Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Luit ketjua vaikka muka irl oli välittämistä ja et enää lue ketjua kun irl ei ole välittämistä? Koita nyt valita näistä joku järkevä oikeasti hyvä selittävä syy tai keksi parempi. Kaikkea hyvää vastausten löytymiseen.
Ei ollut sinulle. Ihmisillä on lupa muuttaa mielensä. Tilanteet muuttuvat eikä aina löydy yhteisymmärrystä. Tapaus suljettu.
" I know you, you know me, one thing I can tell you is you gotta be free "
Iltapäivän halaus ja suukko pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen ja ikävöin sua.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin kaipaan niin, että rintaa kouristaa.
Aamulla rintaasi kouristaa, kun unissasi rintojasi kourin,
kosketuksen muisto, himmeä ja hauras, kuin yön varjojen suudelma poskella.
On ikävä, joka ei hellitä,se valtaa mielen kuin salainen virta. Vieden mukanaan sanat jotka jäivät sanomatta, niiden kaihoisat kaiut kietoutuvat sydämeen.
Iltaisin mietin mitä sinulle sanoisin, miten suru on viilto, hiljainen ja syvä. Aamu tulee, kourii jälleen rintaasi,
kun kuvani kulkee vierelläsi vaikka olet kaukana.
Kaipuu on kummallinen ystävä, se ei koskaan lähde, vaikka pyytäisin. Jättää minut valveilla unen rajalla,
mutta en silti halua sen poistuvan.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Lähettäkää mulle vähän motivaatioenergiaa.
Älä unohda, että kaipaan sinua. En minäkään. Voitaisiinpa jutella vaikka puhelimessa lenkillä tms.
Vierailija kirjoitti:
Lähettäkää mulle vähän motivaatioenergiaa.
💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽
🍀🍀🍀🍀
😀😀😀😀
Virtaa sinulle, kuka oletkaan!
Syksyä kaipaan. En jaksa tätä jatkuvaa hikoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri (väli)rauhan itseni kanssa. En taistele kaipuuta vastaan.
Kuinka voisinkaan olla kaipaamatta, kun hän on paitsi fyysisesti äärimmäisen puoleensavetävä, myös yksi viisaimmista, kypsimmistä, aidoimmista ja rehellisimmistä ihmisistä, joita olen kohdannut.
Kaipuu siis jatkukoon. Antaa siis tulla vaan lisää toteutumattomia toiveita, harhaisia haaveita ja hetkiä, jotka jäävät pyörimään mielessä viikoiksi.
Ketä kaipaat? 😊
Minä taidan omia. Olen kaikkea tuota mitä tuossa sanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan riskin. Kirjotan sulle ny sen että kontakti viestin
Toivottavaa onnea
Älä kirjoita perjantaina alkuyöstä. Kirjoita ihan päivällä se viesti, tai alkuillasta
Viestiä vaan! Kautta aikain on toista lähestetty pienen rohkaisun voimin. Pe ja la on iskuiltoja!
Mä en ainakaan edes vastaa mitään, jos tulee pe tai la viestiä joltakulta yöaikaan. Epätoivoisten vonkausöitä ne on, jos on oikeasti kiinnostunut niin pitää olla pokkaa lähestyä arvostavasti.
Sama homma. Minä en viinan hajuisia neitejä sänkyyni halua.
mieheltä
Nimenomaan. Pitää olla pokkaa laittaa selvin päin se viesti, ketään muissakaan asioissa viinan taakse pakenevaa en halua suhteeseen niin ei mikään sellaisella myöskään ala.
Vierailija kirjoitti:
Syksyä kaipaan. En jaksa tätä jatkuvaa hikoilua.
Kuumaa on ollut kyllä.. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Siveyskarenit- ja kaarlot vielä ihmettelee miksi ovat sinkkuja.
En ihmettele, eikä se mun käytöstapoihin mitenkään liity. Liittyy vain ja ainoastaan siihen, että olen äärimmäisen nirso
Onpa ahdasmielistä porukkaa täällä. Ei pelkoa, ei ne juopot teidän kanssa mitään halua. Minun luokseni voivat kaikenlaiset neitokaiset tulla🥰.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri (väli)rauhan itseni kanssa. En taistele kaipuuta vastaan.
Kuinka voisinkaan olla kaipaamatta, kun hän on paitsi fyysisesti äärimmäisen puoleensavetävä, myös yksi viisaimmista, kypsimmistä, aidoimmista ja rehellisimmistä ihmisistä, joita olen kohdannut.
Kaipuu siis jatkukoon. Antaa siis tulla vaan lisää toteutumattomia toiveita, harhaisia haaveita ja hetkiä, jotka jäävät pyörimään mielessä viikoiksi.
Ketä kaipaat? 😊
Ihanaa miestä. <3
Terveisiä Orimattilaan, siveälle Hilta-Kyllikille! Haluaisin sinua hellästi pakaroista puristaa ja pusun luikauttaa.
Morjesta myös Kakelle!
Vierailija kirjoitti:
Onpa ahdasmielistä porukkaa täällä. Ei pelkoa, ei ne juopot teidän kanssa mitään halua. Minun luokseni voivat kaikenlaiset neitokaiset tulla🥰.
Alkuperäisellä oli ihan kyllä mies mielessä. Ei kaikki täällä ole nn.
Vierailija kirjoitti:
Vapaus on lahja
Vapaus on ihmisen synnyinoikeus, perusoikeus, ihmisyyteen tarkoitettu ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaus on lahja
Vapaus on ihmisen synnyinoikeus, perusoikeus, ihmisyyteen tarkoitettu ominaisuus.
Näennäinen vapaus on kaikkea tuota. Sivusta
Ketä kaipaat? 😊