Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne naiset ovat hävinneet?

Vierailija
18.08.2024 |

Pidettiin seuran kesäjuhlia. 13 miestä ja selvisi että kaikki on sinkkuja ja vain yhdellä on lapsia. Ikähajonta 26-44. Tyypit on kaikki urheilullisia, itsestään huolta pitäviä ja fiksuja tyyppejä. Pääasiassa hyvin koulutettuja ja elämässä menestyviä aikuisia. Kukaan ei omasta mielestäni ole mitenkään ruma tai hankala ihminen.

Ensin leikkimielistä urheilutapahtumaa liittyen seuran aktiviteetteihin, käytiin ravintolassa syömässä, jonka jälkeen baariin ja yökerhoon.

Missään ei ollut naisia. Ei ravintolassa. Baarissa ainoa nainen oli baarimikko. Yökerhossa pari naista miestensä kanssa.

Tuli niin shokkina tämmöinen oivallus. Missä ihmeessä kaikki naiset on?

Kommentit (327)

Vierailija
321/327 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on ruokakauppoissa, kaupungilla päivällä ja liikuntaharrastuksissa. 

Naiset on töissä, mummelit ovat ruokakauppoissa, kaupungilla päivällä ja liikuntaharrastuksissa.

Vierailija
322/327 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pelaamassa tennistä ja sitten myös mökillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/327 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joko kotona, töissä, lenkillä (polkujuoksu on intohimoni, maastopyöräilykin on kivaa) ja välillä pitää ruokakaupassa käydä. Välillä käyn katsomassa parikymppisten tyttärien futispelejä.

En sinänsä ole aloituksen kohderyhmää, olen jo yli nelikymppinen ja naimisissa ja lapsetkin jo nuoria aikuisia. Ilmiön tunnistan, elänhän itsekin samoin. Tyttäret myös, opiskelevat, käyvät osa-aikatöissä ja futis on todella isossa roolissa. Muuhun ei ole aikaa, eikä kiinnostustakaan.

Moni naispuolinen työkaveri ja ystävä toimii myös tavalla. 

Mielestäni tämä kertoo vain naisten itsenäisyydestä ja valinnan vapaudesta. Hienoa, että voimme toteuttaa itseämme, emme määrittele elämää ja olemista miehen kautta ja ihan vain nautimme elämästä.

Omalla miehelläni on paljon harrastuksia, vuorotyö ja introvertti luonne. Yhdessä emme harrasta, mutta yhteiset hetket ovat lähinnä kokkaamista ja kuulumisten vaihtoa aterian äärellä kotona.

Luulen kyllä, että nytkin ne, jotka ymmärtävät vastakkaisen sukupuolen olevan arvokkaita ja itsenäisiä ihmisiä, pariutuvat kyllä halutessaan. 

Vierailija
324/327 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen ilmiö huomattu myös suuressa mittakaavassa..

Kävin kesällä takavuosien kotikaupungissa jossa oli aina kesä viikonloppuisin vireä iltaelämä jossa ravintoloihin jonotettiin ja kaduilla liikkui paljon ihmisiä toki oli myös tätä pillurallia paljon..

Nyt kesällä kun kävin parhaaseen aikaan lauantai iltana hämmästyin että kadut oli täysin tyhjiä ja paikallisissa ravintoloissa näkyi olevan kourallinen. Ihmisiä..

Joo ja tosin nuoria naisia ei näkynyt juuri missään kaikki oli enimmäkseen miehiä ja nekin suureksi osaksi romaneja.

Mitä on tapahtunut .pitkään paikkakunnalla asunutkin ihmetteli tätä miksi kaupunki on muuttunut autiokyläksi .

Vierailija
325/327 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua ei ollut kutsuttu?

N34

Vierailija
326/327 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä Uudessakaupungissa? Siellä taitaa olla eniten miehiä suhteessa naisten määrään.

Vierailija
327/327 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vain nähneet niitä hiljaisia ujoja naisia. Jännänaisia vain etsitte, niitä jotka tanssivat miesten kanssa ja juttelevat kaikille. Tekohiukset, tekoripset ja täytetyt huulet. Yksinäinen hiljainen nainen nurkassa lukemassa kirjaansa ei edes osu teidän silmiinne, kun sillä ei ole pakkelikerrosta eikä paljastavia vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän