Onko salaliittoja olemassa?
Miksi jokaista joka epäilee salaliittoa pilkataan? Esimerkiksi Obama puhuu "hulluista salaliittoteorioista". Silti historiasta voidaan nähdä että on tehty kaikenlaisia juttuja joista ei ole kerrottu kansalaisille. Ja miksi sitten vapaamuurareiden täytyy vannoa olla kertomatta tai muuten tehdään todellista fyysistä vakavaa väkivaltaa?
Kysyn ihan vakavissani, mihin perustuu tuo vähättely ja lyttäys? Kun kerran salaliittoja on oikeasti ollut olemassa. Salaliittohan on yksinkertaisesti kahden tai useamman henkilön salainen hanke.
Rehellisesti sanottuna minusta on typerää uskoa sinisilmäisesti kaikki mitä media syöttää. Haluan pitää itsenäisyyden, en halua olla kenenkään pelinappula. En usko että täällä on kovinkaan moni joka haluaa elää kuin jossain pohj.koreassa vaikka nyt kovasti hehkuttaakin marxismia ja kommunismia.
En minäkään mihinkään litteisiin maapalloihin usko ja ettei muka käyty kuussa. Ne on vaan juttuja jotka on laitettu liikkeelle ehkä juuri siksi jotta saataisiin leima kaikkien ihmisten otsaan jotka ei usko joka uutista joka heille kerrotaan (lähinnä syytä miksi mitäkin kerrotaan).
Ihan sama vaikka ivailette, itse olette samassa liemessä kuitenkin. Minä haluan vaan mielummin kiivetä rannalle kuin kellua tässä paskavirrassa helvettiin.
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vai niin oli. Salaliitto jossa käytettiin salaliittoteoriaa ihmisten naruttamiseen? Harmi ettet ollut linkittänyt jotain muuta lähdettä, en nimittäin lue mitään wikipediasta.
Mikä ihmeen salaliitto? Ei nassepuolue ollut mikään salaliitto, vaan ihan poliittinen puolue joka sai vallan vaalimenestyksen ja kabinettisuhmuroinnin yhdistelmällä. Puolue oli avoimen antisemitistinen jo ennen Aatun liittymistä, ja vuonna 1920 julkaistussa puolueohjelmassa avoimesti kerrottiin aikomuksesta eristää juutalaiset muusta yhteiskunnasta ja poistaa heidän poliittiset, juridiset ja siviilioikeutensa.
Päätös systemaattisesta tuhoamisesta tehtiin toki salaisessa Wannseen konferenssissa 1942, mutta silti tuo päätös oli johdonmukainen jatko kaikelle mitä oltiin aivan avoimesti ja julkisesti tehty yli 20 vuotta.
https://hum.fi/tietoa-h0l 0kaustista/#sotaa-edeltanyt-aika
Joudut vaihtamaan linkkiin 0:n tilalle o:t ja poistamaan välilyönnin, sana jää ennakkoseulaan.
Antisemitismillä on Euroopassa pitkä historia, ja marginaaliin se kutistui oikeastaan vasta nassesaksan jälkeen, kun massamedia toi kaikkien nähtäville, mikä on systemaattisen yhden ihmisryhmän toiseuttamisen looginen seuraus. Nyt siitä on jo sen verran aikaa, että nasselismi ja fasselismi vetää taas väkeä puoleensa, pääsääntöisesti niitä salaliittoteorioista innostuneita.
Die Rotshchilds IMDB:ssä:
https://www.imdb.com/title/tt0248379/
United States H0l 0caust Memorial Museumin sivuilla:
https://collections.ushmm.org/search/catalog/irn1001972
International Historic Filmsistä voit ostaa omaksi hintaan $24,95
https://ihffilm.com/22925.html
Löytyy Cincinnatin yliopiston kirjastosta:
https://uclid.uc.edu/record=b5832064~S16
Ilmeisesti koko elokuva löytyy myös youtubesta englanninkielisellä tekstillä, en laita upotusta mutta youtube-osoitten perään watch?v=ikDaoA4raJ0
Riittääkö tuo todistusaineistoksi siitä, että nassetkin tekivät propagandafilmin Rothschildien ihmeellisen suvun saavutuksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin oli. Salaliitto jossa käytettiin salaliittoteoriaa ihmisten naruttamiseen? Harmi ettet ollut linkittänyt jotain muuta lähdettä, en nimittäin lue mitään wikipediasta.
Mikä ihmeen salaliitto? Ei nassepuolue ollut mikään salaliitto, vaan ihan poliittinen puolue joka sai vallan vaalimenestyksen ja kabinettisuhmuroinnin yhdistelmällä. Puolue oli avoimen antisemitistinen jo ennen Aatun liittymistä, ja vuonna 1920 julkaistussa puolueohjelmassa avoimesti kerrottiin aikomuksesta eristää juutalaiset muusta yhteiskunnasta ja poistaa heidän poliittiset, juridiset ja siviilioikeutensa.
Päätös systemaattisesta tuhoamisesta tehtiin toki salaisessa Wannseen konferenssissa 1942, mutta silti tuo päätös oli johdonmukainen jatko kaikelle mitä oltiin aivan avoimesti ja julkisesti tehty yli 20 vuotta.
Joudut v
Tuohon pystyn vastaamaan sitten vasta kun olen perehtynyt aiheeseen riittäväsi ja siihen menee aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pahojen juttujen takana on salaliitto, ei niitä muuten saataisi läpi. Tottakai niihin käytetään politiikkaa ym. Tämä on minun oletus, kuka tietää totuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudut v
Ho lo kausti on huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset saa kyseenalaistaa asioita vauvapalstalla. Ymmärrän jos jossain virallisissa tilanteissa pitää varoa miten sanansa asettaa, mutta minä ainakin sanon mitä ajattelen. Sananvapautta meillä rajoitetaan ja se on minusta harmi. Joku toinen voi olla eri mieltä. Onneksi suurin osa ihmisistä on tyytyväisiä (ilmeisesti) siihen mihin maailma on menossa, olen iloinen heidän puolesta. On kiva elää kun on luottavainen mieli. Mutta kuten alussa sanoin, minun kokemus on että olen paskavirrassa ja tekee mieli rannelle.
Pääasia mun mielestä on että ihmisille ei valehdeltaisi, se on musta törkeää. Mun mielestä ihmisiä tulisi enemmän informoida asioista. Vaikka ne asiat eivät kaikkia miellyttäisikään. Se luo epäluottamusta että asioita tehdään salassa. Bilderberg-ryhmä voisi esimerkiksi avoimesti kertoa kuinka he ohjeistavat mediaa, että millaisia uutisia julkaistaan ja miksi. Kuitenkin kansalaisilta vaaditaan läpinäkyvyyttä, meiltä vaadit
Kuinka monen olisit luullut ottaneen koronapiikin jos kansalle olisi avoimesti kerrottu että se on depopulaatiopiikki? Tieto kyllä oli mutta ei valtamediassa. Auktoriteettiuskovaiset ovat aina häviäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa jos olen väärässä. Se on paljon parempi vaihtoehto kuin löytää itsensä joku päivä orjana diktaattorivaltiossa. Mutta sanonpa vielä, että jos ei olisi niin paljon näitä jo todettuja pikku tempauksia joista on ollut joillekin ihmisille haittaa - ihan vaikka saksassa saatiin ihmiset uskomaan että joillakin ei ole samanlaista oikeutta elää kuin joillakin toisilla - niin ei olisi näitä epäluuloja ja salaliittoteorioitakaan.
Se on hienoa jos tosiaan saamme tulevaisuudessa valita onko meillä mitään älylaitteita ja saamme valita käytämmekö käteistä vai pankkikorttia ja saamme puhua mitä haluamme eikä meitä vaienneta. Meille ainakin luvataan todella onnellista tulevaisuutta. Tosin ei ole sanottu että kaikilla olisi sama käsitys onnellisuudesta. Nyt on huolehdittu siitä että setä saa halutessaan mennä uimahalliin naistenpuolelle ja hienoa että täm
Ei n a t s I t koskaan hävinneet. Yhteistyössä näiden yltiörikkaiden kanssa juonivat salaliittojaan.
Vierailija kirjoitti:
Ho lo kausti on huijausta.
Yksi tällaisia hienoja ennalta näkemisen hetkiä maailmanhistoriassa (vaikka tämä toki on myös murheellinen ja raivostuttavakin) nähtiin vuonna 1945, kun liittoutuneiden ylin komentaja ja tuleva presidentti Dwight D. Eisenhower sanoi näin:
""Get it all on record now - get the films - get the witnesses - because somewhere down the track of history some bastard will get up and say that this never happened"
Keksi sinullekin juuri sopivan kutsumanimen "some bastard".
Täällä objektiivisessa todellisuudessa näyttö h 0l0 kaustin todellisuudesta on tietenkin valtava, mutta jos nasseharhoissaan päättää a priori, että kaikki todisteet jotka osoittavat sekopäiset harhani virheelliseksi ovat valetta, niin silloin on majoittanut itsensä sellaiseen älyllisen epärehellisyyden linnakkeeseen, että sen muureja todellisuus ei kykene milloinkaan murtamaan.
Kaikkein murheellisinta on, että muurien sisältä katsoen tuo linnake näyttää turvalliselta, ja siksi sinne eksyttyään on ulospääsyn löytäminen kovin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset saa kyseenalaistaa asioita vauvapalstalla. Ymmärrän jos jossain virallisissa tilanteissa pitää varoa miten sanansa asettaa, mutta minä ainakin sanon mitä ajattelen. Sananvapautta meillä rajoitetaan ja se on minusta harmi. Joku toinen voi olla eri mieltä. Onneksi suurin osa ihmisistä on tyytyväisiä (ilmeisesti) siihen mihin maailma on menossa, olen iloinen heidän puolesta. On kiva elää kun on luottavainen mieli. Mutta kuten alussa sanoin, minun kokemus on että olen paskavirrassa ja tekee mieli rannelle.
Pääasia mun mielestä on että ihmisille ei valehdeltaisi, se on musta törkeää. Mun mielestä ihmisiä tulisi enemmän informoida asioista. Vaikka ne asiat eivät kaikkia miellyttäisikään. Se luo epäluottamusta että asioita tehdään salassa. Bilderberg-ryhmä voisi esimerkiksi avoimesti kertoa kuinka he ohjeistavat mediaa, että millaisia uutisia julkaistaan ja miksi. Kuitenkin kansa
En tiedä kannattaako mun kysyä tätä, mutta millä tavalla koronapiikki on mielestäsi depopulaatiopiikki?? Ja en toki luule että ihmiset ottaa piikkiä jos heille sanotaan että se on depopulaatiopiikki, vaikka nyt suurin osa kansaa jo odottaa malttamattomana eutanasiaa.
Salaliittoteoreetikkoja, entisia ja nykyisia, mm, Jim Watkins, Ron Watkins, Fredrick Brennan, Robert Cornero. Keksivat mita omituisimpia juttuja, ja ihmispoloiset uskovat. Ainakin osa tienannut valtavat rahasummat ja nauravat ihmisten tyhmyydelle.
Salaliittoja on oikeasti olemassa. Salaliittoteorioita on sitäkin enemmän, ja niistä todella moni ei ole oikeita salaliittoja.
Hollyweird kuvasi pyöreän maapallon jo kauan ennen kuin "kävi kuussa", mistä ne sen tiesi?
Niillä ensimmäisillä kuussa käyneillä astronauteille on tähti siellä näyttelijöiden bulevardilla, mikä viittaa siihen, että meille kerrottiin heidän olleen näyttelijöitä.
Myös Trumpilla on siellä oma tähtensä, hänkin on siis vain näyttelijä.
eiks tupakan vaarallisuudesta ollut salaliitto, tupakkayhtiöt tutkimuksissaan huomasivat sen tappavaksi ja piilottivat tulokset ja keksivä kaikenlaista fudia asiaan piilottaakseen, esim. lasse lehtinen oli heidän palkkalistoillaan sotkemassa asiaa
Trump on luvannut avata koko JFK salamurhajutun dokumentaation nyt kun Robert Kennedy siirtyi hänen tukijakseen. Millainenhan versio sieltä tulee?
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoteoreetikkoja, entisia ja nykyisia, mm, Jim Watkins, Ron Watkins, Fredrick Brennan, Robert Cornero. Keksivat mita omituisimpia juttuja, ja ihmispoloiset uskovat. Ainakin osa tienannut valtavat rahasummat ja nauravat ihmisten tyhmyydelle.
Eli he on näitä jotka esittää salaliittoteoreetikkoja ja laittavat näitä idioottimaisia teorioita tyyliin maapallo onkin pizza joka lentelee avaruudessa ja kuussa ei ole käyty ja mitä näitä nyt on. Tottakai pitää jonkun tehdä töitä jotta saadaan epäilijät näyttämään tyhmiltä. Jos he eivät ole muurauskerholaisia niin sitten heille on ainakin maksettu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui Lahainassa?
Sama mitä muillakin alkuperäisväestöjen mailla.
Vierailija kirjoitti:
eiks tupakan vaarallisuudesta ollut salaliitto, tupakkayhtiöt tutkimuksissaan huomasivat sen tappavaksi ja piilottivat tulokset ja keksivä kaikenlaista fudia asiaan piilottaakseen, esim. lasse lehtinen oli heidän palkkalistoillaan sotkemassa asiaa
Vähän sinne päin. Tupakkayhtiöt itse eivät todenneet tupakan vaarallisuutta vaan muut tahot. Tupakkayhtiöt palkkasivat lääkäreitä, joiden tehtävä oli käydä erilaisissa mediapaneeleissa ymv valehtelemassa, että yhtiöiden omissa tutkimuksissa ei ole havaittu mitään viitteitä tupakan koukuttavuudesta tai haitallisista terveysvaikutuksista.
Öljy-yhtiöillä on käynnissä sama strategia ilmastonmuutokseen liittyen. Monilla denialismia levittävillä think tankeilla ja "tutkijoilla" on tiedetyt yhteydet fossiilienergiateollisuuteen.
Kts. dokumentti Merchants of Doubt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sinne päin. Tupakkayhtiöt itse eivät todenneet tupakan vaarallisuutta vaan muut tahot. Tupakkayhtiöt palkkasivat lääkäreitä, joiden tehtävä oli käydä erilaisissa mediapaneeleissa ymv valehtelemassa, että yhtiöiden omissa tutkimuksissa ei ole havaittu mitään viitteitä tupakan koukuttavuudesta tai haitallisista terveysvaikutuksista.
Öljy-yhtiöillä on käynnissä sama strategia ilmastonmuutokseen liittyen. Monilla denialismia levittävillä think tankeilla ja "tutkijoilla" on tiedetyt yhteydet fossiilienergiateollisuuteen.
Ja sama taho omistaa sekä öljy-yhtiöt että uusiutuvien energioiden yhtiöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sama taho omistaa sekä öljy-yhtiöt että uusiutuvien energioiden yhtiöt.
"Omistaa" vai "on omistuksia"? Kaksi täysin eri asiaa.
Sijoitusyhtiöitä ei kiinnosta mikään muu kuin lyhyen tähtäimen voitot, joten ei ole mitenkään yllättävää jos omistavat osakkeita yrityksistä, jotka ovat jossain mielessä "vihollisia". Kummankin tahon osakkeiden omistaminen on puhtaasti taloudellisessa mielessä perusteltua ainakin toistaiseksi.
Yksi elämänviisauksia, joita olen matkani varrella kyytiin poiminut: älä oleta pahuutta motiiviksi siellä, missä ahneuskin riittää.