Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne naiset ovat hävinneet?

Vierailija
18.08.2024 |

Pidettiin seuran kesäjuhlia. 13 miestä ja selvisi että kaikki on sinkkuja ja vain yhdellä on lapsia. Ikähajonta 26-44. Tyypit on kaikki urheilullisia, itsestään huolta pitäviä ja fiksuja tyyppejä. Pääasiassa hyvin koulutettuja ja elämässä menestyviä aikuisia. Kukaan ei omasta mielestäni ole mitenkään ruma tai hankala ihminen.

Ensin leikkimielistä urheilutapahtumaa liittyen seuran aktiviteetteihin, käytiin ravintolassa syömässä, jonka jälkeen baariin ja yökerhoon.

Missään ei ollut naisia. Ei ravintolassa. Baarissa ainoa nainen oli baarimikko. Yökerhossa pari naista miestensä kanssa.

Tuli niin shokkina tämmöinen oivallus. Missä ihmeessä kaikki naiset on?

Kommentit (327)

Vierailija
301/327 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa mainittiin seura.

Jos kyseessä on jokin, eh, jääkiekkoseura, niin jäkisläiset eivät ole kovin suuressa huudossa naisten parissa.

Ei ole maailman yllättävintä, etteivät naiset hakeudu paikkoihin, minne saapuu joukkio humalaisia miehiä etsimään nopeeta naisseuraa. Oikeastaan naisena en näe kuin huonoja puolia siinä, että hakeutuisin paikkoihin minne kokoontuu joukkueittain jotain jäkisläisiä hakemaan nopeaa seuraa...

Mutta vastaus kysymykseen: 

Ehkäpä metsässä kylmän, huurteisen Karhun kanssa. 

Onhan ne suuressa huudossa naisten parissa. Missit ja lätkäpelaajat löytävät usein toisensa.

Vierailija
302/327 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa naisia on baareissa ja yökerhoissa. M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/327 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten korjausliikkeenä jotkut miehet ovat alkaneet uskovaistua. Hurmosmaista öyhötystä ja nainen halutaan s eksiorjan sijaan synnytyskoneeksi

Tämä on kyllä jäätävä kehotyssuunta ja todellista ylikorjausta. Ihan kun naiset nyt haluaisivat palata jonnekin keskiajalle. Hyi olkoon.

Islamilaiset miehet on suosittuja naisten keskuudessa koska kikkarapää ja ruskea iho. Ei siinä kysellä onko rooli sitten se synnytyskone, vaikka se on kaikilla tiedossa. Synnytyskodinkone.

Ei kaikkien naisten. Itse olen feministi enkä ikinä ottaisi muslimimiestä. Tai muutakaan uskonnollista miestä.

Feminismiäkin on monenlaista. Jotkut feministit luulevat että vain valkoiset miehet ovat uhka, vaikka asiahan ei näin ole. Lähi-idässä naisten oikeudet on olemattomat.

Vierailija
304/327 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalta osaltani voin sanoa, että parisuhdetta en elämääni kaipaa. En notku baareissa, koska se on kallista. Jos antaisin jonkun miehen tarjota juoman, se pitäisi "korvata",

Nuoruudessa aina tarjosin kavereille ja nykyäänkin miespuolisille kavereille tai vaikka (miesoletetuille) duunikavereille.

Joskus tarjosin serkun (naisoletettu) kaverille (naisoletettu), että päästäisiin nopeammin paikasta A paikkaan B... Voi v*ttu sitä paska myrskyä.

Sori: me ei aina oleteteta panoa yhdestä vitsin drinkistä.

M47

Aika yleistä on kyllä että miehet uhriutuvat ja tuntevat itsensä hyväksikäytetyksi jos tekevät jollekin naiselle minkään palveluksen (ihan myös kaverinaisille) ja kiitoksena ei olekaan haarojen levittäminen. Nainen on kuulemma taas käyttänyt miestä hyväkseen ja roikottanut mukana.

Vierailija
305/327 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisteluhullu täyttää kaikki langat ahdistelujutuillaan. Lopettaisi jo! Netti kiinni ja ihmisten ilmoille! 

Vierailija
306/327 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas samaa jauhantaa kuten aina. Sua on ahdisteltu vauvasta asti ja kirjastossa myös. Menisit muualle valehtelemaan. 

Vierailija
307/327 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me vuokrasimme tyttöporukamme kesken mökin suositulta mökkialueelta sesongin ulkopuolella. Siinä kun istuimme ulkoporealtaassa viinilasit käsissämme ja juttelimme niitä näitä, niin naapurimökistä saapui luoksemme sellainen kymmenen hengen miesporukka. Voin sanoa että alkoi tosissaan jännittämään, kun miesporukassa jokainen oli enemmän tai vähemmän juovuksissa, ja pari oli aggressiivisella päällä. Miehet halusivat selvästi lähempää tuttavuutta, pyyntöjämme "haluamme olla omassa porukassamme" ei kuunneltu, oikeastaan eivät humalatasoltaan varmaan edes ymmärtäneet. Seisoin siinä pyyhe päälläni, ja eräs mies tuli vetämään minua mukaansa niin rajusti, että käteeni jäi mustelmat siitä. Muut naapurimökit olivat tyhjillään... Joku naisista hoksasi huijata miehiä, että me käymme ensin laittamassa vaatteet päällemme, katsotaan sitten sitä hengailua. Joka nainen liukasteli juoksujalkaa äkkiä sisälle, ja laitoimme kaikki ovet lukkoon ja ver

Hyi kamala!

Vierailija
308/327 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Blockfesteilla oli paljon nuoria naisia. Lähes kaikki esittelivät sääriään musta minihame päällään.

Vierailija
309/327 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapahtuu nyt joku kognitiivinen dissonanssi tai joku aivan täydellinen mielikuvien inversio.

Tilastollisesti suomi on MAAILMAN TURVALLISIN MAA. Tämän lisäksi suomalaiset miehet ovat muuhun maailmaan nähden todellisia tiskirättejä iskuyritystensä suhteen. Verratkaa vaikka Italiaan tai Ranskaan missä miehet ovat lähestymisiltään monin kerroin aggressiivisempia, silti siellä naiset kulkee yksin ja käy baareissa huoletta.

Joku ei nyt täsmää.

Onko tässä survivorship bias, että vauvafoorumille kerääntyy ainoastaan pelokkaita ja harhaisia naisia?

Tässäpä esimerkki miksi parempaa ja turvallisempaa maailmaa ilman väkivaltaa ja häirintää on hyvin vaikea rakentaa. Ennemmin vaiennetaan ikäviä kokemuksia kokeneet kuin yritetään ratkoa yhteiskunnassa piilevät ongelmat. 

Niin on. JOHAN TE NAISET SAITTE SEN MINIMIN! MITÄ VIELÄ VALITATTE? Siis ihan oikeasti kun se vastaus voisi olla myös totaalinen nollatoleranssi. Miksi se on aina naiset joiden pitää tyytyä tai olla kiitollisia siitä ehdottomasta minimistä? Ja kun se väkivalta naisia kohtaan johtuu useinmiten nimenomaan siitä, että henkilö on nainen ei hänen persoonastaan. Mies näkee tilaisuuden ja käyttää sen. Naisiin kohdistuva väkivalta ei ole kuten miesten välinen väkivalta, paitsi silloin kun mies näkee oikeudekseen pahoipidellä toisen miehen koska tämä ei toteuta hänen ideaaliaan miehenä olemisesta eli silloinkin hän näkee miehen naisen kaltaisena, joka aiheuttaa agression.

Vierailija
310/327 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapahtuu nyt joku kognitiivinen dissonanssi tai joku aivan täydellinen mielikuvien inversio.

Tilastollisesti suomi on MAAILMAN TURVALLISIN MAA. Tämän lisäksi suomalaiset miehet ovat muuhun maailmaan nähden todellisia tiskirättejä iskuyritystensä suhteen. Verratkaa vaikka Italiaan tai Ranskaan missä miehet ovat lähestymisiltään monin kerroin aggressiivisempia, silti siellä naiset kulkee yksin ja käy baareissa huoletta.

Joku ei nyt täsmää.

Onko tässä survivorship bias, että vauvafoorumille kerääntyy ainoastaan pelokkaita ja harhaisia naisia?

Tässäpä esimerkki miksi parempaa ja turvallisempaa maailmaa ilman väkivaltaa ja häirintää on hyvin vaikea rakentaa. Ennemmin vaiennetaan ikäviä kokemuksia kokeneet kuin yritetään ratkoa yhteiskunnassa piilevät ongelmat. 

Menkää  metsään asumaan karhun kanssa niin saatte olla rauhassa.

Vierailija
311/327 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset istuu iltaisin kotona katsomassa Netflixiä. Myös koiran omistaminen rajoittaa paljonko voi iltaisin liikkua missään.

Vierailija
312/327 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joko kotona tai hevostallilla.

Hevostypsyihin me miehet emme kuluta aikaa/energiaa !

Vierailija
313/327 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ensin syytin itseäni kohdannutta avioeroa siitä, että en halua käydä missään. Ajattelin, että toivun parhaiten, kun vetäydyn lähisuvun ja lähimpien ystävien pariin. Sitten syytin pandemiaa, kun se mokoma sössi rutiinin käydä viihtymässä ulkona, mutta olisihan tuosta jo pitänyt toipua. Syytin hintojen nousua myös, mutta totta puhuen ilmaisetkaan tapahtumat ei kiinnosta.

Kyllä tämä varmaan jotain muuta on, kun ketjun luettuani kaikki muutkin näyttävät olevan ihan samoissa puuhissa.

Vierailija
314/327 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten korjausliikkeenä jotkut miehet ovat alkaneet uskovaistua. Hurmosmaista öyhötystä ja nainen halutaan s eksiorjan sijaan synnytyskoneeksi

Tämä on kyllä jäätävä kehotyssuunta ja todellista ylikorjausta. Ihan kun naiset nyt haluaisivat palata jonnekin keskiajalle. Hyi olkoon.

Islamilaiset miehet on suosittuja naisten keskuudessa koska kikkarapää ja ruskea iho. Ei siinä kysellä onko rooli sitten se synnytyskone, vaikka se on kaikilla tiedossa. Synnytyskodinkone.

Ei kaikkien naisten. Itse olen feministi enkä ikinä ottaisi muslimimiestä. Tai muutakaan uskonnollista miestä.

Feminismiäkin on monenlaista. Jotkut feministit luulevat että vain valkoiset miehet ovat uhka, vaikka asiahan ei näin ole. Lähi-idässä naisten oikeudet

Minäkin olen feministi enkä halua maahamme yhtään minkäänmaa laista miestä lisää joka ei ymmärrä naisen suostumuksesta. Kun inte grointi ei toimi, on parannettava maita paikan päällä. Emme voi muutenkaan vaihtaa koko mantereen ihmisten asuinpaikkaa. Koko maa hanmuu ttopolitiikka on mielestäni pelkkää teatteria, eikä auta ihmisiä kuten pitäisi. Lähtömaitten oloja tulee parantaa, rakentaa siellä demokratiaa ja taas-arvoa, ihmisten siirtely paikasta toiseen ei ole kestävä ratkaisu.

Toivottavasti kirjoitukseni julkaistaan. Kai aihetta saa feministikin kritisoida.. 

Vierailija
315/327 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun muslimi ei halua lapsia ja kohtelee mua kunnioittavasti eikä piereskele päin naamaa. Tuoksuu aina hyvältä, käy usein suihkussa ja sheivaa. Seksikin sujuu kun ei ole erektio-ongelmia. Suomalaisilla se kaljankittaus vie ne vähäisetkin kyvyt. Tässä nyt joitakin syitä alkuun...

Vierailija
316/327 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" #metoon jälkeen? Suurin osa miehistä on kunnollisia ja haluaa välttää harmeja. Tässä mediaympäriatössä on hankalaa olla erottamatta yksilöä ja massaa."

Suurin osa miehistä ei voi olla kunnollisia, jos puolet Suomen naisista on kärsinyt uhkailusta, fyysisestä väkivallasta tai seksuaalisesta väkivallasta.

Harmillisesti juuri näin. Kukaan mies ei omien sanojensa mukaan tiedä keskuudestaan yhtään naisten ahdistelijaa, eivätkä tietenkään tunnusta itse ahdistelleensa naisia, mutta jokainen nainen tietää naisen, jota mies on ahdistellut. Liian moni nainen tietää miehen, joka on häntä ahdistellut/vainonnut/häirinnyt/uhkaillut. 

Minä en tiedä yhtäkään naista, joka EI olisi joutunut jonkunlaisen ahdistelun kohteeksi.

Mun ahdistelijat/stalkkerit yms on olleet 95% kantiksia ja asun siis Helsingissä.

Vierailija
317/327 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v nainen ja kaikki mua koskaan ahdistelleet miehet ovat olleet ihan kantasuomalaisia. Kumppanit ovat myös olleet ihan kotimaisia, myös se pisin suhde missä lähes kaikki seksi tapahtui vuosien kuluessa painostuksen alla. Hyvin harvoin tapaan miehiä sovelluksista, aika usein ne saa jo ensimmäisen lauseen jälkeen blokata. 

Vierailija
318/327 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen kotona, tulin eilen myöhään yöllä Kuusamosta. Käytiin kaverin kanssa iso karhunkierros kiertämässä. Tällaisiin harrastuksiin on vaikea löytää miestä mukaan. Mutta vastauksena kysymykseen, ainakin kaksi naista oli siis metsässä.

Vierailija
319/327 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismiäkin on monenlaista. Jotkut feministit luulevat että vain valkoiset miehet ovat uhka, vaikka asiahan ei näin ole. Lähi-idässä naisten oikeudet on olemattomat.

Noin on, miehiä on kahdenlaisia, raiskaajia sekä potentiaalisia raiskaajia.

Vierailija
320/327 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ruokakauppoissa, kaupungilla päivällä ja liikuntaharrastuksissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme