Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Tämä ketju on tosiaankin paljon mielenkiintoisempi kuin itse ohjelma, hih.
Ala ja palkkaus sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, kun Jenniä sanotaan tarkaksi rahankäyttäjäksi ja Jyrkiä tuhlailevaksi luuseriksi. Jennihän tykkää tuhlata ravintolaillallisiin ja viineihin. Hän ostelee myös kotiin sisäfilettä ym. Meikkeihin ym taitaa myös tuhlata, kauneudenhoitoon riittäisi vähempikin purkkimäärä. Jyrkille kelpaa mäkkäri ja kokis, eikä tuhlaa vaatteisiin tai ostele tavaraa statuksen näyttämisen takia. Esim oma auto on turha pelkästään omistamisen ilosta, jos sitä ei oikeesti tartte. Ja minä kuitenkin tykkään tästä parista, molemmista. Ovat tässä suhteessa omanlaisiaan, eikä siinä oo mitään pahaa, jos eivät tee erosta kynnyskysymystä.
Sanopa muuta! Esim. timanttien ostaminen upouuden sormuksen lisäksi ja matkustelu on jotain muuta kuin suunnitelmallista ja tarkkaa rahankäyttöä. Jenni myös asuu pks asunnossa, jota on vaikea kuvitella
Vierailija kirjoitti:
Kysymys (naisista pitäville) miehille:
Kuka näistä naisista olisi eniten sun makuun, Taina, Anna vai Jenni? Miksi?
Taina lyhyt seksisuhde, ehdottomasti kuumin. Muttta mental case ja siksi out.
Jenni ihan liian blondi mun makuun ja en muutenkaan lämpene. Jotenkin mammatyylinen olemus.
Eli siis Anna. Tässä on kyllä suurta riskinoton makua. Mutta on mun mielestäni heistä kuitenkin fiksuin (siis äly, ei tunneäly) ja timmissä kunnossa.
Korostan: jos olisi ihan pakko valita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, kun Jenniä sanotaan tarkaksi rahankäyttäjäksi ja Jyrkiä tuhlailevaksi luuseriksi. Jennihän tykkää tuhlata ravintolaillallisiin ja viineihin. Hän ostelee myös kotiin sisäfilettä ym. Meikkeihin ym taitaa myös tuhlata, kauneudenhoitoon riittäisi vähempikin purkkimäärä. Jyrkille kelpaa mäkkäri ja kokis, eikä tuhlaa vaatteisiin tai ostele tavaraa statuksen näyttämisen takia. Esim oma auto on turha pelkästään omistamisen ilosta, jos sitä ei oikeesti tartte. Ja minä kuitenkin tykkään tästä parista, molemmista. Ovat tässä suhteessa omanlaisiaan, eikä siinä oo mitään pahaa, jos eivät tee erosta kynnyskysymystä.
Sanopa muuta! Esim. timanttien ostaminen upouuden sormuksen lisäksi ja matkustelu on jotain muuta kuin suunnitelmallista ja tarkkaa rahankäyttöä. Jenni myös asuu pks asunnossa, jota on vaikea kuvitella
Ei ole ehkä liikaa toivoa, mutta onhan tuo iso ostos ja pyyntö noin nopeasti, kun tässä nyt puhuttiin siitä kumpi on holtiton ja kumpi tarkka rahankäyttäjä. Juuri pari viikkoa sitten tavattu, saatu ensimmäinen sormus ja paljon reissattu ja kulutettu rahaa lyhyen ajan sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan Jyrkiä ja hampurilaisia pilkataan. Pihvit ravintolassa törkeän hintaisia - Hampurilaiset on järkevää rahankäyttöä, Jyrkillä on hyvinkin kerättynä esim osakesalkku, kun jotkut muut tuhlaa rahat ravintoloihin. Pihvit muutenkin kannattaa tehdä itse
LOLLIA. Nyt sitten jo tiedetään Jyrkin osakesalkusta. Veikkaan että on tilillä max. 1 kk palkkatulot.
Jep. Eikä tässä olisi sitä hampparipaikkaa ihmetelty, jos kyseessä olisi ollut perus viikonloppu. Mutta herra täytti pyöreitä vuosia, ja tämä oli hänen käsityksensä juhlalounaasta. Kai sitä nyt kerran kymmenessä vuodessa voi syödä jotain parempaakin? Ilmeisesti ei, jos ei ole sukanvarressa mitään. Epäilen, että ei myöskään niitä osakesalkkuja. :)
Vierailija kirjoitti:
Naulankantaan. Kun menee katsomaan ohjelmaa, joka on aika aneeminen ja tapahtumia varsin vähän, ihmettelee tätä satojen sivujen jankkausta täällä, jopa riitelyä. Ohjelma on kuin pikkubudjetin reality show, osallistujat tyrkätty areenalle ja jätetty yksin haahuilemaan. Välillä joku asiantuntija hyrisee yleistä ihmissuhdejargonia hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen ihan tavallinen työssä käyvä ei-akateeminen nainen pitää opettajan sijaisuuksia ja urheilukaupassa myyntityötä tekevää miestä täysin kelpaavana parisuhteeseen. Ihan ilman maisterin papereita.
Täällä suhtaudutaan Jyrkiin kuin hän olisi joku huijari! Hän on saanut joko epäpätevänä sijaisuuksia tai hänellä on ihan paperit, jompi kumpi. Kumpikin täysin kunniallinen vaihtoehto.
Kertoo vain surullista tarinaa siitä kuinka tämän päivän Suomessa miehen arvo määrittyy vieläkin valitettavan usein statuksen ja varallisuuden kautta.
Nämä taitavat olla niitä ikiaikaisia juttuja, jotka tuskin ikinä muuttuvat miksikään. Nyt kun naiset ovat jo korkeammin koulutettuja kuin mie
Vai oliko niin, että asunto on Hain ja hän on ottanut vanhempansa asumaan luokseen. Hyvin voi olla niinkin.
"Ohjelma on kuin pikkubudjetin reality show, osallistujat tyrkätty areenalle ja jätetty yksin haahuilemaan. Välillä joku asiantuntija hyrisee yleistä ihmissuhdejargonia hetken."
Todella hyvin kiteytetty! Itse jättäisin "kuin"-sanankin tuosta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni ollut myös pankissa töissä. Kai siellä ensin opintojen jälkeen ja sitten vaihtanut alaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta! Esim. timanttien ostaminen upouuden sormuksen lisäksi ja matkustelu on jotain muuta kuin suunnitelmallista ja tarkkaa rahankäyttöä. Jenn
Miksi ihmeessä pitäisi olla kihlasormus kun ei ole edes oltu kihloissa? Onko hullumpaa kuultu. Vihkisormus riittää.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/3808bf85-619a-476e-b976-0cf0175…
Hai kertoo asumisestaan perheensä luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ole huolinut? No siinä vaiheessa kun on ollut 10 vuotta sinkkuna, niin alkaa olemaan niin epätoivoinen että alkaa mikä tahansa hampaaton (mutta ehkä kassillinen) Almakin kiinnostamaan. Let's face it - Jyrkillä on varmasti ollut vaikeeta löytää seuraa, etenkin seksiseuraa; huomashan sen jo siitä millä innolla Jenni näpräs seksileluja samalla kun Jyrki arasteli. Mies on keskimittainen (tai jopa lyhyt, tietääks kukaa kuin pitkä hän on?), lihava, kalju ja alemman statuksen duuneissa - ei naisia sellaiset miehet kiinnosta. Lisä
Oot oikeassa Jyrkistä, mutta en kyl kutsuis Jenniä seksipommiks, vähän tätimäinen ja näyttää ikäistään vanhemmalta.. saman ikäinen kuin Anna mutta näyttää että ikäeroa olis ehkä 5-10 vuotta. Tosin sais ehkä kuitenkin Jyrkiä komeemman ja "tasokkaamman" miehen.
Anna näyttää min.40 vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei petä koskaan. Ihmeellisiä ja yllättäviä näkökantoja. Tylsää olisi ilman tätä palstaa. Ohjelma on ihan sivuseikka, kun täällä vauhtiin päästään.
Kyllä Anna pn paljon vanhemman näköinen kuin Jenni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ole huolinut? No siinä vaiheessa kun on ollut 10 vuotta sinkkuna, niin alkaa olemaan niin epätoivoinen että alkaa mikä tahansa hampaaton (mutta ehkä kassillinen) Almakin kiinnostamaan. Let's face it - Jyrkillä on varmasti ollut vaikeeta löytää seuraa, etenkin seksiseuraa; huomashan sen jo siitä millä innolla Jenni näpräs seksileluja samalla kun Jyrki arasteli. Mies on keskimittainen (tai jopa lyhyt, tietääks kukaa kuin pitkä hän on?), lihava, kalju ja alemman statuksen duuneissa - ei naisia sellaiset miehet kiinnosta. Lisä
Oot oikeassa Jyrkistä, mutta en kyl kutsuis Jenniä seksipommiks, vähän tätimäinen ja näyttää ikäistään vanhemmalta.. saman ikäinen kuin Anna mutta näyttää että ikäeroa olis ehkä 5-10 vuotta. Tosin sais ehkä kuitenkin Jyrkiä komeemman ja "tasokkaamman" miehen.
Annavihaaja : munankuorillakävelijä taas vauhdissa.
Ei kai Jyrki nyt ala Jennille mitään sormusta ostamaan, kun eivät ole vielä edes päättäneet, jäävätkö yhteen. Eiköhän sormuksen aika ole vasta paljon myöhemmin, eikä parin viikon tuntemisen jälkeen. Ehkä 1-vuotishääpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan Jyrkiä ja hampurilaisia pilkataan. Pihvit ravintolassa törkeän hintaisia - Hampurilaiset on järkevää rahankäyttöä, Jyrkillä on hyvinkin kerättynä esim osakesalkku, kun jotkut muut tuhlaa rahat ravintoloihin. Pihvit muutenkin kannattaa tehdä itse
Jyrkillä osakesalkku, anna mun kaikki kestää. Kun ei hänellä ollut säästössäkään pennin pyörylää niin kuin Jennillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä ymmärsin, että Matti ei kyseenalaistanut Tainan ALKUPERÄISIÄ motiiveja, vaan kysyi, että onko hän mukana ENÄÄ vain ohjelman, ei parisuhteen vuoksi."
Juuri näin minäkin tämän olen ymmärtänyt ja siksi pariin kertaan ihmetellyt, miksi tämä on niin mittavan hermoromahduksen aihe.
Onhan siinä muutenkin ihmeteltävää, kun yksi kommentti toisen pitkään jatkuneen todella huonon kohtelun jälkeen ei pitäisi olla edes maininnan arvoinen.
Täysin normaalia ja inhimillistä olla jopa hermot täysin riekaleina tai pahasti ärsyyntynyt tuossa tilanteessa. Mutta ei - olisi vain pitänyt paapoa ja tukea pyyteettömästi muhkupantaa edelleen siinäkin tilanteessa.
Matilta on viety kaikki oikeudet inhimillisyyteen. Toivottavasti on juossut lujaa ohjelman päätteeksi ja ymmärtää pysyä kaukana Tainasta.
Siis muten Taina on vienyt Matilta oikeudet inhimillisyyteen tai ylipäätään kohdellut häntä huonosti? Toisin päin on tiedossa, mutta tämä vielä ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys (naisista pitäville) miehille:
Kuka näistä naisista olisi eniten sun makuun, Taina, Anna vai Jenni? Miksi?
Taina lyhyt seksisuhde, ehdottomasti kuumin. Muttta mental case ja siksi out.
Jenni ihan liian blondi mun makuun ja en muutenkaan lämpene. Jotenkin mammatyylinen olemus.
Eli siis Anna. Tässä on kyllä suurta riskinoton makua. Mutta on mun mielestäni heistä kuitenkin fiksuin (siis äly, ei tunneäly) ja timmissä kunnossa.
Korostan: jos olisi ihan pakko valita!
Nämä on niin naisten vastaamia :D
Matti mihinkään juokse. Jos vaan Taina huolisi niin siihen jäisi, mutta ei Taina Mattia huoli ja hyvä niin. Matti voi mennä pähyilemaan muita naisia silmäkulmastaan.