Wiskarin ravintola konkurssiin
Arttu Wiskarin ravintola on mennyt konkurssiin.Maksamattomia laskuja ja velkaa on noin 100000 euroa.
Kommentit (13)
Hyvä. Velkojen maksu on lampaille.
Hyvä! Loppuu se surkeiden junttilaulujen teko hetkeksi, kun tulee muuta mietittävää.
m38
Olisi puristanut ahkerammin kahvimaitoa.
Sillä tavalla Suomen muotoisen pilven alla.
Kyllä nyt Arttua harmittaa kovasti.
Itse ainakin kierrän kaukaa nää lounaspubit. Alussa voivat olla ihan siistejä paikkoja ruokailuun mutta sit niistä väkisin tulee enemmän pubeja kuin ruokapaikkoja. Lounasruoka yllätyksetöntä kotiruokaa ja illalla saat kaljan kyytipojaksi majoneesissa uivaa hampparia jonka kyljessä ristikkoperunat. Paikat nuhraantuu kun iltaisin niissä kännätään. Ovelta jo haistaa sen tunkkaisen juottolan hajun. Näitä on Suomi pullollaan.
Harmillista. Arttu ja vaimo kuitenkin yrittivät parhaansa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kierrän kaukaa nää lounaspubit. Alussa voivat olla ihan siistejä paikkoja ruokailuun mutta sit niistä väkisin tulee enemmän pubeja kuin ruokapaikkoja. Lounasruoka yllätyksetöntä kotiruokaa ja illalla saat kaljan kyytipojaksi majoneesissa uivaa hampparia jonka kyljessä ristikkoperunat. Paikat nuhraantuu kun iltaisin niissä kännätään. Ovelta jo haistaa sen tunkkaisen juottolan hajun. Näitä on Suomi pullollaan.
Itse olen asunut Suomessa monella eri paikkakunnalla, enkä ole koskaan löytänyt tuollaista paikkaa. Yhdessäkään vierailemassani pubissa ei ole koskaan saanut lounasta lounasaikaan.
Velat jää maksamatta.