Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko salaliittoja olemassa?

Vierailija
21.08.2024 |

Miksi jokaista joka epäilee salaliittoa pilkataan? Esimerkiksi Obama puhuu "hulluista salaliittoteorioista". Silti historiasta voidaan nähdä että on tehty kaikenlaisia juttuja joista ei ole kerrottu kansalaisille. Ja miksi sitten vapaamuurareiden täytyy vannoa olla kertomatta tai muuten tehdään todellista fyysistä vakavaa väkivaltaa?

Kysyn ihan vakavissani, mihin perustuu tuo vähättely ja lyttäys? Kun kerran salaliittoja on oikeasti ollut olemassa. Salaliittohan on yksinkertaisesti kahden tai useamman henkilön salainen hanke.

Rehellisesti sanottuna minusta on typerää uskoa sinisilmäisesti kaikki mitä media syöttää. Haluan pitää itsenäisyyden, en halua olla kenenkään pelinappula. En usko että täällä on kovinkaan moni joka haluaa elää kuin jossain pohj.koreassa vaikka nyt kovasti hehkuttaakin marxismia ja kommunismia.

En minäkään mihinkään litteisiin maapalloihin usko ja ettei muka käyty kuussa. Ne on vaan juttuja jotka on laitettu liikkeelle ehkä juuri siksi jotta saataisiin leima kaikkien ihmisten otsaan jotka ei usko joka uutista joka heille kerrotaan (lähinnä syytä miksi mitäkin kerrotaan).

Ihan sama vaikka ivailette, itse olette samassa liemessä kuitenkin. Minä haluan vaan mielummin kiivetä rannalle kuin kellua tässä paskavirrassa helvettiin.

Kommentit (279)

Vierailija
181/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eiks tupakan vaarallisuudesta ollut salaliitto, tupakkayhtiöt tutkimuksissaan huomasivat sen tappavaksi ja piilottivat tulokset ja keksivä kaikenlaista fudia asiaan piilottaakseen, esim. lasse lehtinen oli heidän palkkalistoillaan sotkemassa asiaa

Vähän sinne päin. Tupakkayhtiöt itse eivät todenneet tupakan vaarallisuutta vaan muut tahot. Tupakkayhtiöt palkkasivat lääkäreitä, joiden tehtävä oli käydä erilaisissa mediapaneeleissa ymv valehtelemassa, että yhtiöiden omissa tutkimuksissa ei ole havaittu mitään viitteitä tupakan koukuttavuudesta tai haitallisista terveysvaikutuksista.

Öljy-yhtiöillä on käynnissä sama strategia ilmastonmuutokseen liittyen. Monilla denialismia levittävillä think tankeilla ja "tutkijoilla" on tiedetyt yhteydet fossiilienergiateollisuuteen.

Ahneus=pahuus. Rahan ahneus on syy salaliittoihin. Rahan ja vallan.

Vierailija
182/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eiks tupakan vaarallisuudesta ollut salaliitto, tupakkayhtiöt tutkimuksissaan huomasivat sen tappavaksi ja piilottivat tulokset ja keksivä kaikenlaista fudia asiaan piilottaakseen, esim. lasse lehtinen oli heidän palkkalistoillaan sotkemassa asiaa

Vähän sinne päin. Tupakkayhtiöt itse eivät todenneet tupakan vaarallisuutta vaan muut tahot. Tupakkayhtiöt palkkasivat lääkäreitä, joiden tehtävä oli käydä erilaisissa mediapaneeleissa ymv valehtelemassa, että yhtiöiden omissa tutkimuksissa ei ole havaittu mitään viitteitä tupakan koukuttavuudesta tai haitallisista terveysvaikutuksista.

Öljy-yhtiöillä on käynnissä sama strategia ilmastonmuutokseen liittyen. Monilla denialismia levittävillä think tankeilla ja "tutkijoilla"

Ahneus=pahuus. Rahan ahneus on syy salaliittoihin. Rahan ja vallan

Pahuus on paljon muutakin kuin ahneutta. Ihan tavallisessa kvartaalikapitalismissa ihan tavallinen kvartaaliahneus on piittaamatonta, ei pahantahtoista.

Harmi ettet vastannut kysymykseen. Kognitiivinen dissonanssi varmaan esti prosessoimasta asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öljy-yhtiöillä on käynnissä sama strategia ilmastonmuutokseen liittyen. Monilla denialismia levittävillä think tankeilla ja "tutkijoilla"

Ahneus on kyllä paha asia ja varmasti syy salaliittoihin. Vaikea oikein keksiä mitään muuta syytä kuin ahneus. Ahneuden myötä voi sitten joutua tilanteisiin jossa tulee muita syitä mutta pääsyy lienee ahneus.

Vierailija
184/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öljy-yhtiöillä on käynnissä sama strategia ilmastonmuutokseen liittyen. Monilla denialis

En vaan jaksa alkaa opettaa sua.

Vierailija
185/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset muuten sanovat samaa kun he vaistomaisesti ymmärtävät, ettei heidän aiemmissa selostuksissaan ollut järkeä mutta eivät tietoisella tasolla pysty hyväksymään asiaa.

Juuri tätä tarkoitin kognitiivisella dissonanssilla. Kannattaa googlata ja tutustua asiaan. Minä ainakin tunnistin ilmiön myös itsestäni. Sitä vastaan on huomattavasti vaikeampi taistella jos ei tiedosta koko ilmiön olemassaoloa.

Vierailija
186/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset muuten sanovat samaa kun he vaistomaisesti ymmärtävät, ettei heidän aiemmissa selostuksissaan ollut järkeä mutta eivät tietoisella tasolla pysty hyväksymään asiaa.

Juuri tätä tarkoitin kognitiivisella dissonanssilla. Kannattaa googlata ja tutustua asiaan. Minä ainakin tunnistin ilmiön myös itsestäni. Sitä vastaan on huomattavasti vaikeampi taistella jos ei tiedosta koko ilmiön olemassaoloa.

Get off of your high horse. Perehdy asiaan kun kerran fiksu olet.

Vierailija
187/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen high horse kun sanoin, että tunnistin ilmiön myös itsestäni?

Sitä paitsi perehdyin jo, ja totesin, että "sama taho omistaa" ei pidä paikkaansa, koska omistajia on useita. Mutta minun on hyödytöntä sitä sinulle sanoa, koska defenssisi blokkaavat kaiken ulkopuolelta tulevan informaation joka on käsityksesi kanssa ristiriidassa. Et voi herätä objektiiviseen todellisuuteen ilman että prosessoit asiat itse, jos silloinkaan.

Vierailija
188/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärien salaliitto,jonka ansiosta sveitsiläinen rahanpesuraha saa aikaan kalliit lääkkeet,

Julkinen sektori maksaa kalliit lääkkeet, jolloin kulut voidaan ujuttaa kun varsinaista valvontaa ei voi toteuttaa.

Osa voitoista menee myös kokoomuslääkäreille.                                                                                          bel

Vierailija
189/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen high horse kun sanoin, että tunnistin ilmiön myös itsestäni?

Sitä paitsi perehdyin jo, ja totesin, että "sama taho omistaa" ei pidä paikkaansa, koska omistajia on useita. Mutta minun on

BlackRockilla ja Vanguardilla on osakeomistus kaikessa, siksi kaikki on samaa. Lue vaikka Forbesia.

Vierailija
190/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa jos olen väärässä. Se on paljon parempi vaihtoehto kuin löytää itsensä joku päivä orjana diktaattorivaltiossa. Mutta sanonpa vielä, että jos ei olisi niin paljon näitä jo todettuja pikku tempauksia joista on ollut joillekin ihmisille haittaa - ihan vaikka saksassa saatiin ihmiset uskomaan että joillakin ei ole samanlaista oikeutta elää kuin joillakin toisilla - niin ei olisi näitä epäluuloja ja salaliittoteorioitakaan.

Se on hienoa jos tosiaan saamme tulevaisuudessa valita onko meillä mitään älylaitteita ja saamme valita käytämmekö käteistä vai pankkikorttia ja saamme puhua mitä haluamme eikä meitä vaienneta. Meille ainakin luvataan todella onnellista tulevaisuutta. Tosin ei ole sanottu että kaikilla olisi sama käsitys onnellisuudesta. Nyt on huolehdittu siitä että setä saa halutessaan mennä uimahalliin naistenpuolelle ja hienoa että täm

Ei ole mitään new world orderia, sama vanha järjestys vallassa kuin aina ollutkin. Ja Rockefellereillä paljjon suurempi vaikutus maailmanjärjestykseen kuin Rotschildeillä.

Vierailija
191/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi kanin koloon tippuminen ihan samalla tavalla. Ajattelin just noin kun säkin. Tajusin nuo jutut. Ja sanoin että nuo litteät maat on vaan hämäystä. Sit aloin miettiä miks pohjantähti pysyy paikallaan kun maapallo mukamas pyörii avaruudessa. Ja humpsista. Tervetuloa jos samaan koloon oot matkalla...

Kaninkolot on lukemani mukaan joidenkin valkohattu-muurareiden keksimä käsite. Parempi jos ei sekoitettais tämmötteillä kielikuvilla tätä kaaosta enempää.

Vierailija
192/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärien salaliitto,jonka ansiosta sveitsiläinen rahanpesuraha saa aikaan kalliit lääkkeet,

Julkinen sektori maksaa kalliit lääkkeet, jolloin kulut voidaan ujuttaa kun varsinaista valvontaa ei voi toteuttaa.

Osa voitoista menee myös kokoomuslääkäreille.                                                                                          bel

Tuossa voisi olla perää. Tosin aika viaton salaliitto. Ei aiheuta ihmisille muuta pahaa. Pelkkää rahan nyhtämistä siis. Onhan se harmi köyhille monisairaille joilla iso osa tuloista menee lääkkeisiin.

Vierailija
193/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi kanin koloon tippuminen ihan samalla tavalla. Ajattelin just noin kun säkin. Tajusin nuo jutut. Ja sanoin että nuo litteät maat on vaan hämäystä. Sit aloin miettiä miks pohjantähti pysyy paikallaan kun maapallo mukamas pyörii avaruudessa. Ja humpsista. Tervetuloa jos samaan koloon oot matkalla...

Kaninkolot on lukemani mukaan joidenkin valkohattu-muurareiden keksimä käsite. Parempi jos ei sekoitettais tämmötteillä kielikuvilla tätä kaaosta enempää.

Mikä on valkohattu-muurari?

Vierailija
194/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Kakkosluokan kansalaisia jotka ei viitsi ottaa asioista selvää.

Vierailija
195/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on valkohattu-muurari?

White hats-porukat on Ilmeisesti niitä, joiden rooli on esittää hyvää tyyppiä. Esim. joku joka on paljastavinaan deep staten, vaikka kuuluu itsekin siihen porukkaan. Tai sitten jotkut vaikkapa Assange tai Snowden, jotka ovat muka paljastaneet hallituksen valheita, mutta ovatkin hallituksen palkkaamia. Näin ainakin olen ymmärtänyt.

Politiikan huipulla on varmasti paljon näitä valkohattuja, jotka tulevat pelastamaan kansalaiset pahan hallitsijan vallasta. Tai ovat siis pelastavinaan.

Vierailija
196/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BlackRockilla ja Vanguardilla on osakeomistus kaikessa, siksi kaikki on samaa. Lue vaikka Forbesia

Niin, huomasin että blackrockin eri osastot omistavat Shellistä n. 10%. Mikä on määräysvallan takaava omistusosuus osakeyhtiössä?

Vierailija
197/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BlackRockilla ja Vanguardilla on osakeomistus kaikessa, siksi kaikki on samaa. Lue vaikka Forbesia

Niin, huomasin että blackrockin eri osastot omistavat Shellistä n. 10%. Mikä on määräysvallan takaava omistusosuus osakeyhtiössä?

?

Vierailija
198/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaninkolot perustuvat algoritmeihin, jotka suosittelevat sinulle samanlaista sisältöä kuin mitä olet katsonut. Luopa uusi gmail-sähköposti, kirjaudu sillä youtubeen ja katso pari videota CNN:ltä tai Foxilta ja katso miltä suositukset näyttävät.

Erilaiset nettipalvelut, sosiaaliset mediat ymv. yrittävät koukuttaa sinut sisältöihin, joista algoritmi arvioi sinun pitävän. Ei siksi, että voisivat tehdä sinusta jonkun Mantsurian kandidaatin vaan siksi, että klikkailisit mahdollisimman paljon sisältöjä. Klikkaus=mainostuloja firmalle. Siksi samat algoritmit voivat ajaa moneen suuntaan: valtavirtaoikeistoon, valtavirtavasemmistoon, foliohattuoikeistoon, foliohattuvasemmistoon, ateismiin, kristinuskoon, i sla miin, 80-luvun Hard Rockiin, pitsinnypläykseen, kissavideoihin jne jne jne. Mitään varsinaista kaavaa ei (pääsääntöisesti) ole.

Yksi syy, miksi itse onnistuin väistämään foliohattuluodin on se, että kun aikanaan joskus 2008 tienoilla katsoin Zei tge istin ja vaikutuin, ei vielä ollut algoritmeja jotka olisivat ajaneet minut katsomaan lisää vastaavaa. Sain prosessoida rauhassa.

Vierailija
199/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Kuinka monta prosenttia osakeyhtiön osakkeista minun pitää omistaa, jotta voin päättää mitä ja miten osakeyhtiö tekee?

Vierailija
200/279 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoriat on vaikututusvallan muoto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi