Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Tuntuu hölmöltä etten ole ikinä edes kertonut sinulle tunteistani sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hölmöltä etten ole ikinä edes kertonut sinulle tunteistani sinua kohtaan.
Mikä sua esti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua esti?
Monikin asia, mutta kai siinä on kasvojen menetyksen pelko suurimpana syynä pohjimmiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo saakin tuntua hölmöltä, sillä se on sitä! Minä ainakin ilahtuisin, jos joku kertoisi minulle ihastuneensa minulle. Antaisin takuuvarmasti kunnon halauksen ja ehkä pusun poskelle, kiittäisin, sanoisin olevani imarreltu ja yllättynyt, sanoisin arvostavani hänen rohkeuttaan, ja toteaisin, että valitettavasti en tunne samoin ja että itseään ei voi pakottaa tuntemaan tunteita, joita ei tunne. Kaikin tavoin pyrkisin siihen, että hänelle jäisi hyvä fiilis siitä. Ja tietenkään en kertoisi kenellekään. Jos taas kyseessä olisi joku, josta itsekin tykkäisin, niin silloin asiat voisivat edetä nopeastikin.
Mikä mieli? Kaipaan kaikkea sinussa. Ei se yksi halaus voi niin kovin kaukana olla. Tai sitten vain tunnen läheisyytesi sieltä matkojen takaa. 🤗