Minkä katsot seksuaaliseksi ahdisteluksi?

Vierailija

Olen 40 vuotias peräkammarin poika ja ei ole kauheasti kokemusta naisista.
Eli minkä katsot seksuaaliseksi ahdisteluksi?
Jos esim seison takanasi liian lähellä kahvia jonottaessa?

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllä, liian lähellä seisominen voi olla ahdistelua, jos koskettelet muka vahingossa tai huohotat niskaan. Yleensä tällaisille käännyn katsomaan pahasti, ja jos toiminta vielä sen jälkeen jatkuu, tiedän sen olevan tahallista. Sitten on erikseen tapauksia, esim. vanhempia tätejä, jotka töykkivät minua takapuoleen ostoskärryn reunalla. Näihin ei pahasti katsominen auta, enkä pidä tekoa seksuaalisena ahdisteluna, ainoastaan typeryytenä.

Vierailija

[quote=Vierailija Sitten on erikseen tapauksia, esim. vanhempia tätejä, jotka töykkivät minua takapuoleen ostoskärryn reunalla. Näihin ei pahasti katsominen auta, enkä pidä tekoa seksuaalisena ahdisteluna, ainoastaan typeryytenä.[/quote]

Ostoskärryllä takapuoleen tökkivä vanhus ja seksuaalinen ahdistelu samassa lauseessa sai jotenkin mut huvittumaan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
[quote=Vierailija Sitten on erikseen tapauksia, esim. vanhempia tätejä, jotka töykkivät minua takapuoleen ostoskärryn reunalla. Näihin ei pahasti katsominen auta, enkä pidä tekoa seksuaalisena ahdisteluna, ainoastaan typeryytenä.

Ostoskärryllä takapuoleen tökkivä vanhus ja seksuaalinen ahdistelu samassa lauseessa sai jotenkin mut huvittumaan :D[/quote]

Sanoisin, että vanhassa sukupolvessa on paljon sadisteja , jotka nauttivat seksuaalisesti nuorten olon epämukavaksi tekemisestä joten en sanoisi, että tuo tökkiminen on viattomampaa kuin miesten ohimennen sivelyt...

Vierailija

No mun mielestä kaikki fyysinen kontakti paitsi kättely voidaan laskee. Just perus sellanen ohimennessä perseen tai muun vahingossa sively. Jos et sattunut tietämää niin myös seksuaalisävytteinen ehdottelu on seksuaalista häirintää.

Vierailija

Naisen iskeminen on tapauksessasi (mahdollisesti) häirintää, jatkoille, kahville pyytäminen. Mutta tuskin se nyt oikeudessa niin yksinkertaisesti häirinnästä menee. Eli diplomaattiset eleet. Ei virnuilla naisille, tai jos tykkäät tehdä ilmeitä pidä ne tarpeeksi alentuvina.

Vierailija

Ahdistelun määritelmään kuuluu myös se, että teko on ei-toivottu. Työpaikkani kiva nörttimies kävi vähän aikaa sitten työhuoneessani näyttämässä minulle vuosikertomusta, ja hän seisoi pitkään niin lähellä, että melkein kosketti ja tunsin selvästi miten lämmin hän oli. Joltakin toiselta olisin pitänyt samaa tekoa tunkeilevana, mutta tuon tyypin läheisyys tuntui niin hyvältä että olin pökertyä. En vieläkään tiedä, oliko kyseessä jonkinlainen lähentely, vai ovatko nörtit vain yleisesti tietämättömiä korrektista käytöksestä naisten lähistöllä.

Vierailija

Kaikki mitä naiset pitää seksuaalisena häirintänä on seksuaalista häirintää. Tähän riittää pelkkä kokeminen sellaiseksi.

Toisin sanoen mutu.

Naisen mutu on faktaa ja todistetusti oikeaa. Miehen mutu on liioittelua ja vainoharhaisuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä naiset pitää seksuaalisena häirintänä on seksuaalista häirintää. Tähän riittää pelkkä kokeminen sellaiseksi.

Toisin sanoen mutu.

Naisen mutu on faktaa ja todistetusti oikeaa. Miehen mutu on liioittelua ja vainoharhaisuutta.

Siinäpä se, kun ei koskaan voi tietää, mikä toisesta on häirintää ja mikä vain viatonta flirttailua. Mutta tämä pätee ihan yhtä lailla miehiin ja naisiin, en minäkään naisena väitä aina tietäväni mikä on miehen mielestä ahdistelua ja mikä ei. Edellisessä työpaikassa en saanut silmiäni irti yhdestä goottipojasta, kun hän vain oli niin kaunis katsella. Toivottavasti hän ei kokenut tuijotustani ahdisteluksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat