Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaan suoraan: mitkä ovat ne todelliset esteet pariutumisen ensivaiheessa

Vierailija
21.08.2024 |

Eli nyt ei puhuta "miehen kyvyistä tehdä kotitöitä" tai "uskollisuudesta" tai mistään, mikä liittyy jo pitkällä olevaan parisuhteeseen. Mitkä arvelet olevan ne kaikkein keskeisimmät tarkat syyt, miksi ihminen ei saa esimerkiksi treffiseuraa tai naisen tapauksessa ei pääse toisia treffejä/seksiä pidemmälle. Itse ehdotan näitä:

Naisella:

Ylipaino, hiljainen luonne, päihteettömyys, kyvyttömyys tehdä aloitteita edes tekstillä sovelluksissa, kehitysvamma/muu vamma, vahvat periksiantamattomat aatteet

Miehellä:

Kaljuus, korkea ikä, keskivartalolihavuus, lihaksettomuus, silmälasit, huono hygienia, rumat vaatteet, ulkomaalaisuus (poislukien valkoihoinen länsimaalainen), päihteettömyys

Kommentit (406)

Vierailija
381/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#365, 

Täytän itse samat vaatimukset. Miehillä on tietysti omia vaatimuksia mitkä tulevan vaimon pitää täyttää ja on ihan odotettavissa etteivät kaikki kiinnostuisi. Mutta minulle kuitenkin riittää että vain yksi sopiva kiinnostuu näin kävikin, hän on tällä hetkellä salilla treenaamassa. Yhden yön juttua minusta toivovat jäivät aina ilman.

Vierailija
382/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#368,

Kyllä, jos raaja puuttuu niin ei mene jatkoon. Näen työssäni ihmisiä joilta puuttuu toinen tai molempi jalka diabeteksen tai muun syyn takia mutta en halua näitä ihmisiä puolisokseni. Itselläni ei ole suuria arpia, vammoja, perussairauksia tai parantumattomia tauteja ja näkö- ja kävelykykyni ovat tallella, joten en halua miestä joka on heti alkumetreillä sairas tai rampa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tasojankkaus, ylilautailu. Välitön turn off.

No tämä varmasti pitää paikkansa. Sitten on jo tyhmä mies, jos ilmoittaa kirjoittavansa täällä tai noilla muilla keskustelupalstoilla.

Ei tarvitse edes ilmoittaa. Tapasin söpön miehen, mutta huomasin toksisista jutuista nopeasti että hän on selkeästi ylilaudan porukkaa. Ei kiitos. 

Ekan kerran kun käyttää uuden miehen läppäriä/kännykkää ja kirjoittaa hakukenttään "yli", niin sieltä se totuus nopeasti selviää myös. No thanks.

Kokeilepa mitä sinun koneella tulee. Voitkin ruveta vihaamaan itseäsi.

Vierailija
384/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Istuminen koneella kotona

2. Kusipäisyys ja törttö käytös

Nämä ovat ap sinun esteesi, joita et ylitä ikinä.

Vierailija
385/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut esteitä. Olin yksin v. 1984 saakka, jolloin täytin 19 v. 

Sen jälkeen onkin seuraa riittänyt. Kun yksi suhde loppuu, löytyy uusi 

Vierailija
386/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäjärkisyys ja laiskuus 

Vierailija
387/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työläys ja haluttomuus. Jos ei ole oikeastaan halua, ei tule panostettua, koska seuran etsiminen on jossain määrin vaivalloista. Odotusarvoinen hyöty ei siis vastaa tarvittavaa työmäärää. Ne, joiden mielestä pimp-pi tai pip-peli on maailman jännin asia, panostavat kyllä.

Jos sopiva henkilö vain osuu kohdalle, on tilanne toinen - helpompi. Koska ihmiset selaavat Vauva-foorumia, pläräävät Instagramia ja TikTokia, ei satunnaisia kohtaamisia ja kohdalle osumisia tapahdu niin paljoa kuin ennen, jolloin oli niin tylsää, että kylille oli pakko lähteä.

Vierailija
388/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää sukupuolittaa jotakin, niin naiset on keskimäärin pelokkaita ja epävarmoja. Siksi naiset yleensä yrittävät sovittautua johonkin muottiin, jota muodiksi ja trendeiksi kutsutaan. Tämä aiheuttaa ahdistusta. Jatkuva epävarmuus itsestä haittaa myös urakehitystä ja ohjaa naisia valitsemaan miehiä, jotka eivät poikkea normista liian paljoa.

Miehillä taas normista liiaksi poikkeaminen on pahaksi. Pitkä tukka, kalju, vihkoon menee vaikka olisi nero, joka tienaa enemmän kuin 90% miehistä. Nainen ottaa mieluummin siistitukkaisen asentajan, joka pettää ja hakkaa kotona. Miehet ovat myös aika sikoja ja arvottavat naisia esim. ylipainon perusteella, joten karsivat itseltään potentiaalisia parisuhdekumppaneita liian raa'alla kädellä omaan tasoonsa nähden.

Vierailija
389/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää sukupuolittaa jotakin, niin naiset on keskimäärin pelokkaita ja epävarmoja. Siksi naiset yleensä yrittävät sovittautua johonkin muottiin, jota muodiksi ja trendeiksi kutsutaan. Tämä aiheuttaa ahdistusta. Jatkuva epävarmuus itsestä haittaa myös urakehitystä ja ohjaa naisia valitsemaan miehiä, jotka eivät poikkea normista liian paljoa.

Miehillä taas normista liiaksi poikkeaminen on pahaksi. Pitkä tukka, kalju, vihkoon menee vaikka olisi nero, joka tienaa enemmän kuin 90% miehistä. Nainen ottaa mieluummin siistitukkaisen asentajan, joka pettää ja hakkaa kotona. Miehet ovat myös aika sikoja ja arvottavat naisia esim. ylipainon perusteella, joten karsivat itseltään potentiaalisia parisuhdekumppaneita liian raa'alla kädellä omaan tasoonsa nähden.

Ylipaino on aina haitallista ja hallittavissa.

"mu-mutta lääkkeet/kilpirauhanen/ahdistus".

Lääkkeet ei lihota, vaan ehkä hidastaa aineenvaihduntaa. Ei niissä pillereissä itsessään mitään 5000 kcal ole. Joten syöminen uusiksi.

Kilpirauhasongelmista kärsii niin pieni vähemmistö, että ei voi olla jokaisen lihavan ongelma.

Ahdistus ja muut mt-ongelmat. Mene terapiaan/hoitoon. Sitähän täällä toitotetaan.

Vierailija
390/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tasojankkaus, ylilautailu. Välitön turn off.

No tämä varmasti pitää paikkansa. Sitten on jo tyhmä mies, jos ilmoittaa kirjoittavansa täällä tai noilla muilla keskustelupalstoilla.

Ei tarvitse edes ilmoittaa. Tapasin söpön miehen, mutta huomasin toksisista jutuista nopeasti että hän on selkeästi ylilaudan porukkaa. Ei kiitos. 

Ekan kerran kun käyttää uuden miehen läppäriä/kännykkää ja kirjoittaa hakukenttään "yli", niin sieltä se totuus nopeasti selviää myös. No thanks.

Kokeilepa mitä sinun koneella tulee. Voitkin ruveta vihaamaan itseäsi.

Ei löydy ylilautaa omasta sivuhistoriasta kyllä, sen voin kertoa.

Vierailija
391/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tajunnut, että taidan etsiä miespuolista versiota itsestäni. Ulkonäöllisesti ja luonteenpiirteiltä toki erilaista, mutta kyllä haluan että samat arvot ja kiinnostuksenkohteet löytyy, ja että elämät sopii yhteen. Olen työstänyt itseäni niin paljon, että en ole ihan vahingossa sellainen kuin nyt olen, eli miksi en sitten haluaisi samaa toiseltakin.

Vierailija
392/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tajunnut, että taidan etsiä miespuolista versiota itsestäni. Ulkonäöllisesti ja luonteenpiirteiltä toki erilaista, mutta kyllä haluan että samat arvot ja kiinnostuksenkohteet löytyy, ja että elämät sopii yhteen. Olen työstänyt itseäni niin paljon, että en ole ihan vahingossa sellainen kuin nyt olen, eli miksi en sitten haluaisi samaa toiseltakin.

Kuinka usein sinä kohtaat sellaisia miehiä, jotka herättävät jonkinlaisen kiinnostuksen sinussa?

Vierailija
393/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein sinä kohtaat sellaisia miehiä, jotka herättävät jonkinlaisen kiinnostuksen sinussa?

Aika usein. Monet tosin on tässä iässä jo varattuja, eli sinkkuja harvemmin. Etsintä jatkuu.

Vierailija
394/406 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri levelit. Ois kiva jos toinenkin arvostais hyvyyttä ja pitäis elämää ihmeenä. Näitä tällaisia miehiä harvemmin kohtaa. Romanttisia.

Lisäksi haluun että unelmissa tai suunnitelmissa on jotain samaa. Jos toinen haaveilee maantiepyörällä Norjaan telttareissusta ja toinen on mukavuudenhaluinen tietsikan ääressä köllöttelijä, niin ei se vaan onnaa.

Omat rajoittavat ominaisuudet ovat selkeesti olleet naisellisuuden puute (lue=ei kiinnosta laittautua) ja luonnossa viihtyminen. Joku hippimies vois olla mut ei oo näkyny. Onks ne kaikki jo vanhoi. 

Vierailija
395/406 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla naisen uraa pelkäävillä on muitakin ongelmia, oma miehuus on kovin hauras, potenssi heikko.

Miehiä jatkuvasti haukkuvilla on muitakin ongelmia. Todennäköisesti mielenterveyden kanssa.

Vierailija
396/406 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä tajuat, että nätti irl-nainen Tinderissä tekee koko Tinderin liikevaihdon ja lopulta liikevoiton? 

Nätin naisen profiili jaetaan joka saatanan pultsarin ja ikämiehen nähtäväksi koska se on se, mikä pitää miehet palveluissa ja rahat virtaamassa. 

Ja lopputuloksena jokaikinen mies saa roiston maineen. Mutta silti naiset jatkavat tinderin käyttöä. Jopa suosittelevat sitä muille. Mistä tuo johtuu? Puhtaasta typeryydestä vai narsismista? Halusta vahingoittaa?

Vierailija
397/406 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, unohtui että täällä kirjoittavat miehet ovat elämäntapatyöttömiä, siksi niitä haittaa jos naisella on ura. Iso red flag sekin, en katselisi mitään vapaamatkustajaa päivääkään.

Mies. Päivätyö. Kokoaikainen. Kirjoittelen täällä. Tosin tuollaisten kommenttien takia taidan lopettaa.

Vierailija
398/406 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aivan absurdilta. Mua ei kiinnosta mitkään muut miehet kuin ne, jotka poikkeavat normista. Siistitukkainen kuulostaa kauhealta. 

Vierailija
399/406 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aivan absurdilta. Mua ei kiinnosta mitkään muut miehet kuin ne, jotka poikkeavat normista. Siistitukkainen ku

No mutta tämä kirjoitushan tarkoittaa selkosuomeksi 'Miksi minä en kelpaa, koska olen paitsi kalju, myös pitkätukkainen, ja haluaisin olla paljon tienaava nero. Sen täytyy johtua naisten kaikinpuolisesta heikkoudesta ja typeryydestä. En aio muuttaa itsestäni mitään. Varoitan samalla valitsemasta ketään muuta, muut miehet pettävät ja hakkaavat'.

Vierailija
400/406 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juristi, töissä valtiolla asiantuntijatehtävissä, joita itse pidän mielekkäinä, mutta palkka on "vain" n. 4600 euroa. Silti Tinderissä ammatti triggeröi useampaa miestä.

- Kun kerroin oman ammatin, eräs autonasentaja lähetti 5 pitkää viestiä siitä, miten autonasentajat ovat ihan yhtä arvokkaita enkä minä ole yhtään parempi, aivan kuin olisin muuta väittänyt.

- Toinen kysyi treffeillä palkkaa, ja vastasin, ja hän huudahti heti 'Sori nyt vaan mutta sulla on helvetin huono palkka! Mun kaveri tienaa seittemän tonnia ja tarjoaa siks aina ravintolassa! (tyyppi oli joku nuoriso-ohjaaja/veti jotai harrasteryhmiä).

Moukkia mitä moukkia. Eka ei päässyt treffeille, toka ei mennyt jatkoon. Säikäytti vähän kun ekalla tapaamisella sanoi et voisin olla joku päivä hänen lastensa äiti ja hänen vaimo, ja sitten vietetään koko ajan perheaikaa. Jaiks.

Muita:

Maksan aina ekoilla treffeillä omat/molempien. Maksoin kahvilassa molempien kahvit ja pullat, ja huomasin että töissä oli kaverini nuori tytär, joka oli juuri aloittanut. Yleensä en Suomessa jätä tippiä, mutta nyt lähtiessä jätin 2 € kun sellainen oli lompakossa. Äijä muka leikillään laittoi kolikon taskuunsa sanoen, että tämähän on varmaan bussirahaa kun palvelu oli hidastakin, mutta laittoi sen takaisin pöydälle kun sanoin että ihan tuota tarjoilijaa ajattelin uudessa työssään kiittää. Laittoi myöhemmin viestiä ja kysyi uusia treffejä, mutta ei iskenyt, ei varsinkaan tuon jälkeen. Myös kassalla mennessä tokaisi vain "musta kahvi!", ei moi tai kiitos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi