Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuneet ja kiinnostuneet ihmisethän eivät ylipäätään kommunikoi vastahankaisesti, vaan pyrkivät ikään kuin sulautumaan. Eli kun täällä kommentoidaan toisten tekstejä siihen tyyliin, että minä en ainakaan noin tekisi ja itse kyllä sitä ja tätä, niin siitäkin tietää henkilöiden olevan lähinnä viihdyttämässä itseään eikä kenelläkään ole mitään oletuksia siitä, että tässä nyt jonkun tutun tai jopa oman ihastuksen kanssa juteltaisiin.
Täällähän on tosi paljon tuollaista vastahankaista kommunikointia. Varmaan ihan ympäristöstä johtuen, tuskin livenä ihan niin.
Miksihän toi poistettiin? Kommunikoiko joku oikeasti tuolla tyylillä myös livenä ja omalle ihastukselle, vai mitä ihmettä? :D Ei kai nyt sentään?
Siis eihän nyt kukaan tietenkään edes kuvittele ke
Niinhän siinä luki, ettei kenelläkään ole tuollaisia oletuksia. Ketjun tarkoitus kai on lähettää anonyymissä ympäristössä kuvitteellisesti terveisiä kaipaamallensa ihmiselle, vaikka paljonhan täällä on lähinnä muuta.
Harvaa silti varmaan niin kauheasti kiinnostaa ketjurandomeiden mielipiteet mihinkään. Eli jos joku kirjoittaa tänne jotain, niin voisi olettaa sen menevän ensisijaisesti jollekin muulle kuin ketjun kommentaattoreille. Tai ihmiset vaan purkaa sydäntään tai jotain, ei nää kommentaattorit täällä niin mielenkiintoisia ole että niiden kanssa kiinnostaisi lätistä.
Niin mitä sä itse just teet? :D kirjoitit hirmu pitkän kommentoivan tekstin etkä terveisiä, miks luulet että se sit niin kiinnostaa?
Muru, ahdistiko sua se, että koit meillä olevan jonkinlaisen salasuhteen, vaikka mitään varsinaista ei ollut?
Vierailija kirjoitti:
Muru, ahdistiko sua se, että koit meillä olevan jonkinlaisen salasuhteen, vaikka mitään varsinaista ei ollut?
Tavallaan joo. Haluaisin kyllä.
Tein juuri (väli)rauhan itseni kanssa. En taistele kaipuuta vastaan.
Kuinka voisinkaan olla kaipaamatta, kun hän on paitsi fyysisesti äärimmäisen puoleensavetävä, myös yksi viisaimmista, kypsimmistä, aidoimmista ja rehellisimmistä ihmisistä, joita olen kohdannut.
Kaipuu siis jatkukoon. Antaa siis tulla vaan lisää toteutumattomia toiveita, harhaisia haaveita ja hetkiä, jotka jäävät pyörimään mielessä viikoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Älyllinen keskustelu ja eriävien näkökantojen ilmaiseminen on hieman eri asia kuin vastahankainen kommunikointi :D
Ei välttämättä, älä edelleenkään kerro kaikkien muiden puolesta miten näiden kiinnostus etenee
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua.
Ja minä sua.
Hän siis kertoi, että ahdistaa, muttei kertonut syytä. Ei halunnut.
Itsetunto murenee joka kerta kun kuulen sanat: "olet tosi mukava, mutta..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuit minuun ja jätit jäljen, kuin tatuointi sydämessä ilman mustetta mutta neula.
Millä se jälki sitten jäi, jos ei mustetta ollut?
Olisko vaik pistona sydämessä?
sivunsivunsivusta
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri (väli)rauhan itseni kanssa. En taistele kaipuuta vastaan.
Kuinka voisinkaan olla kaipaamatta, kun hän on paitsi fyysisesti äärimmäisen puoleensavetävä, myös yksi viisaimmista, kypsimmistä, aidoimmista ja rehellisimmistä ihmisistä, joita olen kohdannut.
Kaipuu siis jatkukoon. Antaa siis tulla vaan lisää toteutumattomia toiveita, harhaisia haaveita ja hetkiä, jotka jäävät pyörimään mielessä viikoiksi.
Mukavaa, että minuakin joku kaipaa! 🤭👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuneet ja kiinnostuneet ihmisethän eivät ylipäätään kommunikoi vastahankaisesti, vaan pyrkivät ikään kuin sulautumaan. Eli kun täällä kommentoidaan toisten tekstejä siihen tyyliin, että minä en ainakaan noin tekisi ja itse kyllä sitä ja tätä, niin siitäkin tietää henkilöiden olevan lähinnä viihdyttämässä itseään eikä kenelläkään ole mitään oletuksia siitä, että tässä nyt jonkun tutun tai jopa oman ihastuksen kanssa juteltaisiin.
Täällähän on tosi paljon tuollaista vastahankaista kommunikointia. Varmaan ihan ympäristöstä johtuen, tuskin livenä ihan niin.
Miksihän toi poistettiin? Kommunikoiko joku oikeasti tuolla tyylillä myös livenä ja omalle ihastukselle, vai mitä ihmettä? :D Ei kai nyt sentään?
Siis eihän nyt kukaan tietenkään edes kuvittele ke
Niinhän siinä luki, ettei kenelläkään ole tuollaisia oletuksia. Ketjun tarkoitus kai on lähettää anonyymissä ympäristössä kuvitteellisesti terveisiä kaipaamallensa ihmiselle, vaikka paljonhan täällä on lähinnä muuta.
Harvaa silti varmaan niin kauheasti kiinnostaa ketjurandomeiden mielipiteet mihinkään. Eli jos joku kirjoittaa tänne jotain, niin voisi olettaa sen menevän ensisijaisesti jollekin muulle kuin ketjun kommentaattoreille. Tai ihmiset vaan purkaa sydäntään tai jotain, ei nää kommentaattorit täällä niin mielenkiintoisia ole että niiden kanssa kiinnostaisi lätistä.
Ja sen takia se sun kommentti poistettiinkin, kun tää on itsestäänselvyys jota ei tarvita tänne. Turhaa jankkausta tulee vaan. Te kommentaattorit ette tosiaan ole kovin mielenkiintoisia, sinäkään. Pilaatte vain ketjun idean. Eri
Meikä on rakastunut.
Terv. viksu ja vilmaattinen vilosohvi
Vierailija kirjoitti:
Meikä on kypsä, lapsellinen ja kapinallinen samaan aikaan.
Mun kaivattu vastaa tätä kuvausta. Tosin hän ei kyllä ikinä itse tiedostaisi!
Esikoulun Tiina🥰 . Kaipaan sinua vieläkin.
Luin ketjua joskus vuoksesi, mutta, kun et enää välitä irl, voisin unohtaa tämänkin haikailun. Kaikkea hyvää elämääsi.
Entiselle kaivatulle kivaa viikonloppua. Tänään on hieno päivä. Aurinko on tehnyt tehtävänsä.