Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Mieluummin vähän pervo kuin estoinen tai välttelevän kiintymismallin omaava, kehonkuvaongelmainen tai seksistä traumatisoitunut tmv.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan outo kun en ajattele tuhmia kaivatusta. Vaikka onkin hottis.
Et oo.
Vierailija kirjoitti:
Väkevä ikävä kosken ole sinua näkevä.
Ellei ole jo kuollut, niin voi tietää.
Kerro, vaikka se sattuisikin. Pitkässä juoksussa arvostan rehellisyyttä enemmän kuin sitä, että minua yritetään suojella väärällä illuusiolla.
Kaikki olisi paremmin, jos avaisit mitä näet, tunnet ja koet etkä leikkisi tunteetonta.
Usein miettinyt, että mitä jos et olisikaan päätynyt töihin työpaikkaani. Ehkä minua silti piinaisi jokin muu asia. Se, että tunteeni heräsivät kunnolla vasta, kun emme olleet enää kollegoita, taisi olla jokin alitajuinen suojautumismekanismi.
t. sentin kyökkipsykologi -69
No, oon mä ajatellut susta tuhmiakin, pakko myöntää. Suukko sun uniin. Nähdään siellä murunen.
Minulla on tarina, mutta se on vain puolet koko tarinasta. Sinulla on tarinan toinen puolisko. Ne tarvitsevat toisensa.
Pieni toivonkipinä syttyi kun löysin täältä taas sun viestejä. Sinustahan kaikki on kiinni
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olisi paremmin, jos avaisit mitä näet, tunnet ja koet etkä leikkisi tunteetonta.
Paremmin kenen kannalta?
"Edelleenkään kukaan ei valehtele, vaan pieni lapsi ei ymmärrä mikä isä biologisesti on. Siksi se selitetään siemenen kautta. Ei mullekaan lapsena selitetty, että isäs petti ja jätti kun äitis oli raskaana.
Miehen mallit yms ohikset tuli sivusta.
t. Vastaaja-ap"
Lapsi osannut jo kysyä missä hänen isä on. Tuohan on hyvin helppo selittää. Tarvitaan kaksi osaa, toinen mieheltä ja toinen naiselta, näin jokainen lapsi syntyy, näin syntyy äiti ja isä samalla, niiden osien antajat, solujen antajat. Ei tuo siemenjuttu haittaisi, mutta tämä pari haluaa selvästi kieltää koko isyyden konseptin oman lapsensa kohdalla, eli ikään kuin lapsella ei tosiaan olisi isää. Jos lapsen voi tehdä yhdistämällä kaksi munasolua, silloin voidaan sanoa, ettei lapsella ole isää. Kannattaa kuitenkin pysyä tosiasioissa vaikka ne ei olisi oman mielen mukaisia. Se, että selitetään asian olevan aivan eri tavalla kuin on, se on nimenomaan valehtelua.