Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Milloin näit puumaa viimeksi?
:D Yksistään tässä maailmassa tuli pyörittyä varmaan tuhansia tunteja. Joo, olen nostalgiaa täynnä, parhaat pelit tehtiin 1996-2006 välillä.
Pelistudioni nimi olisikin: Nostalgic Lift . Porukat muistelisivat pelejä sitten kaiholla. :D
Kipin kapin! En jaksa enää odottaa. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Milloin näit puumaa viimeksi?
Miksi kyselet tätä kerta toisensa jälkeen? Ei hän näytä siihen vastaavan, joten halunnee pitää salassa. T. Eri puuma, sivu
Vierailija kirjoitti:
Kipin kapin! En jaksa enää odottaa. 🤗
Kipin kapin minne?
Vierailija kirjoitti:
Mun mieli ja sydän on ollut jumissa sussa jo kohta vuoden, raskasta.
Jaan tämän tilanteen ja tunteen sun kanssa. Näin hänet viimeeksi kesäkuussa 2023.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vetää yhtä köyttä.
Eri suuntiin vai samaan? 🙃
yhtä köyttä voi vetää vain yhdessä samaan suuntaan, vastustaja vetää eri suuntaan.
Vedetään vain. Mikä on vastustaja?
Joka vetää toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leffa suosituksia illaksi?
When Harry met Sally
Sleepless in Seattle
Little Children
Good Will Hunting
Pari noista muistaakseni nähnytkin, hieman toisen tyylinen hakusessa. Ronskimpaa klassikkoa kummisedät.
Naisen tuoksu
Sun syy että musta on tullu pervo. Ennen olin siveydensipuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisimme eläneet 200 vuotta sitten niin olisin kirjoitellut sinulle kirjeitä päivittäin. Uskon, että olisit vastannut niihin. Se olisi ollut niin helppoa. Tässä ajassa voisin tavoittaa sinut hetkessä. Voisin kuulla äänesi nyt. Ja silti sinä olet valovuosien päässä, toisessa todellisuudessa. En löydä tietä luoksesi, en edes kapeaa polkua. En edes tunne sinua ja siitä huolimatta uskon, että meidän olisi pitänyt olla yhdessä.
Tää oli jotenkin tosi koskettava, en tiedä oliko tää keneltä kenelle, mutta naisena voisin sanoa sama miehelle. Emme edes tunne toisiaan, mutta jotenkin semmonen syvä tunne, että meistä tulisi jotain aivan ihanaa, se tapa kun hän katsoa minua, kertoo mulle että hän haluais tutustua mutta ehkä ei uskalla ja mäkin oon semmonen jänis, että jännittää ihan kamalasti ees aloittaa keskustelun, joten pelkkäänpäs että tää saattaa
Tunnen naisen mutta muuten samat tunteet. -oon jänis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisimme eläneet 200 vuotta sitten niin olisin kirjoitellut sinulle kirjeitä päivittäin. Uskon, että olisit vastannut niihin. Se olisi ollut niin helppoa. Tässä ajassa voisin tavoittaa sinut hetkessä. Voisin kuulla äänesi nyt. Ja silti sinä olet valovuosien päässä, toisessa todellisuudessa. En löydä tietä luoksesi, en edes kapeaa polkua. En edes tunne sinua ja siitä huolimatta uskon, että meidän olisi pitänyt olla yhdessä.
Tää oli jotenkin tosi koskettava, en tiedä oliko tää keneltä kenelle, mutta naisena voisin sanoa sama miehelle. Emme edes tunne toisiaan, mutta jotenkin semmonen syvä tunne, että meistä tulisi jotain aivan ihanaa, se tapa kun hän katsoa minua, kertoo mulle että hän haluais tutustua mutta ehkä ei uskalla ja mäkin oon semmonen jänis, että jännittää ihan kamalasti ees aloittaa keskustelun, joten pelkkäänpäs että tää saattaa
Viesti on naiselta miehelle. Ap
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.Rakastan.
Kuka oli ennen siveyden sipuli?
Vierailija kirjoitti:
Onko se alakuloisuutta ja masista kun ei pese hampaita koko päivänä ja muutenkin vain on kotona?
Ihan normaalia. Kaikilla on noita päiviä
Vierailija kirjoitti:
Onko se alakuloisuutta ja masista kun ei pese hampaita koko päivänä ja muutenkin vain on kotona?
Ei ole,ihan väsymystä. Ollut sisällä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Sun syy että musta on tullu pervo. Ennen olin siveydensipuli.
Olet n, vai m?
Leffoista kun puhe, niin juuri tänään juteltiin yhteisen tuttavan kanssa aiheesta. Tulin maininneeksi yhden viime vuosien ehdottomasti parhaimmista tuotannoista ja tuttava kertoi, että sinäkin olit tosi paljon tykännyt siitä. Nyt enää ihmettelen, miksi kysyessäni nimesit jotakin ihan uskomatonta skeidaa esimerkiksi lempielokuvistasi, kun kerran makusi kuitenkin on ilmeisen hyvä.
Hyvää yötä!