Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tänään kuvittelin sinut viereeni laiturille. Tulit taakseni istumaan, kiersit kätesi ympärilleni ja istuimme sylikkäin, kunnes kaadoit minut hellästi laituria vasten ja kehomme tervehtivät toisiaan. Täysikuu heijasi laineilla.
Eletään taas täysikuun aikaa. Voimakas vaikutus. Jotenkin mystisiä maalailuja pulppuaa ajatuksista.
Ei sitä tarvitse sanoa suoraan olevansa varattu, mutta kunhan mainitsee kumppaninsa aina välillä. Olen tavannut monia naisia, ketkä unohtavat mainita hänestä mitään, kun ovat kanssani juttusilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvitse sanoa suoraan olevansa varattu, mutta kunhan mainitsee kumppaninsa aina välillä. Olen tavannut monia naisia, ketkä unohtavat mainita hänestä mitään, kun ovat kanssani juttusilla.
Niin, tai ettei tietoisesti piilottele. Puhuu reilusti meidän kodista eikä mun kodista, meidän koirasta tai autosta eikä mun koirasta tai autosta, että meillä kävi vieraita eikä että mulla kävi vieraita.. saatte varmaan kiinni ideasta. Osa on puheissa ollut reissussakin yksin vaikka yhdessähän siellä on oltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuloksesi varmasti onkin heikko.
Ja tällä tarkoitat mitä?
Leuanvetoja.
Vierailija kirjoitti:
anna ruumiisi tuo niin mä rauhoitun...
Saisit kaiken. Sydämen ja mielen, sielun ja kielen.
Raunioissakin voi alkaa uusi kasvu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun huomaat, että sua pidetään vaan pilkkanaan. Lääkäreistä ja hoitajista lähtien.
👍😂. Perus.
Niin. Terveys muutenkin pilalla ja sitten pidetään pilkkanaan. 😔.
Auki haavat sielusta se hiertää. Tämä ikävä, kaipuu.
Vierailija kirjoitti:
Raunioissakin voi alkaa uusi kasvu.
Oho, milloin laskettu aika?
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt sinua vielä, tai voi olla että olemme nähneet, mutta emme tunne toisiamme.
Olen odottanut sinua jo vuosia. Tarvitsen sinua. Olen ollut yksin liian pitkään. Haluan käpertyä syliisi. Haluan lämpöäsi ja turvaa sinulta. Siten että paha maailma häviää ympäriltäni. Katoaa, kuin sitä ei olisi olemassakaan. Vain sinä.
Haluan tuntea kosketuksesi, haluan tuntea henkäyksesi ihollani, haluan nähdä sinun suuttuvan, haluan nähdä sinun nauravan.
Jään odottamaan sinua elämäni mies💋💋💋
🤗🥰
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä eräälle sydäntäni koskettaneelle. <3
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Ei se liikautakaan, tuli näistä vaan mieleen. En kuvittele mitään, lähinnä vaan ihmettelin miksi tuijotti ja mulkoili ja on siellä kaveriehdotuksissa. En ole katsellut sitä miestä niissä tapahtumissa, että ei ainakaan sellaista syytä pitäisi olla, kun nimenomaan oltu kuin ei olisi koskaan missään tavattukaan.
Olette olleet samassa paikassa pidempään ja puhelimet mukana. Nykyajan teknologia on siinä mielessä hassu juttu. Ei kannata vaivata päätään asialla.
Kaikki miehet katsoo kaikkia naisia noin, lukee ton aloituksenkin ekassa virkkeessä. Sivusta.
Päivystävä autisti linjoilla? Joo ei siinä lue niin. Se tarkoittaa aivan kaikkea muuta kuin tuota. Terkuin ap joka sen kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo toisten tekstien lainaaminen meni viimekertaisessa palstauudistuksessa jotenkin aivan oudoksi. Luulen sen tosin olevan tahallista, jotta tänne ei syntyisi niitä jättiviestejä joita täällä aikaisemmin näki tämän tästä.
Näkee edelleen, nyt vain vaikeampilukuisena. Kopioi se mihin haluat vastata ja pastea sen lainaamasi viestiketjun loppuun ja kirjoita sitten vastauksesi.
Ei jaksa puhelimen kanssa ruveta kikkailemaan. Useimmiten en viitsi enää edes lainata pidempiä ketjuja, enkä vaivaudu niitä myöskään lukemaan.
Puhelimen varassa meistä 99% on eikä ole ollenkaan vaikeaa. Mut joo, toinen vaihtoehto on sit jättää kommentoimatta, kukaan ei tajua mitä jutun osaa sä jatkat jos lanka on poikki väärästä kohtaa.
Hyppää järveen, viilentää mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen, viilentää mukavasti.
Hyppää kaivoon, helpottaa mukavasti.
Täällä on taas sellaisia jankkareita, että taidan lähteä lenkille. Moi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet katsoo kaikkia naisia noin, lukee ton aloituksenkin ekassa virkkeessä. Sivusta.
Päivystävä autisti linjoilla? Joo ei siinä lue niin. Se tarkoittaa aivan kaikkea muuta kuin tuota. Terkuin ap joka sen kirjoitti.
Ihan sama kuka kirjoitti mitä mutta turhaan äidyt täällä taas haukkumaan muita ensimmäiseksi. Katseisiin sun kanssakäymiset jääkin tolla luonteella. Sivusta.
👍😂. Perus.