miehet kävivät ulkona niin mieheni kertoi minulle että toisella miehistä on tosi iso kulli mitäs tuumaat alkoholia heti tekemään mieli . Sanoin höpöhöpö mutta kiinnosti kylläkin . Kun olin jo kännissä jonkin verran mieheni lämmitti saunan sanoi minulle kun sauna oli lämmin , kyllähän sinäkin lähdet meidän kanssa kylpeemään , toisetkin miehet houkuttelivat ja myöntyi muka vastahakoisesti vaikka mielenkiinnolla odotin näkeväni sen ison . Riisuttiin saunan eteisessä olin rohkea ja oikein levittelin jalkojani että miehet varmasti näkivät pilluni ja kyllä katsottiinkin niinkuin minäkin varsinkin sitä isoa velttonakin se oli kakskymmentäsenttiä . Saunottiin ja miehet halusivat pestä minut ja pesivätkin kunnolla kyllä oli käsiä rinnoillani ja joku hieroi klitoristani , kyllä olin kiimassa ja olisivat vaikka heti saaneet pilluqni kun näköjään mieheni ei estellyt miehiä vaan houkutteli miehiä kunnolla pesemään kaikkipaikat . Mieheni sanoi mennäänkö ulos istuskelemaan . Mieheni haki viltin ja sanoi minulle , sinähän voit mennä siihen ja menin selälleni jalat leviälläni ja odotin mitä tapahtuu ja tapahtuihan sitä nämä vieraat miehet tulivat molemmin puolin ja heti oli käsiä rinnoilleni ja sormia työnnettiin pilluun käteni ohjattiin puolikoville kulleille joita runkkailin , nopeasti ne oli pystyssä . Isokaluisella oli tosi iso käsi ei ylittänyt lähellekkään ympäri , sitten alkoi naimisen ensin tuli pienempikaluinen naimaan , miehet eivät käyttäneet kortsua vaan paljaalla naivat . Ensimmäinen kun oli purkanut spermansa pilluuni niin tämä isokaluinen tuli seuraavaksi . Mies työnsi hitaasti kulliaan pilluuni ja saikin sen sisään , ikinä ennen ei ole pillussani tuntunut niin täydeltä kuin nyt ei tarvinnut kuin muutama työntö kun sain jo orgasmin kun mies nai kovempaa sain oikein sarjan orgasmeja , kun mies alkoi tulemaan niin työnsi kullinsa niin syvään kuin sai ja minä semmoisen orgasmin että taisi taju lähteä hetkeksi . Kun mies nousi päältäni niin tuli mieheni ja työnsi kullinsa pilluuni mutta sanoi tämähän on ihan löysä pitää nussia toiseen ja käänsi minut kyljelleen ja nai minua pyllyyn , kun oli tyhjentänyt spermansa  sinne kysyi , no kerrohan miltä tuntui saada kolmelta mieheltä ja vieläpä isoa . Sanoin hyvältä . Sain kyllä lisääkin kullia kun miehet jäivät kolmeksi päiväksi mökille , sain kullia edestä ja takaa mutta oli se iso vaan ihana ja sain naija minua muulloinkin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/228 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli naisille mutta vastaa   miehenä. Olen käynyt naimassa useita naisia juurikin sen ansiosta että minulla on todella iso kulli. Tapaamiset on sovittu deittisivustojen ja as.n kautta jossa ole tuonut oman kokoni esiin. Naiset ovat ottaneet yhteyttä juurikin sen vuoksi kuin on niin iso. Enimmäkseen on ollut varattuja luvalla liikenteessä ja myös joitain sinkkuja. Seksi heidän kanssa on ollut aivan loistavaa kun ovat tienneet sen mitä haluavat. Itsekin on saanut samalla toteuttaa sillai omaa fantasiaa kun on naisia jotka ovat hulluna isoon kulliini. 

Vierailija
204/228 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka haluaa vain isoa kullia on hyvin todennäköisesti elämämkoululaisia. Ja jos väitätte, että saatte heiltä hyvää seksiä, ette taida ymmärtää seksin päälle paljoa.

Vierailija
205/228 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kullisena miehenä en koskaan nai pieni kullisia miehiä.

-Jussi

Vierailija
206/228 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus, vaan paksuus sekä kunnon tatti päässä. Vagina on noin 15 cm maksimissaan, kaikki yli sen on turhaa. Tiedoksi vaan että 20cm luiru ei tunnu missään paitsi kohdunkaulassa ja se on epämiellyttävää. 

Vierailija
207/228 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pituus, vaan paksuus sekä kunnon tatti päässä. Vagina on noin 15 cm maksimissaan, kaikki yli sen on turhaa. Tiedoksi vaan että 20cm luiru ei tunnu missään paitsi kohdunkaulassa ja se on epämiellyttävää. 

Tiedoksesi, että parasta on, kun terska ohittaa kohdunkaulan emättimen pohjukkaan. Kaikki tosin ei siitä pidä, mutta ne jotka pitävät, ylistävät tunnetta.

Vierailija
208/228 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on inhottavaa ku tatti tuntuu että survoo kohdun sisälle. Siksi ikävä kyllä joudun välttelee yhtä miestä että en oo sen Kaa kovin usein, mikä on inhottavaa ku muuten olis kestävä mikä on mulle se juttu. Ne kellä on sopiva ei kestä mitään. Eli se koko ei ole ikinä se juttu isompaan päin, Keskikoko on paras.

Vierailija
209/228 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin kerran sänkyyn erään exän ystävän kanssa. Touhutessamme kertoi, että tiesi minulla olevan iso varustus. Jälkeen päin tuli mieleen, että vaikuttiko.

Vierailija
210/228 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä , viimekesänä kun olin mökillämme niin mieheni tuli kahden minulle tuntemattoman miehen kanssa sinne . Heillä oli viinaa mukanaan ja tarjosivat myös minulle . Kun nämä miehet kävivät ulkona niin mieheni kertoi minulle että toisella miehistä on tosi iso kulli mitäs tuumaat alkoholia heti tekemään mieli . Sanoin höpöhöpö mutta kiinnosti kylläkin . Kun olin jo kännissä jonkin verran mieheni lämmitti saunan sanoi minulle kun sauna oli lämmin , kyllähän sinäkin lähdet meidän kanssa kylpeemään , toisetkin miehet houkuttelivat ja myöntyi muka vastahakoisesti vaikka mielenkiinnolla odotin näkeväni sen ison . Riisuttiin saunan eteisessä olin rohkea ja oikein levittelin jalkojani että miehet varmasti näkivät pilluni ja kyllä katsottiinkin niinkuin minäkin varsinkin sitä isoa velttonakin se oli kakskymmentäsenttiä . Saunottiin ja miehet halusivat pestä minut ja pesivätkin kunnolla kyllä oli käsiä rinnoillani ja joku hieroi klitoristani , kyllä olin kiimassa ja olisivat vaikka heti saaneet pilluqni kun näköjään mieheni ei estellyt miehiä vaan houkutteli miehiä kunnolla pesemään kaikkipaikat . Mieheni sanoi mennäänkö ulos istuskelemaan . Mieheni haki viltin ja sanoi minulle , sinähän voit mennä siihen ja menin selälleni jalat leviälläni ja odotin mitä tapahtuu ja tapahtuihan sitä nämä vieraat miehet tulivat molemmin puolin ja heti oli käsiä rinnoilleni ja sormia työnnettiin pilluun käteni ohjattiin puolikoville kulleille joita runkkailin , nopeasti ne oli pystyssä . Isokaluisella oli tosi iso käsi ei ylittänyt lähellekkään ympäri , sitten alkoi naimisen ensin tuli pienempikaluinen naimaan , miehet eivät käyttäneet kortsua vaan paljaalla naivat . Ensimmäinen kun oli purkanut spermansa pilluuni niin tämä isokaluinen tuli seuraavaksi . Mies työnsi hitaasti kulliaan pilluuni ja saikin sen sisään , ikinä ennen ei ole pillussani tuntunut niin täydeltä kuin nyt ei tarvinnut kuin muutama työntö kun sain jo orgasmin kun mies nai kovempaa sain oikein sarjan orgasmeja , kun mies alkoi tulemaan niin työnsi kullinsa niin syvään kuin sai ja minä semmoisen orgasmin että taisi taju lähteä hetkeksi . Kun mies nousi päältäni niin tuli mieheni ja työnsi kullinsa pilluuni mutta sanoi tämähän on ihan löysä pitää nussia toiseen ja käänsi minut kyljelleen ja nai minua pyllyyn , kun oli tyhjentänyt spermansa  sinne kysyi , no kerrohan miltä tuntui saada kolmelta mieheltä ja vieläpä isoa . Sanoin hyvältä . Sain kyllä lisääkin kullia kun miehet jäivät kolmeksi päiväksi mökille , sain kullia edestä ja takaa mutta oli se iso vaan ihana ja sain naija minua muulloinkin .

Hieno tarina, mutta tuo kirjoitustaito vaatisi paljon parannusta. "Isokaluisella oli tosi iso käsi" lainaus vaati hetken tavaamista, ennenkuin ajatus aukeni. Välimerkeillä on merkitystä.

Vierailija
211/228 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on inhottavaa ku tatti tuntuu että survoo kohdun sisälle. Siksi ikävä kyllä joudun välttelee yhtä miestä että en oo sen Kaa kovin usein, mikä on inhottavaa ku muuten olis kestävä mikä on mulle se juttu. Ne kellä on sopiva ei kestä mitään. Eli se koko ei ole ikinä se juttu isompaan päin, Keskikoko on paras.

Jos kirjoittaja on nainen (epäilen), niin kannattaisi opetella tuntemaan edes OMA anatomia. Aika väkkärä kulli on, jos kohtuun menee. Suorakulmallako sua naitiin?

Pikkupiliset, älkää kirjoitelko näitä oman mielen rauhoitteluja.

Vierailija
212/228 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mela kiinnostaa monia nuoria naisia. Nuoret naiset juoruavat illanvietoissaan ihan kaiken ja varsinkin puuhasteluista.  Edellä olevan takia   herra Isomelainen voi vain odotella tekemättä yhtään mitään, että kukahan seuraavaksi tulee ja antautuu. Ison melan lisäksi monia nuoria naisia kiinnostaa monet perversiot/parafiliat, samoin seurauksin.
Nuori nainen on 1-kymmpinen taikka 2-kymppinen, 3-kymppinnen on jo ylijäämänainen, jota kiinnosta vauvan saaminen ja hoitaminen.

Vierailija
213/228 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on aivan luonnollista, että monia naisia voi kiinnostaa ja kiihottaa jos jollain miehellä tiedetään olevan iso kalu. Ihan samalla tavalla kun kuulin kavereilta, kuinka eräs tuttavapiirissämme oleva ns. helppo nainen oli taitava suihinottaja, ja pystyi nielemään koko kalun kerralla. Ihan pakkohan se  oli iskeä se nainen, ja saada kokea jotain sellaista, mitä en ollut aikaisemmin kokenut. Oli kyllä sen arvoinen uskomaton kokemus. Ainut asia mikä jäi, oli se tieto, että tällaisia kokemuksia ei juurikaan voi odottaa tulevaisuudessa, ja se vetää vähän surulliseksi. Varmaan naisillakin, jotka ovat nauttineet valtavasta kalusta, voi normaali kalu tuntua melkein riittämättömältä.

Vierailija
214/228 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ison avulla saanut naista useita  kertoja. Varsinkin nuorempana suht pienellä paikkakunnalla huhu levisi siitä että on todella iso. Monia naisia se kiinnosti ja halusivat kokeilla. Olin vielä niin ujo että oikeen saanut itse tehtyä aloitetta. Useimmin naiset olivat silloin minua joitain vuosia vanhempia ja selvästi koeneempia.

Vierailija
215/228 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ison avulla saanut naista useita  kertoja. Varsinkin nuorempana suht pienellä paikkakunnalla huhu levisi siitä että on todella iso. Monia naisia se kiinnosti ja halusivat kokeilla. Olin vielä niin ujo että oikeen saanut itse tehtyä aloitetta. Useimmin naiset olivat silloin minua joitain vuosia vanhempia ja selvästi koeneempia.

Aivan täsmälleen kuin se meidän kaveripiirin koko kalun nielevä tyttö. Samalla tavalla alkoi kiertää huhu, että se tyttö ottaa kurkkuun asti ja antaa laueta sinne. Tyttö oli muuten aika ujo, nätti, mutta ei mikään kaunotar, ja hänet oli helppo iskeä. Kun sellainen huhu alkaa kiertää, niin melkein pakkohan se on saada kokea. Naisille se voi olla se mahti kalu.

Vierailija
216/228 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan täsmälleen kuin se meidän kaveripiirin koko kalun nielevä tyttö. Samalla tavalla alkoi kiertää huhu, että se tyttö ottaa kurkkuun asti ja antaa laueta sinne. Tyttö oli muuten aika ujo, nätti, mutta ei mikään kaunotar, ja hänet oli helppo iskeä. Kun sellainen huhu alkaa kiertää, niin melkein pakkohan se on saada kokea. Naisille se voi olla se mahti kalu.

Miehet jakavat paneskelutietoa varsin nihkeästi, eikä ikini kun kinkku on hyvä, vain silloin kun kinkku on oikein huono.

Vierailija
217/228 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä isosta on, ei mulle ainakaan. Onhan se komea katsella ja koskea ei muuta.

Vierailija
218/228 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olihan niitä sellaisia tyttöjä joista oli huhuja ja joita niin moni halusi kokeilla. Muistan ku eräs oli sellainen kiltti tyttö muuten mutta tosi kova panemaan. Itse en päässyt mutta käsihoidon antoi kerran kun olin kuskina muille. Halusi nähdä että kuinka iso on.

Vierailija
219/228 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet heille pelkkä yhden yön pano? Käännä vielä tilanteen sukupuoliroolit toisinpäin, niin miltä homma kuulostaa? Kuka mies (tai nainen) arvostaa esim. isorintaista naista, mitkä houkuttelevat osaa miehistä, ja joka antaa jokaisen näistä rinnoista kiinnostuneen miehen naida häntä? Miten tämä poikkeaa sinun tilanteesta"

Miksi mies, joka saa paljon seksiä avuillaan vähääkään välittäisi siitä mitä muut hänen panemisistaan ajattelevat? Vertauksesi naiseen haiskahtaa kaksinaismoralismilta tai ajattelulta, ettei nainen joko voi nauttia ns pelkästä seksistä tai on moraalisesri kyseenalainen jos niin tekee.

Vierailija
220/228 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset tykkäävät tulla kunnolla täyteen ja valitsevat seksi- ja pysyäviäkin kumppaneita tämän perusteella. Miksi se aiheuttaa kilareita joissain naisissa? Ihme vuodatuksia kuinka kukaan ei koskaan välitä peniksen koosta, jos mies on muuten ihana. Sen ymmärrän että pienimunaisia miehiä tuo etumatka voi närästää.

T. M 15,5 cm, ympärys 13,7 cm eli hyvää keskikokoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän