Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vapaus voi olla myös mielensisäistä vapautta kiertää omalla uniikilla kiertoradalla.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos rajoitukset on illuusio
Tietysti nekin usein on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ahdasmielistä porukkaa täällä. Ei pelkoa, ei ne juopot teidän kanssa mitään halua. Minun luokseni voivat kaikenlaiset neitokaiset tulla🥰.
Alkuperäisellä oli ihan kyllä mies mielessä. Ei kaikki täällä ole nn.
En minä sinun viestiin edes vastannut. Ihan oman kirjoitin.
Jos rajoitukset heijastavatkin vain mielen rajoituksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ahdasmielistä porukkaa täällä. Ei pelkoa, ei ne juopot teidän kanssa mitään halua. Minun luokseni voivat kaikenlaiset neitokaiset tulla🥰.
Alkuperäisellä oli ihan kyllä mies mielessä. Ei kaikki täällä ole nn.
En minä sinun viestiin edes vastannut. Ihan oman kirjoitin.
Mutta viittasithan sä meihin, joita juopot ei halua (saati kiinnosta). Siksi korjasin, että omassa tapauksessa ei ole mistään naisista kyse ees.
Tässä sun viesti, jossa viittaat:
Onpa ahdasmielistä porukkaa täällä. Ei pelkoa, ei ne juopot teidän kanssa mitään halua.
Mielen tasolla se vapaus/eivapaus taitaakin tapahtua. Tulee mieleen tarina norsusta, joka pienenä laitettiin kahleella kiinni kepin nokkaan. Pienellä norsulla ei ollut voimaa päästä irti, joten norsu tottui ajatukseen, että kepin päässä ollaan vankina, aikuiselle norsulle riitti pelkkä keppi ja naru, koska norsun mieli piti sitä automaattisesti vangitsevana juttuna.
Vierailija kirjoitti:
Mielen tasolla se vapaus/eivapaus taitaakin tapahtua. Tulee mieleen tarina norsusta, joka pienenä laitettiin kahleella kiinni kepin nokkaan. Pienellä norsulla ei ollut voimaa päästä irti, joten norsu tottui ajatukseen, että kepin päässä ollaan vankina, aikuiselle norsulle riitti pelkkä keppi ja naru, koska norsun mieli piti sitä automaattisesti vangitsevana juttuna.
Miten liittyy terveisiin kaivatulle? Hän on iso norsu narussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten liittyy terveisiin kaivatulle? Hän on iso norsu narussa?
Miten täällä yhtään mikään liittyy yhtään mihinkään? Varsinkaan kaivattuihin?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jokainen tuon tietää. Ei se sormus nimettömässäkään mitään estä, sitä ei ole seinään kytketty eikä se luo voimakenttää ympärille. Ihan oma mieli se rajaa tekemisiä.
Jos kaipaaja onkin se norsu ja on luonut kaipauksesta itselleen kahleen?
Tiukempata kuria pitelee. Kattokeepas kielenkäyttönne kahteen kertaan ennen entterin napsautusta. Ei oo pitkee ikkee ketjulle tulossa muuten.
sivulta idänmiesi
Kuulen yhden filosofin hieman narisevan äänen kommentoimassa tuohon, että ei se ole vain oma mieli ja sitten hieman väsyneen kuuloisena perustelut perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan riskin. Kirjotan sulle ny sen että kontakti viestin
Toivottavaa onnea
Älä kirjoita perjantaina alkuyöstä. Kirjoita ihan päivällä se viesti, tai alkuillasta
Viestiä vaan! Kautta aikain on toista lähestetty pienen rohkaisun voimin. Pe ja la on iskuiltoja!
Mä en ainakaan edes vastaa mitään, jos tulee pe tai la viestiä joltakulta yöaikaan. Epätoivoisten vonkausöitä ne on, jos on oikeasti kiinnostunut niin pitää olla pokkaa lähestyä arvostavasti.
Sama homma. Minä en viinan hajuisia neitejä sänkyyni halua.
mieheltä
Nimenomaan. Pitää olla pokkaa laittaa
Mulle myös täysi turn-off. Saan näitä aina välillä ties keiltä tuttavamiehiltä muutenkin, joten menisi ihan maku kaivatusta jos siltäkin tulisi. En edes vastaisi, tietenkään. Eri
Vierailija kirjoitti:
Menen paskalle.
Tärkeä osa kehon toimintaa. Virtsaaminen on myös tärkeää.
Paskojatyyppi pottansa kera jälleen seurassamme on 😙 👋!
Ei vapaata kahlita voi. Ihmisen mieli on aina vapaa, vaikka keho voidaan laittaa minkälaiseen kahleeseen tahansa.