Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Näen valheellisuuden läpi, turha siitä hermostua.
Vierailija kirjoitti:
Näillä vesillä, myrskyisillä ja syvillä. Olisitpa ruorissa.
Alkaa jo kyllästyttää jokapäiväiset meriviittaukset. Klišeistä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä katsovat, onko miehellä sormus vasemmassa nimettömässä. Jos on, niin ymmärtävät hänen olevan varattu.
Miehet voisivat katsoa samaa naisista. Jos sormus on, niin nainen on todennäköisesti varattu.
Aika moni varattu tykk
Mitä sormusta sellaiset pitää, jotka eivät naimisissa ole? Ovat kuitenkin varattuja..
Ja esimerkissä nimenomaan luki, että reissussa ollaan oltu yhdessä..
sivusta
-
No tämä! Ei tosiaan kaikki ole naimisissa asti vaikka varattuja ovatkin. Sellaisilla ei todellakaan ole mitään sormuksia yleensä. 😅🤦🏻
Tosin toisilla on ne kyttäysprofiilitkin aika läpinäkyviä xD
Vierailija kirjoitti:
Löysin numeron.
Se on salainen 👋🏻
Vierailija kirjoitti:
G: Mistä juttelitte viimeksi kaivattusi kanssa?
Viimeisen kerran kaksin hän ilmoitti, että on löytänyt paremman kuin minä. Viimeisimmällä kerralla meitä oli kolme. En edes muista, mistä puhuttiin. Tiesin/luulinlähteväni lopullisesti ja tiesin, ettei enää nähtäisi. Keskityn aistimaan häntä silmilläni ja korvillani.
Iltaa parahimmat rakkauden kerjäläiset.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kauan sitten pelkkiä työjuttuja. Minä yritin höpöttää jotain muutakin kevennykseksi🤣 Viimeisin sanominen oli jotain moro-heippa-juttua.
Vierailija kirjoitti:
Näen valheellisuuden läpi, turha siitä hermostua.
Niin minäkin. Yleensä liian myöhään koska lähtökohtaisesti luotan ihmisiin.
Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tutustua.
Niinpä niin
Ei kannata etsiä rakkautta, jos omassa sydämessä ei ole sille tilaa.
Minulle riittää, että numero on tallessa.
Venla, oot vissii stalkkaillu mua Facessa noiden yllä olleiden kommenttien perusteella? Pyydä vaan kaveriksi. Sun on se helpompaa tehdä.
Ihmiset valehtelevat myös itselleen
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen, viilentää mukavasti.
Mikä on?
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein muistan, lapsiin liittyvistä elämän värikkäistä piirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet katsoo kaikkia naisia noin, lukee ton aloituksenkin ekassa virkkeessä. Sivusta.
Päivystävä autisti linjoilla? Joo ei siinä lue niin. Se tarkoittaa aivan kaikkea muuta kuin tuota. Terkuin ap joka sen kirjoitti.
Ihan sama kuka kirjoitti mitä mutta turhaan äidyt täällä taas haukkumaan muita ensimmäiseksi. Katseisiin sun kanssakäymiset jääkin tolla luonteella. Sivusta.
En hauku ketään. Totean vain että turha jankata sivusta väittäen mun tekstin tarkoittaneen jotain liki päinvastaista kuin tarkoittaa. Jos ei ymmärrä lukemaansa, ei kantsi yrittää opettaa muita lukemaan.
Ai mitä toi päivystävä autisti sit oli jos ei haukkumista?
Mikä sinuun sitten liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kuvittelin sinut viereeni laiturille. Tulit taakseni istumaan, kiersit kätesi ympärilleni ja istuimme sylikkäin, kunnes kaadoit minut hellästi laituria vasten ja kehomme tervehtivät toisiaan. Täysikuu heijasi laineilla.
Eletään taas täysikuun aikaa. Voimakas vaikutus. Jotenkin mystisiä maalailuja pulppuaa ajatuksista.
Millaisia maalailuja?
Ammuitko viestintuojan, kun et tykännyt viestistä?
Näillä vesillä, myrskyisillä ja syvillä. Olisitpa ruorissa.