Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kerro mies, jos rakastat mua!?
Rakastan sinua.
K
Vierailija kirjoitti:
Onko se alakuloisuutta ja masista kun ei pese hampaita koko päivänä ja muutenkin vain on kotona?
'
Mulla se on palautumista kaikesta pas...ta
Oon viettänyt koko päivän makoillen ja syömättä, pelkästään fantasioiden. Toki oli pitkät puhelut isän ja kaverin kanssa, mutta muuten olen vain vellonut haaveissa koko päivän. Kaivattu oli varmaan ahkera tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko se alakuloisuutta ja masista kun ei pese hampaita koko päivänä ja muutenkin vain on kotona?
Pitää ottaa itseä niskasta kiinni, ei ne hommat muuten tapahdu. Toki se on valinta kysymys, mitä haluaa tehdä ja mikä on arvojärjestys.
Ei tästä ota selvää Erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipin kapin! En jaksa enää odottaa. 🤗
Kipin kapin minne?
Mun luo mussukoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun syy että musta on tullu pervo. Ennen olin siveydensipuli.
🙀
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Mitäs pervouksia on mielessä?
Tässä maailmassa on vain kaksi ihmistä, jotka pääsevät lähelle. Toisen luona kävin tänään ja toista kaipaan, eri tavalla.
Hyvää yötä sinne jonnekin
- alien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää ottaa itseä niskasta kiinni, ei ne hommat muuten tapahdu. Toki se on valinta kysymys, mitä haluaa tehdä ja mikä on arvojärjestys.
Ei jaksanut. Oli inspis muualla kuin kotitöissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä ota selvää Erkkikään.
Erkille ei tarvitse kertoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin työpaikka romanssi?
Ei mulla ainakaan. Oon työssä palkan vuoksi ja sitoutunut omaan rakkaaseeni.
ja täällä kaipaat sitä omaa rakasta?
Kyllä, nimenomaan, ja vain häntä.
Hyvää yötä ihanalle päivänkakkaralle ja pienelle puna-apilakselle. Oisinpa saanut viettää jo päivän kanssanne. Nukkukaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet n, vai m?
n
Albatrossi lepäämättä liitää mut mä lepään välillä, haaveilen ja juon kahvia, sieluni, se värähtelee musiikissa jota kuulen mutta sydän, se on sulla, niin luulen.
Musta ei ole tullut pervoa, mutta yksi asia on mielessä jatkuvasti, eikä se ole se ässällä alkava. Ei, koska mielessä on jatkuvasti rakastelut kaivatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ootan et Lee tulee suoratoistoon. Ootan myös Gladiaattorit kakkosta. Kattelin Rockya pitkästä aikaa. Ja viimeisimpiä leffoja on ollut Dyyni 1 ja 2 sekä Furiosa Mad max saga.
Tsekkasitko jo Trap? Toimi ainakin teatterissa, oli kivan nopeatempoinen, ja näytti tulleen nyt Maxiin.
Substract oli sitten taas tosi hyvä näistä viimeaikaisista.
Vierailija kirjoitti:
Saisikin kirjeen, kortin tai mitä vain postia kaivatulta 😍
Toivottavasti eräs kirjeensaaja oli noin iloinen. En taida koskaan saada vastausta tai edes tietoa siitä, mitä hän ajatteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla somessa yksi naispari sanoo lapselleen kun tämä kysyy isästään, että kiltti mies lahjoitti siemenen ja sitten lääkäri laittoi lapsen kasvamaan tms. Eivät siis ilmeiseti myönnä lapselle, että lapsella on isä. Tämä on erittäin vahingollista, lapsi tajuaa isompana, että häntä on johdettu harhaan. Puolet lapsen geeneistä tulee mieheltä, eli isältä. Ei täällä isättömiä lapsia ole olemassa vaikka isä ei olisi lapsen elämässä. Valheellinen narratiivi on erittäin vahingollinen kaikissa ihmissuhteissa, erityisesti lapsen ja vanhemman suhteessa. Kuten ylen eräässä artikkelissa sanottiin hyvin, "kun ihmissuhteet perustuu yhdessä jaettuun todellisuuteen, eikä toisen osapuolen fantasiaan, sellaset suhteet on paremmalla pohjalla". Tällä henkilöllä oli vähän eri tilanne, mutta tuo oli hyvin sanottu. Rehellisyys on kultaa. Älkää kieltäkö t
...Ei ole kyse pelkästä siittiöstä.
On, jollei lapsella ole isää elämässään. Syitä on monia ja joskus se isä voi kulkea mukana kauniina muistona, toisinaan taas isä puuttuu, mutta kelvollisia miehen malleja on ympärillä muuten.
Minäkin olisin kuollut jo 20 vuotta ennen tätä ikääni sairauteen, johon ei tuolloin ollut hoitoa.