Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko salaliittoja olemassa?

Vierailija
21.08.2024 |

Miksi jokaista joka epäilee salaliittoa pilkataan? Esimerkiksi Obama puhuu "hulluista salaliittoteorioista". Silti historiasta voidaan nähdä että on tehty kaikenlaisia juttuja joista ei ole kerrottu kansalaisille. Ja miksi sitten vapaamuurareiden täytyy vannoa olla kertomatta tai muuten tehdään todellista fyysistä vakavaa väkivaltaa?

Kysyn ihan vakavissani, mihin perustuu tuo vähättely ja lyttäys? Kun kerran salaliittoja on oikeasti ollut olemassa. Salaliittohan on yksinkertaisesti kahden tai useamman henkilön salainen hanke.

Rehellisesti sanottuna minusta on typerää uskoa sinisilmäisesti kaikki mitä media syöttää. Haluan pitää itsenäisyyden, en halua olla kenenkään pelinappula. En usko että täällä on kovinkaan moni joka haluaa elää kuin jossain pohj.koreassa vaikka nyt kovasti hehkuttaakin marxismia ja kommunismia.

En minäkään mihinkään litteisiin maapalloihin usko ja ettei muka käyty kuussa. Ne on vaan juttuja jotka on laitettu liikkeelle ehkä juuri siksi jotta saataisiin leima kaikkien ihmisten otsaan jotka ei usko joka uutista joka heille kerrotaan (lähinnä syytä miksi mitäkin kerrotaan).

Ihan sama vaikka ivailette, itse olette samassa liemessä kuitenkin. Minä haluan vaan mielummin kiivetä rannalle kuin kellua tässä paskavirrassa helvettiin.

Kommentit (279)

Vierailija
1/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan niitä on. Se, miten paljon niitä tulee päivänvaloon on eri juttu. Teorioita on todella runsas määrä. Jos asian voi kuvitella, sen voi myös toteuttaa. Kaikkea ei pidä uskoa tai hylätä suoralta kädeltä.

Vierailija
2/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Whitney Webb hullu salaliittoteoreetikko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kanin koloon tippuminen ihan samalla tavalla. Ajattelin just noin kun säkin. Tajusin nuo jutut. Ja sanoin että nuo litteät maat on vaan hämäystä. Sit aloin miettiä miks pohjantähti pysyy paikallaan kun maapallo mukamas pyörii avaruudessa. Ja humpsista. Tervetuloa jos samaan koloon oot matkalla...

Vierailija
4/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi kanin koloon tippuminen ihan samalla tavalla. Ajattelin just noin kun säkin. Tajusin nuo jutut. Ja sanoin että nuo litteät maat on vaan hämäystä. Sit aloin miettiä miks pohjantähti pysyy paikallaan kun maapallo mukamas pyörii avaruudessa. Ja humpsista. Tervetuloa jos samaan koloon oot matkalla...

En todellakaan ole. Ei minua kiinnosta kuunnella tuollaisia juttuja. Jos haluan jotain avaruudesta kuunnella niin mielummin kuuntelen vaikka Hugh Rossia joka on sentään arvostettu astrofyysikko.

Vierailija
5/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pölvästi tietää että niitä ei ole olemassa.

Vierailija
6/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole. Ei minua kiinnosta kuunnella tuollaisia juttuja. Jos haluan jotain avaruudesta kuunnella niin mielummin kuuntelen vaikka Hugh Rossia joka on sentään arvostettu astrofyysikko.

No miksi se pysyy paikallaan? Taivaannaula

Vierailija
7/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päässäs on naula. Ja pers----iissä ratakisko.

Vierailija
8/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa varmaan lukuisia. Mutta kovin pitkään jatkunutta vain tiettyjen sukujen "Illuminaatiin" kuulumista en ihan äkkiä usko. Ennemminkin eliitti keskenään tarttuu tilaisuuksiin saadakseen kilpailijat pois tieltä tai hyötyäkseen itse maksimaalisesti jokaisesta tilaisuudesta. Katastrofeja sattuu suunnittelemattakin sekä sotia, mutta raha se aina löytää tiensä rahan luo. Välillä näitä ahmatteja siivotaan pois vallankumouksilla, mutta alle sadassa vuodessa saadaan uudet tilalle. Jonkinlainen luonnonlaki, ihminen vaan on ahne ja kiero eläin.

Vierailija
9/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:) miten viihdyt kaninkolossa? Salaliittoteorioita on monia ja jokainen voi kehittää myös omia teorioita mitä tapahtuu ja miksi. Itse ainakin kehittelen päässäni teorioita. Vasta jälkeenpäin voidaan tietää osuiko teoriat oikeaan. Ja kaikilla on varmaan joitain teorioita joita ei osta. Jotkut ehkä ei usko mihinkään. Kaikki on vain totta mitä viralliset lähteet kertoo ja tiedejulkaisut. Jokainen valitsee itse, eikä siitä pitäisi muiden tulla vinoilemaan. Varsinkin jos sanoo hulluksi niinkuin Obama esimerkiksi..

Vierailija
10/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan tänä iltana Will Sommerin kirjoittamaa kirjaa QAnon, salaliittokultin ytimessä. Ehkäpä siitä jotain selviää.

Vierailija
11/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa varmaan lukuisia. Mutta kovin pitkään jatkunutta vain tiettyjen sukujen "Illuminaatiin" kuulumista en ihan äkkiä usko. Ennemminkin eliitti keskenään tarttuu tilaisuuksiin saadakseen kilpailijat pois tieltä tai hyötyäkseen itse maksimaalisesti jokaisesta tilaisuudesta. Katastrofeja sattuu suunnittelemattakin sekä sotia, mutta raha se aina löytää tiensä rahan luo. Välillä näitä ahmatteja siivotaan pois vallankumouksilla, mutta alle sadassa vuodessa saadaan uudet tilalle. Jonkinlainen luonnonlaki, ihminen vaan on ahne ja kiero eläin.

Tuota illuminaatti-sukulinja teoriaa oon miettinyt viimeaikoina. Jos nyt otetaan vaikka Rothschildit. Tai mikä tahansa, niin onkohan niissä suvuissa joitakin jotka on halunneet irtaantua heidän hankkeistaan kokonaan? Jos vaikka pitäisi niitten juttuja moraalittomina tai pahoina eikä haluaisi olla mukana? Kun jotenkin tuntuu että ne on vaan koko suku mukana osakkaina joka hemmetin jutussa. Tai sitten siellä on irtaantuneita mutta kukaan ei puhu niistä. Luulisi että joku aina haluaa eroon touhusta vaikka raha onkin houkuttelevaa. Karmivaa. Säälittää ne jotka syntyy noihin ympyröihin.

Vierailija
12/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoon osallistuville on olemassa kansanomaisempikin termi:

Maanpetturuus.

Vierailija
13/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D hih hih en minä tiedä avaruudesta mitään. Kysy Hugh Rossilta vaikka. En ole koskaan kuullutkaan mistään taivaannaulasta. Kai siellä avaruudessa voi leijailla ties mitä muttereita hajonneista romuista.

Vierailija
14/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanpetturuus.

WUOOOOH no sitten mä olen maanpetturi (sun mielestä) ;)

Vierailija
15/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta salamaliittoja on, varsinkin Ö-luokan julkkiksilla.

Vierailija
16/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanpetturuus.

WUOOOOH no sitten mä olen maanpetturi (sun mielestä) ;)

Hups, mä luin että "uskoville" mutta se olikin osallistuville. Huonot silmät mulla. Mä en oo osallistunut mihinkään salaliittoon ikinä enkä halua osallistua.

Vierailija
17/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan itse Caesar joutui salaliiton uhriksi. Ihan inhimillisiähän ne siis ovat, yleensä liittyvät vallan, rahan ja maineen tavoitteluun.

Vierailija
18/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta salamaliittoja on, varsinkin Ö-luokan julkkiksilla.

Salamipitsojakin on olemassa. Ja on niitä salaliittojakin. Ainakin osittain salaisia. Joissain piireissähän on sääntö että pitää kertoa muille hankkeistaan, vaikka jotenkin ovelasti että ne tajuaa vasta myöhemmin.

Vierailija
19/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetuin on varmaan se missä väitetään että ilmastonmuutos ihmisen aiheuttamaa

Vierailija
20/279 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D hih hih en minä tiedä avaruudesta mitään. Kysy Hugh Rossilta vaikka. En ole koskaan kuullutkaan mistään taivaannaulasta. Kai siellä avaruudessa voi leijailla ties mitä muttereita hajonneista romui

Minäpä tiedän kun mummoni kertoi, tai oikeastaan lauloi..." Taivas on sininen ja valkoinen ja avaruus on törkyä täynnä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä