Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
37021/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Mistä juttelitte viimeksi kaivattusi kanssa?

En muista, kun viime kohtaamisesta niin pitkä aika. Varmaan toivotettiin toisillemme hyvät jatkot tms.

Vierailija
37022/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottua inhoan itseäni,että olet jotenkin jumittunut ajatuksiini. Sinulla ei ole fiiliksiä minua kohtaan, eikä ole koskaan ollut eikä koskaan tule olemaan. En enää koskaan tule sinne,missä sain kokea viimeisinä kertoina olevani todella typerys kun tajusin koko kuvion. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37023/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakkaalle miehelle aika lähelle pususia. 🥰

Vierailija
37024/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata etsiä rakkautta, jos omassa sydämessä ei ole sille tilaa.

Lukiko teepussissa vai lainasitko Pauloa?

Vierailija
37025/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä vesillä, myrskyisillä ja syvillä. Olisitpa ruorissa.

Alkaa jo kyllästyttää jokapäiväiset meriviittaukset. Klišeistä.

Tuskin ovat sinulle. Sivusta

Vierailija
37026/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani niin tylsä ja mielenkiinnoton ihminen, että se joka muhun haluaa tutustua, tulee kyllä pettymään pahasti.

Vierailija
37027/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan asialle vuoden aikaa ja sitten ehdotan ystävyyttä. Löysin jo lähestymisväylän, mutta aika ei ole hyvä nyt. Pöly saa hieman laskeutua ja asiat selkeytyä.

Hyvää yötä miehelle. 

Vierailija
37028/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset valehtelevat myös itselleen

Elän itsepetoksessa.

Vierailija
37029/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse sanoa suoraan olevansa varattu, mutta kunhan mainitsee kumppaninsa aina välillä. Olen tavannut monia naisia, ketkä unohtavat mainita hänestä mitään, kun ovat kanssani juttusilla.

Juujuu. Ensmäiseks sanon aina:"niin se mun mieskin aina sanoo" oli kyseessä mikä vaan, vaikka ihan vain huomenta.

Vierailija
37030/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uni. Muistan vain lopun mikä jäi mieleen herätessä.

Annoin eräälle miehelle kolme taulua, joista kahdesta ensimmäisestä en muista mitään. Kolmas oli valkoisissa kehyksissä ja se oli täysin tummanvihreäksi maalattu ja siinä oli valkoisia pilkkuja. Näytti kuin jotakin kangasta olisi kehystetty. Kysyin häneltä pitääkö hän tästä vihreästä. 

Vierailija
37031/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen olevani niin tylsä ja mielenkiinnoton ihminen, että se joka muhun haluaa tutustua, tulee kyllä pettymään pahasti.

Minä puolestani, ja kaikki mitä olen nähnyt, tehnyt ja kokenut, ovat niin kiinnostavaa, että vaikea selittää kenellekään mitään, kun suurimmalle osalle tapahtuu työt, S-Market, some ja nukkuminen. Pääasiallisesti en kerro kenellekään mitään, vaikka olisin eilen tullut Brasian sademetsistä ja boa olisi puoleksi nielaissut minut. Toki rakkaat ja läheisimmät tietävät pääosat. Kaivatulleni olisin ehtymätön tositarinoiden lähde, mutta jää hänelläkin tarinat kuulematta.

Vierailija
37032/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vähän kun ei ole miestä, joka pitäisi huolen, että jääkaapissa olisi aina kylmää kokista.

Vierailija
37033/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen valheellisuuden läpi, turha siitä hermostua.

Niin minäkin. Yleensä liian myöhään koska lähtökohtaisesti luotan ihmisiin.

Sivu.

Luottamus on ansaittava. Perusteltua luottamusta on se luotetaan henkilöön, ryhmään tai asiaan joka ansaitsee luottamuksen. Teemme jatkuvasti ja luontaisesti erilaisia luotettavuusarvioita ihmisistä ja asioista, joskus tietoisen kriittisesti, mutta usein rutiininomaisesti ja tiedostamattamme. Nämä arviot ovat häilyviä ja jatkuvasti muuttuvia. Luottamus voi lähteä pienestä ja kasvaa kokemusten myötä, mutta se voi myös näivettyä uusien näkökulmien ja kokemusten myötä. Ongelmaa ei muodostu tilanteissa, joissa tunnepohjaisen luottamuksen kohde on kriittisesti tarkasteltuna myös ansainnut luottamuksen. Perusteeton luottamuksen kohde on voinut alun perin olla toivottava ja hyviä tuloksia tuonutkin asia, ja ihmiset ovat siksi oppineet luottamaan siihen. Ajan myötä toivottavasta ja toimineesta asiasta on kuitenkin tullut ongelmallinen.

Vierailija
37034/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa vähän kun ei ole miestä, joka pitäisi huolen, että jääkaapissa olisi aina kylmää kokista.

Osta itse 

Vierailija
37035/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan asialle vuoden aikaa ja sitten ehdotan ystävyyttä. Löysin jo lähestymisväylän, mutta aika ei ole hyvä nyt. Pöly saa hieman laskeutua ja asiat selkeytyä.

Hyvää yötä miehelle. 

SIvusta totean että vuoden aikana voi sattua mitä vain. Voi olla ettet selkeytä itsellesi vuoden aikana mitään. 

Vierailija
37036/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leonardo da Vincit sun muut historiamme äärimmäisen älykkäät (nerot)ovat autismin kirjolla olleet kaikki..

Autistit jotka isojen kokonaisuuksien hahmottamisen sijaan jämähtävät tutkimaan pelkkiä yksityiskohtia, on ongelmallista. Toki varmaan kaikkia autisteja yhdistää pitkäpiimäisyys.

Vierailija
37037/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse sanoa suoraan olevansa varattu, mutta kunhan mainitsee kumppaninsa aina välillä. Olen tavannut monia naisia, ketkä unohtavat mainita hänestä mitään, kun ovat kanssani juttusilla.

Pari kuukautta meni kun tunnustin tunteeni hänelle. Sitten selvisi, että onkin varattu.

Miten tästä voi toipua? En jaksa enää.

Naisia tulee ja naisia menee. Voithan tietysti säädä tuohon roikkumaan, mutta parempiakin tulee varmasti vastaan.

Vierailija
37038/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani, ja kaikki mitä olen nähnyt, tehnyt ja kokenut, ovat niin kiinnostavaa, että vaikea selittää kenellekään mitään, kun suurimmalle osalle tapahtuu työt, S-Market, some ja nukkuminen. Pääasiallisesti en kerro kenellekään mitään, vaikka olisin eilen tullut Brasian sademetsistä ja boa olisi puoleksi nielaissut minut. Toki rakkaat ja läheisimmät tietävät pääosat. Kaivatulleni olisin ehtymätön tositarinoiden lähde, mutta jää hänelläkin tarinat kuulematta.

No tuo se vasta tylsää on! Voisit kertoa näitä tarinoita ja olla Se Tyyppi, joka joutui sinne boan kitaan vuonna -96. 

Sadan vuoden päästäkin kerrottaisiin tarinaa siitä boa-Jussista/Kaijasta, joka asui tuossa naapurikylässä muinoin ja teki sitä ja tätä. 

Vierailija
37039/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Mistä juttelitte viimeksi kaivattusi kanssa?

Pitkään aikaan ei olla juteltu mistään. Kysyin apua yhteen työjuttuun, mutta sanoi suunnistavansa silloin.

Vierailija
37040/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sä olisit tylsää seuraa. En ole kovin kiinnostunut ihmisten tekemisistä vaan ajatuksista, tykkään enemmänkin jutella asiapitoisista aiheista kuin kuunnella sankaritarinoita. Eli ennemmin työ-kauppa-koti -tyylinen ihminen, joka opiskelee ja ajattelee. Sivusta

Ketju on lukittu.