Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät deittipalstoilla kerro itsestään mitään?

Vierailija
03.08.2024 |

Olen törmännyt useampaankin miehen deitti-ilmoitukseen, jossa tekstinä on ehkä korkeintaan sen verran, että kerrotaan pituus sekä se, että on työssäkäyvä ja harrastaa salilla käymistä. Mutta monella ei tätäkään, vaan joku "kysymällä selviää". Onko kyseessä taktiikka, jossa annetaan eri vastaukset eri kysyjille sen mukaan, mitä henkilön profiilissa lukee, kun yritetään vain ehtiä tapailussa ensimmäiseen seksikertaan asti, että ehtii saada irtoseksiä? Vai ihanko tosissaan joku ulkoistaa itsestään kertomisenkin naiselle laittaen tämän esittämään kysymykset, ja kuvittelee oikeasti, että joku nainen saattaisi kiinnostua "kysymällä lisää" -profiilista?

Kommentit (493)

Vierailija
161/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että mitä vähemmän kertoo itsestään niin sitä enemmän matcheja saa. Eli tätä pitää kysyä naisilta.

Eli määrä ennen laatua ja tällä taktiikalla on tullut nimenomaan se tulos mitä olet halunnutkin? No, tapansa ja mieltymyksensä toki kullakin.

Vierailija
162/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkuiksi jääneet miehet on älyllisesti laiskoja ja huonoja sanallisessa vuestinnässä. Se on sekä heidän yksinäisyytensä alkusyy että seuraus.

Kun ei ikinä ole treenannut ajatusten vaihtoa muiden ihmisten  kanssa, ei sitä myöskään opi. Tällainen ihminen on yksinäinen tai hänen ihmissuhteensa jäävät pinnallisiksi.

Jos ei ikinä ole kasvattanut itsetuntoa,  ei tiedä kuka ja mikä on. Joten miten tällainen itsetunnoton  max 200 sanan käsitevaraston omaava osaisi itseään kuvailla.

Ei vaan juuri päinvastoin. Älykkäät ja kirjallisesti taitavasti ilmaisevat ovat yliedustettuina ikisinkuissa. 

Aha, siis mies, joka "hurmaa sanan säilällä" 😂

Älä viitsi projisoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että mitä vähemmän kertoo itsestään niin sitä enemmän matcheja saa. Eli tätä pitää kysyä naisilta.

Eli määrä ennen laatua ja tällä taktiikalla on tullut nimenomaan se tulos mitä olet halunnutkin? No, tapansa ja mieltymyksensä toki kullakin.

Tinderissä ei ole laatua, vaikka miten etsisi. Se on pinnallinen kertakäyttösuhdesovellus, jota kukaan oikeasti tasokas ihminen ei käytä. 

Vierailija
164/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut eivät roiku Tinderissä.

Vierailija
165/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://t4.ftcdn.net/jpg/06/31/62/81/240_F_631628193_pK1J6C1Bbqn8IFAt5ns…

Tässä on tekoälyn luoma miesihanne naisia ajatellen. Tarvitseeko tämä mies profiilitekstin saadakseen seksiseuraa?

Seksiseuraksi kelpaisi, parisuhdemielessä en kiinnostuisi. Minulla on aika selkeäkin ero siinä, että hän joka on kaunis katsella, ei ole minulle aviomiesainesta. Koska ulkonäkö ja sen kohentelu ei ole minulle mikään merkittävä arvo, en tulisi toimeen ihmisen kanssa jolle olisi. Ei se sitä poista, etteikö leffoissa ja kuvissa estetiikka miellyttäisi.

Vierailija
166/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkikää takapuolta niillä tindereillä ja menkää baariin.

Vierailija
167/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ei ole laatua, vaikka miten etsisi. Se on pinnallinen kertakäyttösuhdesovellus, jota kukaan oikeasti tasokas ihminen ei käytä. 

Höpsis.

Itse olen löytänyt elämäni parhaat miehet deittisovelluksista (ja ennen kuin sovelluksia oli, deittisivuilta).

Jos sinä et löydä sieltä tasokasta seuraa niin suosittelen tarkistamaan onko oma profiilisi riittävän tasokas.

Vierailija
168/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tekoälyn luoma miesihanne naisia ajatellen. Tarvitseeko tämä mies profiilitekstin saadakseen seksiseuraa?

Seksiseuraksi kelpaisi, parisuhdemielessä en kiinnostuisi. Minulla on aika selkeäkin ero siinä, että hän joka on kaunis katsella, ei ole minulle aviomiesainesta. Koska ulkonäkö ja sen kohentelu ei ole minulle mikään merkittävä arvo, en tulisi toimeen ihmisen kanssa jolle olisi. Ei se sitä poista, etteikö leffoissa ja kuvissa estetiikka miellyttäisi.

Eli vastasit juuri itse, miksi miehet eivät välttämättä laita profiilitekstejä.

Vierailija
169/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kaikki heti mulle nyt. Voiko naiset olla oikeasti noin tyhmiä. Naiset ei itse yleensä kerro tai anna mitään itsestään. Miksi luulet että mies jaksaisi kirjoittaa heti koko elämäntarinan profiiliin. Pinnalliseen sovellukseen ei muutenkaan kannata laittaa kuin hyvät kuvat. Eikö ole tarkoitus olla aktiivinen ja kysellä asioista ja tutustua. Jos oma laiskuutesi on tuota tasoa niin ei ihme ettet saa ketään. Nykyajan suominaiselle ei mutenkaan kelpaa enää mikään. Ollaan niin prinsessaa ja kaikki pitää tulla valmiina. Miehet väsyy tuollaiseen pelleilyyn.

Kysyn nyt vielä uudestaan: Jos kukaan ei kerro itsestään mitään, niin millä perusteella pitäisi valita se, kenen kohdalla on aktiivinen, kyselee asioista ja tutustuu? Ei ainakaan oma aikani riittäisi siihen, että alkaisin tutustua kaikkiin Tinderissä oleviin miehiin. Ja pelkkien kuvien perusteella en osaa valita, kun en kiinnostu valokuvien perusteella. Itse kyllä kerron itsestäni deittiprofiilissa.

Vierailija
170/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis.

Itse olen löytänyt elämäni parhaat miehet deittisovelluksista (ja ennen kuin sovelluksia oli, deittisivuilta).

Jos sinä et löydä sieltä tasokasta seuraa niin suosittelen tarkistamaan onko oma profiilisi riittävän tasokas.

Missä kohtaa sanoin, että olen Tinderissä etsimässä seuraa?

Vierailija
171/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vastasit juuri itse, miksi miehet eivät välttämättä laita profiilitekstejä.

Ilmeisesti siis silloin, kun etsivät vain seksiseuraa.

Vierailija
172/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teksti on englanniksi. M31

Tää on mulle naisten profiileissa ehdoton ei. Toki osaan englantia hyvin, mutta tulee vain mieleen, että etsii ensisijaisesti ulkomaalaista ja/tai haluaa asua ulkomailla tulevaisuudessa.

Itse viihdyn Suomessa, vaikka tykkäänkin matkustella.

Vierailija
173/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kaikki heti mulle nyt. Voiko naiset olla oikeasti noin tyhmiä. Naiset ei itse yleensä kerro tai anna mitään itsestään. Miksi luulet että mies jaksaisi kirjoittaa heti koko elämäntarinan profiiliin. Pinnalliseen sovellukseen ei muutenkaan kannata laittaa kuin hyvät kuvat. Eikö ole tarkoitus olla aktiivinen ja kysellä asioista ja tutustua. Jos oma laiskuutesi on tuota tasoa niin ei ihme ettet saa ketään. Nykyajan suominaiselle ei mutenkaan kelpaa enää mikään. Ollaan niin prinsessaa ja kaikki pitää tulla valmiina. Miehet väsyy tuollaiseen pelleilyyn.

Kysyn nyt vielä uudestaan: Jos kukaan ei kerro itsestään mitään, niin millä perusteella pitäisi valita se, kenen kohdalla on aktiivinen, kyselee asioista ja tutustuu? Ei ainakaan oma aikani riittäisi siihen, että alkaisin tutustua kaikkiin Tinderissä oleviin miehiin. Ja pelkkien kuvien perusteella en osaa valita, kun en ki

Se, että sinä et osaa valita, ei tarkoita, etteikö kukaan osaisi valita. Ei miehiä kiinnosta sinun valintasi, vaan se saavatko he haluamansa. Jos sen saa ilman tekstiä, silloinhan tekstiä ei tarvita. Se on sitten sinun henkilökohtainen ongemasi, jos et ilman jaarittelua osaa valita, kehen tutustut. Selittänee aika suoraviivaisesti sen, miksi et ole löytänyt seuraa kasvokkain. Eipä sitä kenelläkään mitään esittelytekstejä ole rintamuksessaan, vaan ihan kysymällä pitää ottaa selvää siitä, onko ihminen kiinnostava vai ei. 

Vierailija
174/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkuiksi jääneet miehet on älyllisesti laiskoja ja huonoja sanallisessa vuestinnässä. Se on sekä heidän yksinäisyytensä alkusyy että seuraus.

Kun ei ikinä ole treenannut ajatusten vaihtoa muiden ihmisten  kanssa, ei sitä myöskään opi. Tällainen ihminen on yksinäinen tai hänen ihmissuhteensa jäävät pinnallisiksi.

Jos ei ikinä ole kasvattanut itsetuntoa,  ei tiedä kuka ja mikä on. Joten miten tällainen itsetunnoton  max 200 sanan käsitevaraston omaava osaisi itseään kuvailla.

Ei vaan juuri päinvastoin. Älykkäät ja kirjallisesti taitavasti ilmaisevat ovat yliedustettuina ikisinkuissa. 

Tämä on muuten ihan totta.

Vierailija
175/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa sanoin, että olen Tinderissä etsimässä seuraa?

Kovin itsevarmasti kertoilit mitä sieltä löytyy tai ei löydy. 

Vierailija
176/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn nyt vielä uudestaan: Jos kukaan ei kerro itsestään mitään, niin millä perusteella pitäisi valita se, kenen kohdalla on aktiivinen, kyselee asioista ja tutustuu? Ei ainakaan oma aikani riittäisi siihen, että alkaisin tutustua kaikkiin Tinderissä oleviin miehiin. Ja pelkkien kuvien perusteella en osaa valita, kun en ki

Sivusta: Miten sä kuvittelet, että ihmiset tutustuivat ennen Tinderiä? En ainakaan itse ole tavannut ihmistä, jolla olisi mukanaan joku esittelyteksti, jonka hän näyttää ennen kuin aloittaa keskustelun. 

Vierailija
177/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät jaksa puhua itsestään. Eivät ole narsisteja kuten naiset.

Vierailija
178/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen sama tuttu ohje pätee Tinderiin, että keskity kaikin voimin ulkonäön kehittämiseen. Kun olet mahdollisimman kovalla tasolla, niin sen jälkeen voit unohtaa profiilitekstit tai lisätä siihen lähes mitä haluat. Riippuen tietysti, miten genetiikkasi antaa myöten.

Vierailija
179/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin itsevarmasti kertoilit mitä sieltä löytyy tai ei löydy. 

Niin? Oletko oikeasti niin ulapalla, että kuvittelet kaikkien Tinderistä jotain tietävien roikkuvan siellä seuraa etsimässä? 

Vierailija
180/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti valtaosa pitäisi tuon näköistä miestä Suomen Tinderissä feikkiprofiilina, etenkin tekstittömänä. Tuohan näyttää niin amerikkalaiselta kuin vain voi. Varmaan nimikin on sitten joku Jack.