Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaan suoraan: mitkä ovat ne todelliset esteet pariutumisen ensivaiheessa

Vierailija
21.08.2024 |

Eli nyt ei puhuta "miehen kyvyistä tehdä kotitöitä" tai "uskollisuudesta" tai mistään, mikä liittyy jo pitkällä olevaan parisuhteeseen. Mitkä arvelet olevan ne kaikkein keskeisimmät tarkat syyt, miksi ihminen ei saa esimerkiksi treffiseuraa tai naisen tapauksessa ei pääse toisia treffejä/seksiä pidemmälle. Itse ehdotan näitä:

Naisella:

Ylipaino, hiljainen luonne, päihteettömyys, kyvyttömyys tehdä aloitteita edes tekstillä sovelluksissa, kehitysvamma/muu vamma, vahvat periksiantamattomat aatteet

Miehellä:

Kaljuus, korkea ikä, keskivartalolihavuus, lihaksettomuus, silmälasit, huono hygienia, rumat vaatteet, ulkomaalaisuus (poislukien valkoihoinen länsimaalainen), päihteettömyys

Kommentit (406)

Vierailija
401/406 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suuri este että miehet ovat höynäytettäviä puusilmäisiä urpoja. Sitten muita esteitä ei miehen puolelta olekaan. No onhan naisillekin omat oikkunsa mutta löytyy myös naisia jotka kelpuuttavat normaalin, hygieniastaan huolehtivan kaikin puolin fiksun miehen.

Vierailija
402/406 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä tapaa. Tinderissä swaippasin pois minua lyhyemmät miehet, pyörätuolin käyttäjät, sliipatun näköiset, salipullistelukuvaiset, ne joilla aurinkolasit profiilikuvassa, profiilissa kirjoitusvirheitä tai vaatimuslista ulkoisista piirteistä, kaljakuvia ym. Olen tykännyt lähinnä tavallisista miehistä joilla on ystävälliset kasvot. 

Tosielämässä tavatessa ja tutustuessa seula toimii ihan eri tavalla, olen kelpuuttanut treffeille myös lyhyet, rumst, lihavat, tatuoidut ja karskin kuoren omaavat kun persoona sen alla on tullut tutuksi.

Puolisoksi valitsin kuitenkin terveitä elämäntapoja viettävän kivan, "tylsän", pitkän ja komean miehen, ja arki on ihanan tasaista. Onneksi pääsi seulastani läpi, profiilikuva oli nimittäin huono. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/406 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinder, suurin este

Vierailija
404/406 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnastat toiset treffit ja seksin? Alemman tason mies.

Vierailija
405/406 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille treffeille ei useinkaan pääse, jos treffeillä kyselee asioita kuulustelevaan tyyliin. Tai muistelee eksiään. Tai puhuu muuten vain tyhmiä.

Vierailija
406/406 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihteettömyys Suomessa tuo kyllä eteen monenlaisia sosiaalisia ongelmia. En suosittele kenellekään, ellei taustalla ole alkoholismia tai sukurasitetta sairastua alkoholismiin. Nuorillekin pitäisi kertoa rehellisesti, mitä alkoholittomuus oikeasti tuo mukanaan ja mistä jää paitsi.

Ei pidä paikkaansa ainakaan niiden nuorten kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi