Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Todellisuus ja kaipaus eivät synkronoi.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys näkemiseen vielä puolittui alkusyksystä.
Meillä myös, mutta meillä se myös palautuu onneksi ennalleen vielä tämän vuoden puolella, ja itseasiassa toivottavasti hieman jopa kasvaa aiempaan verrattuna. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Törmään melkein joka päivä samaan koiranpentuun ulkoiluttajansa kanssa, vaikka menisin mihin aikaan ulos. Eikä asu edes naapurissa. Kaivattua ei sen sijaan näy mailla halmeilla, vaikka voi melkein tuntea, että ei olla kaukana.
Katson ja korotan: mä taas törmään yllättävän usein hänen exäänsä, mutta en häneen
Mun kaivattu on joka viikko muutaman askeleen päässä mun kotikulmilta, mutta pidän kohteliaan välimatkan.
Pahinta olisi, jos kokisi mun läsnäolon ahdisteluksi. Samalla kaipaan niin, että sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei halua tai kiinnosta nähdä, asia on niin.
Ja silloin kun toinen näyttää vahvaa punaista valoa, antakaa hänelle rauha. Perässähiihtäminen voi pahimmillaan saada toisen vihaamaan sinua sen sijaan, että olisit ollut neutraali ihminen. Puhun kokemuksesta.
Jotkut näkee punaista ja menee sukset ristiin vaikka kuinka siinä itse pysyttelee hiihtämässä itsekseen ja edestakaisin umpimetsässä. Ei kannata aina etsiä kaikkeen syytä itsestään, vaikka moneen asiaan pystyisikin vaikuttamaan.
Ei kiinnosta nähdä ketään muita miehiä menneisyydestä, kuin tätä parisen vuotta taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei universumi määrää kaikesta, on meillä vapaata tahtoakin
Universumi ei määrää yhtään mistään eikä vapaasta tahdostakaan olla ihan yksimielisiä, mutta sattuma sanelee joko puolesta tai vastaan.
Mistä tiedät ettei universumi määrää mistään? Kaikki ei ole ainakaan sattumaa, siihen en usko,
Ei ole mitään tieteellisiä perusteluita sellaiselle. En elä uskomusten ja hömpötysten varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Universumi ei määrää yhtään mistään eikä vapaasta tahdostakaan olla ihan yksimielisiä, mutta sattuma sanelee joko puolesta tai vastaan.
Mistä tiedät ettei universumi määrää mistään? Kaikki ei ole ainakaan sattumaa, siihen en usko,
Ei ole mitään tieteellisiä perusteluita sellaiselle. En elä uskomusten ja hömpötysten varassa.
Oletpas sinä typerä kieltäjä. Itsehän uskon mieluummin mahdollisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis, vaikka jotain asiaa ei voi varmaksi tietää niin sehän voi silti olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas sinä typerä kieltäjä. Itsehän uskon mieluummin mahdollisuuksiin.
Sattuma on paljon todennäköisempi mahdollisuus kuin mikään universumin ohjaus. En muutenkaan perusta mistään uskomuksista, kuten jo sanoin.
Ja ihan itse olet typerä, kiitos vaan. 😅
Betoniporsas varmaan hyvä kuvaus minusta muuten 🐷, yritän mieltää itseäni sellaiseksi niin ehkä ymmärrän paremmin. Ehkä voisin myös jatkossa käyttää huomiovärejä, heijastimia jotain varoitusääntäkin?
Keskipäivän halaus ja suukko pikkuvaalealle. 🤗🧡 Aamutervehdys poistunut bittiavaruuteen. On ikävä sua. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Sattuma saneli merkillisiä sattumuksia vuonna 21. Onneksi ne on menneisyyttä. Huonoja muistoja.
Älä välitä. Se vika on heillä päänupissa. Olet hyvä 💓
Vierailija kirjoitti:
Sattuma saneli merkillisiä sattumuksia vuonna 21. Onneksi ne on menneisyyttä. Huonoja muistoja.
Vuosi -21. Jos oikein muistan, niin näin silloin kaivatun vain kerran. Sen jälkeen on tapahtunut niin paljon, että en enää muista tarkkaan.
Juuri eilen mietin samaa asiaa. Mitä erikoisempia kohtaamisia ja ihmisiä vuosien takaa, mutta kaivattu se vain pysyy piilossa. Ehkä universumi ei vain halua, että me kohdataan.