Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seksi on muuttunut synnytyksen jälkeen?

Vierailija
11.08.2020 |

Olen viimeisillään raskaana ja seksielämämme on ollut aina aktiivista. Nyt on alkanut mietityttää yhä enemmän, minkälaisia muutoksia alatiesynnytys tuo seksielämään.

Kertokaa kaikki kokemuksenne!

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäänty ja parani

Vierailija
2/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui kuin seinään. Vaimo ei enää jaksa eikä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kungfootse: Kaikkea voi panna, mutta ei synnyttänyttä anni hautalaa, raskaana sitä voisi kyllä vähän pökkästä

Vierailija
4/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla synnytyksen jälkeen jotenkin tunto herkistyi alapäässä. En osaa selittää, mutta paremmalta tuntuu nyt kuin ennen. Enkä nyt tarkoita klitorista, joka on herkkä ollut ennenkin, vaan koko alapään aluetta.

Vierailija
5/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harventunut, mutta ei alapään muutokset ole siihen vaikuttanut vaan lapsen hoito + työt + olematon yhteinen aika. 

Aikapaljon muutenkin kiinni lantionpohjanlihaksista tuo alapään kunto. Itselläkin ne raskauden myötä löystyivät ja muuttuivat vaikka lapsi tuli sektiolla.

Vierailija
6/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni tunto alapäästä. Pidätyskyvyttömyys jäi varmaan loppuelämän riesaksi. Seksielämä loppui ja ero tuli.

Vierailija
7/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla synnytyksen jälkeen jotenkin tunto herkistyi alapäässä. En osaa selittää, mutta paremmalta tuntuu nyt kuin ennen. Enkä nyt tarkoita klitorista, joka on herkkä ollut ennenkin, vaan koko alapään aluetta.

Mielenkiinnosta, miksi alapeukutatte?

Vierailija
8/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Miehen vaihtaminen aika ajoin voi tuoda muutosta.

Vierailija
9/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muulla käynyt näin? Onko mennyt ohi ajan kuluessa? Tiedättekö mistä voisi johtua?

Minulla jää ”orgasmin tunne päälle”. Eli se tunne, joka tulee juuri ennen orgasmia. Joka on silloin äärettömän hyvä tunne, mutta se tunne ei laukea orgasmin jälkeen vaan jää päälle. Se tunne, kun ollaan niin lähellä, että pienikin kosketus saa aikaan orgasmin.

Tämä on ihan kivaa vielä sen toisenkin kerran, mutta se tunne ei poistu silloinkaan. Tämä tunne menee ohi vain ajan kanssa noin puolessa tunnissa. Mutta on todella inhottavaa niin kauan kuin se kestää.

Vierailija
10/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui kokonaan ja vaimo ei pystynyt käsittämään että aikuinen terve mies ei pysty olemaan ilman joten erohan siitä tuli. Ei mitään järkeä olla pelkkänä kämppäkaverina vaimon ja lapsen kanssa kun olen kuitenkin vaimon kanssa yhteen mennyt parisuhteessa mihin kuuluu seksi.

Vierailija
11/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, miksi alapeukutatte?

Samaa ihmettelin. Kaikki negatiiviset kokemukset saavat kymmenittäin peukkuja ja positiiviset alapeukkuja. 😳

Vierailija
12/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppui kokonaan ja vaimo ei pystynyt käsittämään että aikuinen terve mies ei pysty olemaan ilman joten erohan siitä tuli. Ei mitään järkeä olla pelkkänä kämppäkaverina vaimon ja lapsen kanssa kun olen kuitenkin vaimon kanssa yhteen mennyt parisuhteessa mihin kuuluu seksi.

Ei välttämättä juuri tässä tapauksessa, mutta minun ystäväpiirissäni on kaksi samanlaista tapausta. Miehen näkökanta on ollut tämä. Mutta miehet eivät näissä parisuhteissa ole tehneet mitään sen eteen, että vaimo olisi voinut jaksaa. Kuten hoitanut välillä yöheräämisiä yms.

Vierailija
13/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt ei loppunut seksi mutta väheni merkittävästi. Äidin alentunut itsevarmuus oman vartalon löystymisestä ja tietty vauva arjen kiireet. Muutaman kuukauden jaksoin yrittää läheisyyttä mutta kun toista ei kiinnosta niin ei. Noh omilla käsillä ja vieraissa sitten. Katselen hetken josko tilanne muuttuu ja sitten ero.

Vierailija
14/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Texasranger kirjoitti:

Meillä nyt ei loppunut seksi mutta väheni merkittävästi. Äidin alentunut itsevarmuus oman vartalon löystymisestä ja tietty vauva arjen kiireet. Muutaman kuukauden jaksoin yrittää läheisyyttä mutta kun toista ei kiinnosta niin ei. Noh omilla käsillä ja vieraissa sitten. Katselen hetken josko tilanne muuttuu ja sitten ero.

Oikein muutaman kuukauden jaksoit yrittää?

Vierailija
15/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ettei muutama kuukausi torjutuksi tulemista ole pitkä aika ja aiheuta turhautumista. Lisäksi luki että aion seurata tilanteen kehittymistä. Mutta joo. En todellakaan katsele menoa vuositolkulla kuten moni onneton tollo valittaa palstalla.

Vierailija
16/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin rooli on vaativa. Ei siitä pääse mihinkään. Moni nainen vaan unohtaa sen että mies käy töissä,hoitaa lasta töiden jälkeen, käyttää koirat ja hoitaa kotia. Tuon jälkeen ei ole liikaa vaadittu että saisi seksiä edes silloin tällöin. Kyllä lapsi muuttaa elämää mutta mitäpä sitä seksittömässä parisuhteessa jatkamaan.

Vierailija
17/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä loppui kuin seinään. Vaimo ei enää jaksa eikä halua.

No auta sitä vaimoasi edes lapsenhoidossa ja kotitöissä!!

Vierailija
18/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin rooli on vaativa. Ei siitä pääse mihinkään. Moni nainen vaan unohtaa sen että mies käy töissä,hoitaa lasta töiden jälkeen, käyttää koirat ja hoitaa kotia. Tuon jälkeen ei ole liikaa vaadittu että saisi seksiä edes silloin tällöin. Kyllä lapsi muuttaa elämää mutta mitäpä sitä seksittömässä parisuhteessa jatkamaan.

Ei mies mitään lasta hoida töiden jälkeen vaan siitä itsestään tulee lapsi. Äidillä alkaa uusi työpäivä miehen passaamista siihen päälle. Iso miesvauva tarvitsee ruokaa, vaatteita puhtaaksi, kodin siistinä että voi maata katsomassa telkkaria. Illalla kun äiti pääsee kotityöt tehtyään puolen yön jälkeen sänkyyn niin mies herää vaatimaan seksiä.

Vierailija
19/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Texasranger kirjoitti:

Meinaatko ettei muutama kuukausi torjutuksi tulemista ole pitkä aika ja aiheuta turhautumista. Lisäksi luki että aion seurata tilanteen kehittymistä. Mutta joo. En todellakaan katsele menoa vuositolkulla kuten moni onneton tollo valittaa palstalla.

Annoit myös ymmärtää, että käyt jo vieraissa. Kuvottavaa.

Oletkohan muistanut edes kertoa vaimolle kuinka ihana ja haluttava hän on edelleenkin?

Vierailija
20/79 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kungfootse: Kaikkea voi panna, mutta ei synnyttänyttä anni hautalaa, raskaana sitä voisi kyllä vähän pökkästä

Tuo saattaa pitää paikkansa. Meillä loppui seksi synnytykseen, mies ei halunnut enää ja sekin oli kuulemma löystynyt ja minä olin lihonut. No melkein kymmenen kiloa jäi kolmannen raskauden jälkeen ja olen niitä pikkuhiljaa pudotellut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi