Puhutaan suoraan: mitkä ovat ne todelliset esteet pariutumisen ensivaiheessa
Eli nyt ei puhuta "miehen kyvyistä tehdä kotitöitä" tai "uskollisuudesta" tai mistään, mikä liittyy jo pitkällä olevaan parisuhteeseen. Mitkä arvelet olevan ne kaikkein keskeisimmät tarkat syyt, miksi ihminen ei saa esimerkiksi treffiseuraa tai naisen tapauksessa ei pääse toisia treffejä/seksiä pidemmälle. Itse ehdotan näitä:
Naisella:
Ylipaino, hiljainen luonne, päihteettömyys, kyvyttömyys tehdä aloitteita edes tekstillä sovelluksissa, kehitysvamma/muu vamma, vahvat periksiantamattomat aatteet
Miehellä:
Kaljuus, korkea ikä, keskivartalolihavuus, lihaksettomuus, silmälasit, huono hygienia, rumat vaatteet, ulkomaalaisuus (poislukien valkoihoinen länsimaalainen), päihteettömyys
Kommentit (406)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä tasojankkaus, ylilautailu. Välitön turn off.
No tämä varmasti pitää paikkansa. Sitten on jo tyhmä mies, jos ilmoittaa kirjoittavansa täällä tai noilla muilla keskustelupalstoilla.
Ei tarvitse edes ilmoittaa. Tapasin söpön miehen, mutta huomasin toksisista jutuista nopeasti että hän on selkeästi ylilaudan porukkaa. Ei kiitos.
Ekan kerran kun käyttää uuden miehen läppäriä/kännykkää ja kirjoittaa hakukenttään "yli", niin sieltä se totuus nopeasti selviää myös. No thanks.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt puhutaan siitä miksi ei pääse edes treffeille niin siinä painavat eniten ensivaikutelma ja yhteensopimattomuudet.
Esimerkkisyitä miksi en suostuisi aloittamaan tai jatkamaan romanttista keskustelua miehen kanssa missään nimessä joko livenä tai tinderissä:
-puhuu seksistä tai olettaa että olen helppo
-ruma/huonot kuvat/epäsiistit vaatteet/haisee/huonot hampaat/todella lihava/raaja puuttuu tai on jokin sairaus selvästi
-irvokkaita lävistyksiä tai huomionhakuinen tyyli
-naisviha
-sukupuolensa vaihtanut
-määräilevä käytös, väkivalta, äkkipikaisuus, muut vaaran merkit
-ei tiedä mitä haluaa naiselta
-ei sano miksi haluaa juuri minut, ei osoita kiinnostustaan
-ei tulevaisuuden suunnitelmia tai päämääriä
-loukkaava, epäkohtelias, ei vastaa moneen päivään, negging
-huumeiden käyttö, tupakointi ja viikoittainen alkoholin juonti
"-ei sano miksi haluaa juuri minut, ei osoita kiinnostustaan"
Jos mies alkaisi jo ennen ensimmäisiä treffejä selittämään minulle miksi haluaa juuri minut, lopettaisin kyllä heti paikalla kaiken kommunikoinnin hänen kanssaan. Enkä todellakaan varsinkaan menisi treffeille tuollaisen miehen kanssa. Moisesta tulisi tosi creepy vibat.
Vierailija kirjoitti:
Päihteettömyys Suomessa tuo kyllä eteen monenlaisia sosiaalisia ongelmia. En suosittele kenellekään, ellei taustalla ole alkoholismia tai sukurasitetta sairastua alkoholismiin. Nuorillekin pitäisi kertoa rehellisesti, mitä alkoholittomuus oikeasti tuo mukanaan ja mistä jää paitsi.
Tämä on niin totta. Itselläkin on todella moni parisuhteen alku kaatunut siihen kun en lähde naisen mukaan baariin esiteltäväksi ja maksamaan naisen ryyppäämistä
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt puhutaan siitä miksi ei pääse edes treffeille niin siinä painavat eniten ensivaikutelma ja yhteensopimattomuudet.
Esimerkkisyitä miksi en suostuisi aloittamaan tai jatkamaan romanttista keskustelua miehen kanssa missään nimessä joko livenä tai tinderissä:
-ruma/huonot kuvat/epäsiistit vaatteet/haisee/huonot hampaat/todella lihava/raaja puuttuu tai on jokin sairaus selvästi
-naisviha
-sukupuolensa vaihtanut
Kun miehen pitää täyttää noi kaikki että sinä kelpuutat niin mitä sinä tuot miehille että sinä kelpaisi muuhun kuin yhden yön huviin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-naisviha
-sukupuolensa vaihtanut
-huumeiden käyt
Kun miehen pitää täyttää noi kaikki että sinä kelpuutat niin mitä sinä tuot miehille että sinä kelpaisi muuhun kuin yhden yön huviin?
Turhaan kysyt. Hän ei tule koskaan vastaamaan tuohon kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Päihteettömyys Suomessa tuo kyllä eteen monenlaisia sosiaalisia ongelmia. En suosittele kenellekään, ellei taustalla ole alkoholismia tai sukurasitetta sairastua alkoholismiin. Nuorillekin pitäisi kertoa rehellisesti, mitä alkoholittomuus oikeasti tuo mukanaan ja mistä jää paitsi.
Minä en ainakaan jää mistään tärkeästä paitsi vaikka olenkin raitis.
Mä en ymmärrä AP:n aloituksesta, että miksi silmälasit on este pariutumiselle?
Vierailija kirjoitti:
-naisviha
-sukupuolensa vaihtanut
Raaja puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt viimeisen kahden vuoden aikana n. 20 treffeillä. Alla tulokset:
Kolmen naisen kohdalla minä olisin ehdottomasti halunnut treffata uudestaan. Kukaan näistä kolmesta ei kuitenkaan halunnut nähdä minua uudelleen.
Viisi näistä naisista olisi halunnut treffata minut uudelleen, mutta minä en halunnut heitä.
Loput tapaukset oli sellaisia, joissa kumpikaan osapuoli ei ollut erityisen innoissaan toisesta.
Eli 20 treffit takana, eikä vielä kertaakaan ole käynyt niin, että molemmilla osapuolilla olisi halu tavata uudelleen 😃
M35
Kiva kuulla muidenkin kokemuksia!
Tässä minun deittailuhistoriani:
Kahden vuoden aikana
Ensitreffejä 32 , joista
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
"Kiersit nyt sen pointin että eivät ne suhteessa olevat miehet keskimäärin ota "ketä vaan". He ottavat sen naisen johon oikeasti ihastuvat. Myös siis tavismiehet.
Näyttää siis siltä että tavismiehistä pariutuvat ne joilla on normaali tunne-elämä eli jotka tajuavat että suhde vaatii myös aitoa tunnetta, ei vain halua saada parisuhde."
Tunne on täysin vieras asia nykyään naisille. Heti kun tuntevat jotain, alkavat puhumaan ahdistuksesta. Ei kestä kauaa, kun vahtuu termi ahdisteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti mies ei halua naista, jota miehen ulkonäkö ei kiinnosta.
Tuo todennäköisyys on 100%, jonka varmuus on 100%.
Naisetkin voisivat opetella edes peruskäytöstapoja.
tinder, polyamoria, feminismi, kehopositiivisuus, woke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
""Eri miehet rakastuvat eri asioihin" Kiitos womanspleinaamisesta."
Olen kyllä mies. Ja minun kavereillani on naisia ihan laidasta laitaan niin ulkonäön kuin luonteenkin suhteen. Aika hankala nähdä että miehet nyt haluaisivat vain yhdenlaisia naisia jos yhtään katselee maailmaa.
Et ole mies. Tekstistä ei voi erehtyä.
Ja tässä tulikin se ikuisuusoletus, joka täälläkin aina tehdään. Mies puhuu, kirjoittaa ja käyttäytyy juuri tietyllä tavalla ja jos joku kirjoittaja kirjoittaa eri tavalla (ja väittää olevansa mies) hän automaattisesti valehtelee. Tämän "palstan" naiset kun eivät kykene erottamaan oikeaa maailmaa omasta mielikuvitusmaailmastaan. Suhtautuvat kaikkeen sellaiseen, mikä ei mahdu heidän kapeaan maailmankuvaansa kuin se olisi hyökkäys heitä itseään kohti. Viha ja ennakkoluulot sumentavat kaiken muun. Eivätkä kykene edes myöntämään tuota.
Naisissa ilottomuus. Olen useampaakin naista tapaillut, mutta kun ei lähde, niin ei lähde. Eikä syy selvästikään ole minussa, mutta heillä vaan persoona on sellainen iloton. Se on kuin sellainen moottorisaha jota vedät käyntiin ja aina se paikka paikoin saattaa hörähtää vähäsen, mutta sitten se taas sippaa. Kaiken suhteen ollaan varovaisia, arkoja ja mihinkään ei heittäydytä. Ikinä ei naamasta näe onko ollut kivaa, vaikka kuinka jälkeen päin tulisikin viestiä että kivaa oli.
Vinkki miehille: tällaiset naiset tunnistaa Tinderissä siitä, että kun on jo päivä pari viestitelty ja ehdotat tapaamista, niin nämä tällaiset naiset vastaa yleensä, että ei nyt vielä. Tai keksii tekosyitä pitkittääkseen tapaamista. Kannattaa siinä vaiheessa jo lopettaa. Aika harvassa varmaan on ne miehet, ketkä haluaa sellaista perus-pessimistiä naisekseen.
Vierailija kirjoitti:
"Ollaan rehellisiä. Miehet eivät sen takia kerro itsestään mitään profiilissa, koska heidän taktiikkansa on esittää erilaista eri naisille. Jos nainen tykkää taidejutuista, mieskin esittää tykkäävänsä, ja jos nainen on liikunnallinen, mieskin esittää sporttista. Taktiikka on yrittää ehtiä saada seksiä ainakin kerran ennen kuin paljastuu, ettei mitään yhteistä sittenkään ole. Tämän takia miehet kiertävät suoriakin kysymyksiä, jotka liittyvät arvomaailmaan tai elämäntapoihin, ja kysyttäessä, mitä suhteelta haluavat, he yrittävät muotoilla lauseen jotenkin niin, että se, mitä he haluavat muodostuu ihan sen mukaan, millainen nainen on ja mitä tämä haluaa."
No juuri näin ja tämä nyt on ihan perusjuttu ollut aina. Toki mies ei pysty esittämään sporttista. Mutta on ihan tavallista, että varsinkin alussa naisen kanssa yritetään muodostaa mahdollisimman samanlainen elämä, koska miehelle tämä asia ei juurika
Minä en näe asiaa noin. En halua valehdella naiselle vain siksi, että saisin hänet kiinnostumaan itsestäni. Ne valehtelut kun tulevat ennemmin tai myöhemmin esille. Ikävä kyllä nainen aina olettaa, että kaikki miehet ovat samanlaisia. Toisin sanoen, olen silti heidän silmissään valehtelija, koska "kaikki miehet ovat".
Vierailija kirjoitti:
Noilla naisen uraa pelkäävillä on muitakin ongelmia, oma miehuus on kovin hauras, potenssi heikko.
Ja joillakin on sairas tarve päästä aina haukkumaan muita
#363,
Eli et siis halua että mies kertoo miksi kiinnostui juuri sinusta sen verran että haluaisi tavata? No kukin tyylillään. Itse toivon että mies ei ajattele minun olevan kuin varaosa muiden joukossa vaan esimerkiksi huomaa että olen hauska tai pitää elämäntyylejämme samanlaisina.
Tämä ketju hyvin todistaa minkälaisia juntteja suomalaiset on jos päihteettömyys ja silmälasit on este suhteelle. Ei ihmekkään ettei kukaan pariudu jos nämä ovat esteitä parisuhteelle.
Itse olen 39 vuotias ja aina olen ollut absolutisti, ikinä en ole ollut humalassa. Lisäksi minulla on silmälasit, olen hoikka, urheilullinen ja kaunis. Ja nainen.
Minulle este parisuhteeseen miehen kanssa on erilainen huumorintaju, miehen huonot käytöstavat ja olemuksen jäykkyys. Tarkoitan, että ei ole sellaista rentoutta olemuksessa vaan tosikkomainen tönkkö. Myös ylipaino on suuri este, pieni ylipaino ei haittaa, mutta raskausmaha miehellä ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Päihteettömyys ei tuo mukanaan mitään negatiivista. Koskaan en ole juonut, eikä kukaan ole koskaan sitä minulta vaatinut. Puolisonikaan ei juo."
Päihteettömälle sopii yleensä parhaiten puoliso joka ei myöskään käytä mitään. Niitä ongelmia tulee valitettavasti usein jos se toinen on edes kohtuukäyttäjä ja toinen ei ota koskaan mitään.
Näin ei tietystikään pitäisi olla mutta käytännössä se elämäntapa vain eroaa liikaa. Poikkeuksiakin sitten toki on.
Mitä on kohtuukäyttö? Perseet olalle kerran viikossa ei ole kohtuukäyttöä. Se ettei autoa voi ajaa 2 päivänä viikossa, koska lm juonut ei ole kohtuukäyttöä. Muutama pullo olutta viikossa on ja se ei ole ihmiselle, joka ei juo mikään ongelma puolisossa.
Kyse ei ole useinkaan siitä että ei voisi juoda sitä kahta ol
Tätä en sitten ymmärrä yhtään, että miksi joku kuvittelee ettei ihmiset, jotka eivät juo, tykkäisi käydä ulkona, tanssimassa ja viettää aikaa kavereiden kanssa ravintolassa. Minä rentoudun oikein hyvin ilman alkoholia. Päinvastoin olen se viimeinen kotiinlähtijä niistä bileistä ja jaksan tanssia tappiin asti. Kyllä se pikemmin ovat nämä juojat jotka eivät jaksa, koska heille menee se alkuviikko palautumiseen. Mieheni on nyt vuosikausia tullut shoppailukierroksille kanssani, mutta emme ole koskaan edes ajatelleet jotain shamppanjaa niiden aikana. Jonkun kun on kuitenkin aina ajettava sillä autolla kotiin ja vaikka mieheni alkoholia juokin, niin en usko, että hän näkee mitään hauskaa, jossain shamppanjan juomisessa, jossain kaupassa tai keskellä päivää lauantaisin.
Minä näen vain baareissa tai ravintolassa kavereitamme, Eikä sekään ole muille ongelma ollut koskaan, mitä minun lasissani on.
Tekstistäsi tulee kyllä pahat alkoholistivibat ja vaikuttaa siltä, että olet epävarma omasta juomisestasi ja kuvittelet ettei raittiilla ihmisillä voisi olla hauskaa. Voi kuinka väärässä oletkaan, Ei ne juomat, vaan se luonne.Ekstrovertti menijä on menijä, vaikka lasissa olisi vettä jääpaloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta. Itselläkin on todella moni parisuhteen alku kaatunut siihen kun en lähde naisen mukaan baariin esiteltäväksi ja maksamaan naisen ryyppäämistä
Ja tämä muka ongelma? Tuohan on suorastaan upeaa, että välttyy tuollaiselta. Minkä ihmeen takia ketään haluaa puolison, jonka elämä pyörii niin viinan ympärillä, ettei siihen mahdu selvät ihmiset mukaan?
-naisviha
-sukupuolensa vaihtanut
-ruikuttaja joka on olosuhteidensa uhri