Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
36981/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sua kuten mies naista. Kuin koira nakkia tai janoinen huurteista juomaa. Katsoin sua kuitenkin myös kuten numismaatikko kolikoitaan tai tähtitieteilijä kaukoputkeensa. Katsoin vielä kuten kuvanveistäjä marmorimöykkyä tai sahuri tukkia. Enkä välttänyt katsomasta myös kuin kissaemo pentujaan tai hautova kana munakasaansa. Saatoin toki katsoa ohimenevän hetken verran myös kuin Titanicin tähystäjä jäävuorta taikka Laika-koira loittonevaa maanpintaa. Enimmäkseen kuitenkin katsoin kuin ihminen ihmistä, vertaisena ihaileva, halukas samaa lämpöä jakamaan. Havaitsitko kaiken sen?

Minusta tuntuu, että kaikki miehet katsoo mua noin. Minkäs minä sille voin? Ja taatusti en provosoi. Pukeutumisella tai muuten.

Ei E.

Vierailija
36982/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se liikautakaan, tuli näistä vaan mieleen. En kuvittele mitään, lähinnä vaan ihmettelin miksi tuijotti ja mulkoili ja on siellä kaveriehdotuksissa. En ole katsellut sitä miestä niissä tapahtumissa, että ei ainakaan sellaista syytä pitäisi olla, kun nimenomaan oltu kuin ei olisi koskaan missään tavattukaan. 

Olette olleet samassa paikassa pidempään ja puhelimet mukana. Nykyajan teknologia on siinä mielessä hassu juttu. Ei kannata vaivata päätään asialla.

Kuten kirjoitin en vaivaa päätäni asialla, mutta joo eihän siinä välttämättä mitään outoa ole vaikka oudolta tuntuukin.

Mulle ei tule koskaan ehdotuksiin satunnaisia ihmisiä joiden kanssa olen ollut samoissa tiloissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36983/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anna ruumiisi tuo niin mä rauhoitun...

Saisit kaiken. Sydämen ja mielen, sielun ja kielen.

Vierailija
36984/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on loppujen lopuksi väliä ymmärtääkö täällä joku jonkun kommentin jos se menee väärässä kohtaa poikki. Ei täällä kukaan ymmärrä kuitenkaan yhtään mistään yhtään mitään, suurin osa väärinymmärtää jopa ihan tahallaan, tai ainakin pyrkii sekoittamaan puuroja ja vellejä oikein antaumuksella. 

Vierailija
36985/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on loppujen lopuksi väliä ymmärtääkö täällä joku jonkun kommentin jos se menee väärässä kohtaa poikki. Ei täällä kukaan ymmärrä kuitenkaan yhtään mistään yhtään mitään, suurin osa väärinymmärtää jopa ihan tahallaan, tai ainakin pyrkii sekoittamaan puuroja ja vellejä oikein antaumuksella. 

Mitä hyötyä kirjoittaa jos ei tule ymmärretyksi? Nuo loppupään esimerkit toimii tarkoituksella, ne on eri asia

Vierailija
36986/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sukelsin syvälle harhaan, mut nyt täyty nousta pintaan hengittään. 

Vierailija
36987/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse sanoa suoraan olevansa varattu, mutta kunhan mainitsee kumppaninsa aina välillä. Olen tavannut monia naisia, ketkä unohtavat mainita hänestä mitään, kun ovat kanssani juttusilla.

Pari kuukautta meni kun tunnustin tunteeni hänelle. Sitten selvisi, että onkin varattu.

Miten tästä voi toipua? En jaksa enää.

Vierailija
36988/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse sanoa suoraan olevansa varattu, mutta kunhan mainitsee kumppaninsa aina välillä. Olen tavannut monia naisia, ketkä unohtavat mainita hänestä mitään, kun ovat kanssani juttusilla.

Niin, tai ettei tietoisesti piilottele. Puhuu reilusti meidän kodista eikä mun kodista, meidän koirasta tai autosta eikä mun koirasta tai autosta, että meillä kävi vieraita eikä että mulla kävi vieraita.. saatte varmaan kiinni ideasta. Osa on puheissa ollut reissussakin yksin vaikka yhdessähän siellä on oltu. 

Naiset yleensä katsovat, onko miehellä sormus vasemmassa nimettömässä. Jos on, niin ymmärtävät hänen olevan varattu.

Miehet voisivat katsoa samaa naisista. Jos sormus on, niin nainen on todennäköisesti varattu.

Aika moni varattu tykkää tehdä lomamatkoja yksinkin tai vain lasten kanssa, koska välillä on hyvä olla yksin eivätkä lomat aina sovi samaan aikaan.

Vierailija
36989/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet katsoo kaikkia naisia noin, lukee ton aloituksenkin ekassa virkkeessä. Sivusta.

Päivystävä autisti linjoilla? Joo ei siinä lue niin. Se tarkoittaa aivan kaikkea muuta kuin tuota. Terkuin ap joka sen kirjoitti.

Ihan sama kuka kirjoitti mitä mutta turhaan äidyt täällä taas haukkumaan muita ensimmäiseksi. Katseisiin sun kanssakäymiset jääkin tolla luonteella. Sivusta.

En hauku ketään. Totean vain että turha jankata sivusta väittäen mun tekstin tarkoittaneen jotain liki päinvastaista kuin tarkoittaa. Jos ei ymmärrä lukemaansa, ei kantsi yrittää opettaa muita lukemaan.

Vierailija
36990/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Mistä juttelitte viimeksi kaivattusi kanssa?

Vierailija
36991/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anna ruumiisi tuo niin mä rauhoitun...

Saisit kaiken. Sydämen ja mielen, sielun ja kielen.

Ei toista ihmistä voi omistaa vaikka moni haulikolla miehensä ampunut tai pehesurmaaja isä niin kuvitteleekin.

Vierailija
36992/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai ettei tietoisesti piilottele. Puhuu reilusti meidän kodista eikä mun kodista, meidän koirasta tai autosta eikä mun koirasta tai autosta, että meillä kävi vieraita eikä että mulla kävi vieraita.. saatte varmaan kiinni ideasta. Osa on puheissa ollut reissussakin yksin vaikka yhdessähän siellä on oltu. 

Naiset yleensä katsovat, onko miehellä sormus vasemmassa nimettömässä. Jos on, niin ymmärtävät hänen olevan varattu.

Miehet voisivat katsoa samaa naisista. Jos sormus on, niin nainen on todennäköisesti varattu.

Aika moni varattu tykk

Mitä sormusta sellaiset pitää, jotka eivät naimisissa ole? Ovat kuitenkin varattuja.. 

Ja esimerkissä nimenomaan luki, että reissussa ollaan oltu yhdessä..

sivusta

Vierailija
36993/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysi välittämään viestin.

Vierailija
36994/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se liikautakaan, tuli näistä vaan mieleen. En kuvittele mitään, lähinnä vaan ihmettelin miksi tuijotti ja mulkoili ja on siellä kaveriehdotuksissa. En ole katsellut sitä miestä niissä tapahtumissa, että ei ainakaan sellaista syytä pitäisi olla, kun nimenomaan oltu kuin ei olisi koskaan missään tavattukaan. 

Kuulosti kyllä vähän oudolta, että ette voineet tervehtiä, kun kuitenkin tunsitte toisenne.

Vierailija
36995/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet katsoo kaikkia naisia noin, lukee ton aloituksenkin ekassa virkkeessä. Sivusta.

Päivystävä autisti linjoilla? Joo ei siinä lue niin. Se tarkoittaa aivan kaikkea muuta kuin tuota. Terkuin ap joka sen kirjoitti.

Ihan sama kuka kirjoitti mitä mutta turhaan äidyt täällä taas haukkumaan muita ensimmäiseksi. Katseisiin sun kanssakäymiset jääkin tolla luonteella. Sivusta.

En hauku ketään. Totean vain että turha jankata sivusta väittäen mun tekstin tarkoittaneen jotain liki päinvastaista kuin tarkoittaa. Jos ei ymmärrä lukemaansa, ei kantsi yrittää opettaa muita lukemaan.

Ai mitä toi päivystävä autisti sit oli jos ei haukkumista? 

Vierailija
36996/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäisestä haaveesta. Veitsen pyörittelystä märkivässä haavassa. 

Vierailija
36997/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt sinua vielä, tai voi olla että olemme nähneet, mutta emme tunne toisiamme.

Olen odottanut sinua jo vuosia. Tarvitsen sinua. Olen ollut yksin liian pitkään. Haluan käpertyä syliisi.  Haluan lämpöäsi ja turvaa sinulta. Siten  että paha maailma häviää ympäriltäni. Katoaa, kuin sitä ei olisi olemassakaan. Vain sinä.

Haluan tuntea kosketuksesi, haluan tuntea henkäyksesi ihollani, haluan nähdä sinun suuttuvan, haluan nähdä sinun nauravan. 

Jään odottamaan sinua elämäni mies💋💋💋

🤗🥰

????mun eilinen???? Miksi kopioit????

Vierailija
36998/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudesta, elämästä, seksistä, politiikasta, perhesuhteista, töistä, ja mistähän vielä. Tulevaisuuden toiveista. Lapsista. En muista kaikkia aiheita.

Vierailija
36999/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut esim. työkavereita, opiskelukavereita tai vaikka koko päivän samoissa juhlissa olleita satunnaisia ihmisiä ehdotuksissa. 

Sen sijaan siellä on näköjään nytkin esim. mies joka suuttui minulle vuonna 2015, mies joka oli ihastunut minuun joskus 2018-2020, mies joka oli ihastunut minuun vuonna 2021-2022 ja nainen jonka kaveri olin teininä. Ketään näistä en ole nähnyt vuosiin. Eli jos haluaa varman päälle vetää, kannattaa olla toinen tili sitä varten kun käy katsomassa ihmisten profiileja. 

Vierailija
37000/55805 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötå, olis kiva antaa pusut ja halit ennen nukkumaanmenoa.

Ketju on lukittu.