Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohteletko muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan?

Vierailija
18.08.2024 |

Niin makaa kuin petaa,vaikkakin hyvän ja pahan suhde ei olekkaan vakio yksittäisen ihmisen elämässä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paras mahdollinen neuvo esim. työelämässä uraansa edistämään pyrkivälle ihmiselle. T. Elämänkokemusta omaava.

Vierailija
2/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enimmäkseen, jätän heidät rauhaan, olen kohtelias enkä aiheuta konfliktia ellei se ole tärkeää asian kannalta. Mutta jos joku vaikuttaa esimerkiksi sosiaaliselta niin saatan yrittää olla eloisampi kuin normaalisti, että olisi toisella helpompi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kyllä jotka kohtelee minua myös hyvin.

Vierailija
4/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta nyt alan kohdella muita niin kuin he kohtelee mua. Jälki ei tule olemaan kaunista. 

Vierailija
5/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä muihin paljoa huomiota, koska en halua että muhunkaan kiinnitetään. Ei mua tarvi huomata. En kysele usein kuulumisia, ei multakaan tarvi kysellä mitään. Perheenjäsenet erikseen mutta näin semi epäsosiaalisen ihmisen elämässä.

Vierailija
6/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tästä todettu että paskimmasta päästä neuvoja ikinä, toisia kannattaa kohdella niin kuin he haluavat itseään kohdeltavan eikä kuvitella itsensä olevan maailman napa joka tietää senkin mikä on muille parasta.

Vierailija
7/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paras mahdollinen neuvo esim. työelämässä uraansa edistämään pyrkivälle ihmiselle. T. Elämänkokemusta omaava.

Mitä tässä aloituksessa neuvottiin? ei mitään, kysyttiin kyllä.

Vierailija
8/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kohtelen tai ainakaan mikään mitä teen tsi sanon, ei olisi kauheaa itselleni, jos joku tekisi samoin.

Itsestäni on valehdeltu että olisin poikkeuksellisen epäkohtelias tai jotain muuta negatiivista, mikä on paskaa.

Mutta siinä onkin takana monivuotinen mustamaslaus ja vainokampanja. Kun tuollaisen saa uskoteltu jollekin joukolle, kyllä se ehtii leviämään, ilman että kukaan kyseenalaistaa ja jokainen ele tai ilmemuka vahvistaa juuri sitä valetta mikä kerrottu. 

Kyse oli siis kohtelusta?

No entäs ajatteletko toisista ja asioista kuten haluaisit että muut ajattelevat?

Vierailija
9/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän parhaani mukaan.

Vierailija
10/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut mun elämässä tuo, Kohtele muita kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan. 

Ei valittamista, elämä on parasta

Vierailija
11/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä. Joskus tekisi mieli kohdella samalla tavalla kuin minua kohdellaan....

Vierailija
12/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Kohtelen ilkeitäkin ihmisiä tosin hyvin ja sekös heitä harmittaa,  koska usein yrittävät provosoida.

Silloin kun minulla on kiire, en anna kenenkään esim. etuilla. Nykyään kotipaikkakunnallani ei onneksi ole venäläisturisteja, joilla ei ollut mitään normaaleja käytöstapoja. Menivät pelkällä kyynärpäätaktiikalla kaikkialla.

Nuorisoakin ymmärrän, koska heidän aivonsa eivät ole vielä täysin kehittyneet muita huomioivaksi.

Vierailija
13/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kohtelu mitä haluan on seksiä enkä mä yksinkertaisesti ehdi kaikkien kanssa.

M

Vierailija
14/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä. Joskus tekisi mieli kohdella samalla tavalla kuin minua kohdellaan....

Veit jalat suustani!

Vierailija
15/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelen muita kuin ne kohtelee minua ja sen jälkeen olen saanutkin olla aivan rauhassa ja erakoitua haluamallani tavalla. Minä en käännä toista poskea vaan vedän samantien päin näköä niin paljon kuin lähtee ja täysiä potku vielä joka viimeistelee. Eikä kukaan mahda mitään.

Vierailija
16/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti joo. Mutta vähän pidemmän tuttavuuden jälkeen alan kohtelemaan niin kuin minua kohdellaan, koska oletan, että vastapuoli haluaa tulla kohdelluksi juuri niin kuin kohtelee minua. Joudun siis usein olemaan kusipää, vaikka en haluaisi.

Vierailija
17/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti joo. Mutta vähän pidemmän tuttavuuden jälkeen alan kohtelemaan niin kuin minua kohdellaan, koska oletan, että vastapuoli haluaa tulla kohdelluksi juuri niin kuin kohtelee minua. Joudun siis usein olemaan kusipää, vaikka en haluaisi.

Tuon on raskasta, pakottaa itsensä kusipäisyyteen ja itsekkyyteen mitä itse saa osaksi.

Vierailija
18/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo valitettavasti mene noin, että sitä saa mitä tilaa. Miltei se on päinvastoin ja hyvään vastataan ihan muulla kuin hyvällä eikä paha saa palkkaansa.

Vierailija
19/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eli olen niin vähän sosiaalinen kuin vain on mahdollista ja yhteydessä muihin ihmisiin ja samaa toivon muilta että ovat myös sellaisia mua kohtaan.

Vierailija
20/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdellut mukavasti, mutta kerran takaisinpäin tulee pelkkää sontaa niin ilmeisesti ihmiset sitten tahtoo pelkkää p#skaa päin naamaa.

Saamansa pitää.