Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Parrakkaalle miehelle aika lähelle pususia. 🥰
Milloin pussaat oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kukaan muu ole häiriökäyttäytyny tän tekstin tiimoilla paitsi sinä itse, eikä ole sun tehtävä täällä jaella diagnooseja. Itses nolaat näillä jutuillas nyt, kaivattus häpeäis jos tunnistais sut täältä.
Tais osuta ja upota. - Sivusta
Mitä ihmeen osumista tossa edes voi olla? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani niin tylsä ja mielenkiinnoton ihminen, että se joka muhun haluaa tutustua, tulee kyllä pettymään pahasti.
Minä puolestani, ja kaikki mitä olen nähnyt, tehnyt ja kokenut, ovat niin kiinnostavaa, että vaikea selittää kenellekään mitään, kun suurimmalle osalle tapahtuu työt, S-Market, some ja nukkuminen. Pääasiallisesti en kerro kenellekään mitään, vaikka olisin eilen tullut Brasian sademetsistä ja boa olisi puoleksi nielaissut minut. Toki rakkaat ja läheisimmät tietävät pääosat. Kaivatulleni olisin ehtymätön tositarinoiden lähde, mutta jää hänelläkin tarinat kuulematta.
Mulle sä olisit tylsää seuraa. En ole kovin kiinnostunut ihmisten tekemisistä vaan ajatuksista, tykkään enemmänkin jutella asiapitoisista aiheista kuin kuunnella sankaritarinoita. Eli ennemmin työ-kauppa-koti -t
Voi olla. Kyllähän minäkin olen paljon opiskellut. Kuten sanoin, en minä tarinoita monellekaan kerro. Ne pysyvät mielessäni omaksi ilokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani niin tylsä ja mielenkiinnoton ihminen, että se joka muhun haluaa tutustua, tulee kyllä pettymään pahasti.
Minä puolestani, ja kaikki mitä olen nähnyt, tehnyt ja kokenut, ovat niin kiinnostavaa, että vaikea selittää kenellekään mitään, kun suurimmalle osalle tapahtuu työt, S-Market, some ja nukkuminen. Pääasiallisesti en kerro kenellekään mitään, vaikka olisin eilen tullut Brasian sademetsistä ja boa olisi puoleksi nielaissut minut. Toki rakkaat ja läheisimmät tietävät pääosat. Kaivatulleni olisin ehtymätön tositarinoiden lähde, mutta jää hänelläkin tarinat kuulematta.
Mulle tulee tästä kommentista mieleen Big Fish -elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin. Kiitos tästä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo se vasta tylsää on! Voisit kertoa näitä tarinoita ja olla Se Tyyppi, joka joutui sinne boan kitaan vuonna -96.
Sadan vuoden päästäkin kerrottaisiin tarinaa siitä boa-Jussista/Kaijasta, joka a
Ei kiinnosta olla minkään sortin legenda. Korn asioita omaksi ilokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan asialle vuoden aikaa ja sitten ehdotan ystävyyttä. Löysin jo lähestymisväylän, mutta aika ei ole hyvä nyt. Pöly saa hieman laskeutua ja asiat selkeytyä.
Hyvää yötä miehelle.
SIvusta totean että vuoden aikana voi sattua mitä vain. Voi olla ettet selkeytä itsellesi vuoden aikana mitään.
Ei mulla ole mitään selkeytettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Mistä juttelitte viimeksi kaivattusi kanssa?
Jos oikein muistan, lapsiin liittyvistä elämän värikkäistä piirteistä.
Omien, lainattujen vai oppilaiden?
Vierailija kirjoitti:
Leonardo da Vincit sun muut historiamme äärimmäisen älykkäät (nerot)ovat autismin kirjolla olleet kaikki..
Koko kirjon olemassaoloa alettiin ajattelemaan vasta noin 100 vuotta sitten. Leonardolla oli piirteitä, jotka sopisivat autismiin, mutta on epätodennäköistä, että hän kärsi autismista.
Legendaksi tullaan lähinnä luonteella. Moni tekee nykyään kaikkea ns. jännää, koska se on ollut jo pidempään trendi ja tavalliselle ihmisellekin mahdollista, mutta harvalla luonne on mitenkään erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Hei kuka tää on? Jotain vinkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä kolahti, sillä uskon että mun kaivatun elämä on juuri tuollaista. Voi kun pääsisinkin kuulemaan ne tarinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kukaan muu ole häiriökäyttäytyny tän tekstin tiimoilla paitsi sinä itse, eikä ole sun tehtävä täällä jaella diagnooseja. Itses nolaat näillä jutuillas nyt, kaivattus häpeäis jos tunnistais sut täältä.
Ja vielä polttaa samalla. - Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Legendaksi tullaan lähinnä luonteella. Moni tekee nykyään kaikkea ns. jännää, koska se on ollut jo pidempään trendi ja tavalliselle ihmisellekin mahdollista, mutta harvalla luonne on mitenkään erikoinen.
Käytkö ulkona koskaan? Tapaatko ihmisiä koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä polttaa samalla. - Sivusta
Itelläs taitaa poltella kun sieltä sivusta niin innolla nostelet :D
Vierailija kirjoitti:
G: Mistä juttelitte viimeksi kaivattusi kanssa?
Päikkäreistä ja sängyistä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö ulkona koskaan? Tapaatko ihmisiä koskaan?
En tietenkään, enkä tapaa koskaan ihmisiä. Mitä oikein luulit?
Wolttaa, sieltä tulee mies tuomaan vartissa kokikset kylminä