Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
34761/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisin näkeväni kaivattuni jossakin hyvin todennäköisesti, lähtisin aina paikalle. Ei olisi jaksamisesta kiinni, koska minua se motivoisi.

Paino sanalla: jos tietäisin.

Minä tiedän vain sen, että hyvin todennäköisesti en näe.

Sama. En sitten tiedä, jos on joku joka toivoisi näkevänsä minut. Tuskinpa kuitenkaan on.

Kenet haluaisit nähdä?

Vierailija
34762/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei halua tai kiinnosta nähdä, asia on niin.

Tai kun toisen liikkeistä ei mitään tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34763/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys näkemiseen vielä puolittui alkusyksystä.

Vierailija
34764/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on halua ja kiinnostusta. Ei vaan ole merkkiäkään siitä, että se kiinnostus ja halu olisi molemminpuolista. Siksi on parempi pidättäytyä siitäkin, että hakeutuisi samaan paikkaan, kun tietää, ettei se olisi toivottua. Jos ei muuta voi antaa, niin ainakin voi antaa toisen olla rauhassa.

Vierailija
34765/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyys näkemiseen vielä puolittui alkusyksystä.

Miten?

Vierailija
34766/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on halua ja kiinnostusta. Ei vaan ole merkkiäkään siitä, että se kiinnostus ja halu olisi molemminpuolista. Siksi on parempi pidättäytyä siitäkin, että hakeutuisi samaan paikkaan, kun tietää, ettei se olisi toivottua. Jos ei muuta voi antaa, niin ainakin voi antaa toisen olla rauhassa.

Mistä näin olet päätellyt?

Vierailija
34767/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silloin kun toinen näyttää vahvaa punaista valoa, antakaa hänelle rauha. Perässähiihtäminen voi pahimmillaan saada toisen vihaamaan sinua sen sijaan, että olisit ollut neutraali ihminen. Puhun kokemuksesta. 

Vierailija
34768/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissytauko👋🏻 ja hommat jatkuu🤚

Vierailija
34769/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silloin kun toinen näyttää vahvaa punaista valoa, antakaa hänelle rauha. Perässähiihtäminen voi pahimmillaan saada toisen vihaamaan sinua sen sijaan, että olisit ollut neutraali ihminen. Puhun kokemuksesta. 

Ei ole kyse mistään perässähiihtämisistä. Ihan julkisista tapahtumista.

Vierailija
34770/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on tapana kävellä päin punaisia, paitsi jos on muksuja näköpiirissä, en viitsi näyttää huonoa esimerkkiä

Vierailija
34771/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus osoittaa, että olen sulle yhtä kiinnostava kuin betoniporsas. Kaukaa kierrettävä.

Vierailija
34772/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus osoittaa, että olen sulle yhtä kiinnostava kuin betoniporsas. Kaukaa kierrettävä.

Jos toinen käyttäytyy sinua kohtaan noin, pitää osata lopettaa. Sen verran omanarvon tuntoa pitäisi olla. Itse olen vahva, itsenäinen ihminen, jolla samanlaisia ihmisiä ystävinä. Kun joku ripustautuu, se aiheuttaa lähinnä säälin tunteita. Aikuisiällä epävarmat ja roikkuvat ihmiset eivät ole millään tavalla kiinnostavia edes kavereina. 

Vierailija
34773/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sitäkään ei tiedä, mikä sinussa on totta ja mikä jotakin, josta ei tiedä, mitä se on.

Vierailija
34774/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmään melkein joka päivä samaan koiranpentuun ulkoiluttajansa kanssa, vaikka menisin mihin aikaan ulos. Eikä asu edes naapurissa. Kaivattua ei sen sijaan näy mailla halmeilla, vaikka voi melkein tuntea, että ei olla kaukana.

Vierailija
34775/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on tapana kävellä päin punaisia, paitsi jos on muksuja näköpiirissä, en viitsi näyttää huonoa esimerkkiä

Hyvä ajatus, olen joskus sanonut saman asian ääneenkin. Hienoa että näytät sinäkin esimerkkiä. Olen kyllä pyrkinyt siltikin noudattamaan liikennesääntöjä turvallisuussyistä, vain hätä ei lue lakia. Olen myös miettinyt hyvin itsekriittisesti asiaa ja tullut jopa ajatukseen siitä että emme voi koskaan tietää kuka katselee ja mistä. Paha pois minusta.

Vierailija
34776/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen käyttäytyy sinua kohtaan noin, pitää osata lopettaa. Sen verran omanarvon tuntoa pitäisi olla. Itse olen vahva, itsenäinen ihminen, jolla samanlaisia ihmisiä ystävinä. Kun joku ripustautuu, se aiheuttaa lähinnä säälin tunteita. Aikuisiällä epävarmat ja roikkuvat ihmiset eivät ole millään tavalla kiinnostavia edes kavereina. 

Kiitos neuvoista, joita en kysynyt. En ripustaudu, ei olla tekemisissä.

Vierailija
34777/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun sitäkään ei tiedä, mikä sinussa on totta ja mikä jotakin, josta ei tiedä, mitä se on.

Sen voi selvittää.

Vierailija
34778/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen samaa.

Vierailija
34779/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voi selvittää.

Ei voi.

Vierailija
34780/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voi selvittää.

No aina ei voi. Eri

Ketju on lukittu.