Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät deittipalstoilla kerro itsestään mitään?

Vierailija
03.08.2024 |

Olen törmännyt useampaankin miehen deitti-ilmoitukseen, jossa tekstinä on ehkä korkeintaan sen verran, että kerrotaan pituus sekä se, että on työssäkäyvä ja harrastaa salilla käymistä. Mutta monella ei tätäkään, vaan joku "kysymällä selviää". Onko kyseessä taktiikka, jossa annetaan eri vastaukset eri kysyjille sen mukaan, mitä henkilön profiilissa lukee, kun yritetään vain ehtiä tapailussa ensimmäiseen seksikertaan asti, että ehtii saada irtoseksiä? Vai ihanko tosissaan joku ulkoistaa itsestään kertomisenkin naiselle laittaen tämän esittämään kysymykset, ja kuvittelee oikeasti, että joku nainen saattaisi kiinnostua "kysymällä lisää" -profiilista?

Kommentit (493)

Vierailija
121/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on älyttömän helppo vedättää profiilitekstillä. Minulla lukee siellä, että etsin vakavaa suhdetta ja haluan lapsia. Lisäksi perus huumorintajuinen, rauhallinen, luotettava jne. jne. Hyvin tulee kalaa verkkoon :)

M33

Minusta voisi lisätä, että palstailet täällä aktiivisesti.

Miksi ihmeessä? Tärpithän loppuisivat siihen paikkaan. Logiikka?

-eri

Vierailija
122/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on älyttömän helppo vedättää profiilitekstillä. Minulla lukee siellä, että etsin vakavaa suhdetta ja haluan lapsia. Lisäksi perus huumorintajuinen, rauhallinen, luotettava jne. jne. Hyvin tulee kalaa verkkoon :)

M33

Mitä toi hyödyttää kun epäaito ihminen paljastuu usein livetilanteessa. Niljakkuus on asia joka kyllä ilmenee tavalla tai toisella jos yhtään luottaa intuitioon.

Haen Tinderistä vain seksiseuraa. Jos sanoisin sen suoraan, verkkoon uivat kalat olisivat huomattavasti heikkolaatuisempia kuin nykyisin. Koko profiilitekstini idea on houkutella hyviä kaloja verkkoon ja käyttää niitä sen verran kuin itse haluan. Kun alkaa kyllästyttää, seuraaa on jo odottamassa. Eikä naiset siltikään tajua, että se mitä profiilissa lukee ei ker

Mitä sitten? Et kai sä tosissasi kuvittele, että pelkkää seksiseuraa etsivää kiinnostaisi, mitä ne saalit hänestä ajattelevat? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kirjoittaisin vaikka esseen, mutta valitettavasti Tinderin merkkimäärä on aika rajoitettu. Olen myös vanhan koulukunnan miehiä, joka tykkää keskustella, katsella naista silmiin ja hymyillä tyytyväisenä näkemästään, en nököttää sohvannurkassa näpyttämässä jotain kosketusnäyttöä kuten nyt tällä hetkellä teen.

Ja vaikka profiiliin kirjoittaisi mitä, niin vasta kohtaamiset ja yhdessä vietetty aika kertovat sen, onko suhteella mitään tulevaisuutta. Olen chattaillut naisen kanssa, joka tuntui kiinnostavalta siihen saakka kun tavattiin kahvilassa. Ja olen käynyt ulkona profiilin kuvien perusteella "Miss Lohja-finalistilta", mutta jolla oli kasvotusten vaikea tuottaa sanoja  muutoin kuin vastauksena suoriin kysymyksiin.

M51

Sen edemmäs et päässyt. Jos nainen ei saa sanaa suustaan, hän on pettynyt ja vihainnn siitä, että käytit 20+ vuotta ja kiloa vanhaa kuvaa ja oletkin eltaantunut setämies.

Silmiin tuijottelijat on psykopaatteja.

Vierailija
124/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä pitäisi laittaa treffisivustolle tietoa itsestään?

Koulutukseltani olen DI, TkT, ja hieman vajaa LuK. Olen kirjailija nykyisin, aiemmin ollut tutkijana, opettajana, opettava tutkijana, toimitusjohtajana ja toiminnanjohtaja.

En tiedä älykkyysosamäärääni, mutta huippyälykäs olen: olen kirjoittanut 8 tiedekirjaa, joukon tieteellisiä artikkeleita ja lukuisia tutkimusraportteja. Ja tietysti osaan nauraa itselleni eli olen huumorintajuinen toki.

Jos kirjoittaa liikaa itsestään, rajaa kohdeyleisöä liikaa. 

Eli et kykene kertomaan itsestäsi muuta kuin ammatillisia meriittejä ja sen että olet huumorintajuinen koska "osaat nauraa itsellesi." Huippuälykkäältä tosiaan vaikuttaa. 

Olen luova nero. Olen

Taitaa tällä palstalla olla akoilla liian suuret käsitykset itsestään. Paljon puhetta, eikä mitään todellisia tekoja reaalimaailmassa. Saavutukset elämässään olemattomat.

Vierailija
125/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ChatGPT kirjoittaa hyviä profiilitekstejä, kun antaa muutaman tiedon pohjaksi. Sille voi sanoa, että tekee tekstistä romanttisemman tms. Siinä moni haksahtaa sitten huijaavaan sosiopaattiin, kun alkaa tekstin perusteella johtopäätöksiä tekemään.

Tämä! Naiset ovat uskomattoman sinisilmäisiä. Huomaa tästäkin ketjusta. Sokeasti luotetaan, että se hieno profiiliteksti on aito ja kertoo, millainen mies oikeasti on. Aika helppo on ihan itsekin kirjoittaa sellainen teksti, johon naiset lankeavat välittömästi. 

Vierailija
126/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heille naisessakaan varmasti ole väliä muulla kuin että siltä saa seksiä, joten eivät osaa kuvitella että pitäisi enempää kertoa. Toki voisi myös ajatella, että mitä enemmän kertoo niin sitä huonommaksi käyvät mahdollisuudet, kun eivät voikaan enää myötäillä naisen puheita ja väittää harrastavansa kirjallisuutta ja taidenäyttelyitä. Mutta veikkaan silti tuota ensimmäistä arvaustani.

Olen ilmeisesti Tinderin ainut mies, joka ei hae naista seksin takia vaan seuran, kumppanuuden ja rakkauden. En ole impotentti enkä inhoa seksiä, päinvastoin, mutta minusta sen aika on sitten myöhemmin, kun tapaamiskerrat eivät ole enää sormilla laskettavissa. Nuorena ex-vaimon kanssa seurusteltiin 4 kk ennen kuin alettiin seksihommat, tosin oltiin ekat seksikumppanit toisillemme.

M51

Vierailija
127/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen määritelmä naisesta on, että "Se, jolla on p1llu ja on nätti", niin se jättää 0% tilaa millekään persoonalle ja yksilöllisyydelle. Tällainen mies etsii seuraa, jolla on p1llu ja joka on nätti. Kaikki muu on ylimääräistä bonusta, jos nyt on tarpeen ylipäätään, koska kapea määritelmä sille, mikä nainen on, täyttyy jo noilla kahdella ominaisuudella.

Tällainen mies ymmärtää yleensä oman itsensäkin simppelinä konseptina; "Se, jolla on muna, ja on X pitkä". Siinäkään ei jää persoonalle muuta kuin 0% tilaa. Pitäisi siis riittää naiselle tiedot, että muna on ja pituutta X, ja kysykööt nainen itse noiden ylimääräisten bonuksien perään, jos nyt ylipäätään ovat tärkeitä. Hänelle miehenä itselleen ei ole tärkeää naisessa kuin se nätti ja p1llu, joten tuskin se nainenkaan mitään muuta sitten etsii kuin pituus+muna...

Vierailija
128/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ChatGPT kirjoittaa hyviä profiilitekstejä, kun antaa muutaman tiedon pohjaksi. Sille voi sanoa, että tekee tekstistä romanttisemman tms. Siinä moni haksahtaa sitten huijaavaan sosiopaattiin, kun alkaa tekstin perusteella johtopäätöksiä tekemään.

Tämä! Naiset ovat uskomattoman sinisilmäisiä. Huomaa tästäkin ketjusta. Sokeasti luotetaan, että se hieno profiiliteksti on aito ja kertoo, millainen mies oikeasti on. Aika helppo on ihan itsekin kirjoittaa sellainen teksti, johon naiset lankeavat välittömästi. 

Jos se ois helppoo kaikki tekis sen.

Vierailija
129/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen samaa. Jos ihminen kirjoittaa profiilissaan, että etsii kumppania, on todella outoa silloin olla kertomatta itsestään mitään. Ulkonäönkö perusteella pitäisi valita kumppani? Tuollaiset vedän lähes poikkeuksetta vasemmalle, jos mitään ei ole vaivautunut itsestään kertomaan.

Huom! Kirjoitit: "Lähes poikkeuksetta" eli sinäkin annat tykkäyksiä tekstittömille profiileille. Se siis toimii. 

Vierailija
130/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ois helppoo kaikki tekis sen.

Ei tekisi, koska kaikki ei etsi Tinderistä naisia. 

Vierailija
131/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan surkutellaan, kun ne naiset eivät lähestykään ja viihtyvät sinkkuina hyvin, varsinkin langettuaan tällaisiin höpömiehiin aiemmin.

Tietysti tämäkin on miesten mielestä naisen syytä, eikä qusettajamiesten syytä, joiden takia naiset ovat tulleet hyvin valikoiviksi tai sanoneet suoraan hei hei parisuhteille.

Omaa oksaa on kiva sahata ja syyttää siitä sahaa tai puuta.

Vierailija
132/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutukseltani olen DI, TkT, ja hieman vajaa LuK. Olen kirjailija nykyisin, aiemmin ollut tutkijana, opettajana, opettava tutkijana, toimitusjohtajana ja toiminnanjohtaja.

En tiedä älykkyysosamäärääni, mutta huippyälykäs olen: olen kirjoittanut 8 tiedekirjaa, joukon tieteellisiä artikkeleita ja lukuisia tutkimusraportteja. Ja tietysti osaan nauraa itselleni eli olen huumorintajuinen toki.

Eli et kykene kertomaan itsestäsi muuta kuin ammatillisia meriittejä ja sen että olet huumorintajuinen koska "osaat nauraa itsellesi." Huippuälykkäältä tosiaan vaikuttaa. 

Olen luova nero. Olen

Olen toki luova nero, hullu siis, mutten niin hullu, että mainitsisin asiaa sanallakaan treffipalstalla. En harrasta treffipalstoilla olemista, sillä luulen, että ne eivät ole minua varten.

Vierailija
133/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen samat tyypit ihmettelevät ja uhriutuvat, kun mätsejä ei tule. Tosin ei mikä tahansa tietystikään naisia kiinnosta. Helpompi on ilmeisesti valittaa, että naiset valitsevat mieluummin kauniita mallipoikia kuin heidät.

Vierailija
134/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan surkutellaan, kun ne naiset eivät lähestykään ja viihtyvät sinkkuina hyvin, varsinkin langettuaan tällaisiin höpömiehiin aiemmin.

Tietysti tämäkin on miesten mielestä naisen syytä, eikä qusettajamiesten syytä, joiden takia naiset ovat tulleet hyvin valikoiviksi tai s

Eipä minua sinun lankeamisesi jälkeen kiinnosta pätkääkään, oletko loppuelämäsi sinkkuna vai ei. Enkä ole Tinderissä ajamassa miesten etua, vaan ihan vain hakemassa hetken hupia. Niin kuin suurin osa muistakin. Ne, jotka tosissaan haluavat vakavaa suhdetta, etsivät parinsa livenä. 

Vierailija
135/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa aina kirjoittaa itsestään positiivisia puolia noihin. Mieluummin kirjoittaisin negatiiviset ja katotaan mitä sillä saa.

Naisten tekstit onkin sitten vaan valetta, että eipähän niitä tule luettua edes.

Rakastan tota ekaa kappaletta. :D <3

N

Itseasiassa mulla luki negatiiviset puolet tuolla.

Vierailija
136/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että mitä vähemmän kertoo itsestään niin sitä enemmän matcheja saa. Eli tätä pitää kysyä naisilta.

Vierailija
137/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luova nero. Olen tehnyt äärimmäisen hyvin toimivan perustieteellis

Vain ääretön vaatimattomuutesi vetää vertoja häikäisevälle ylivertaisuudelle. Et sattumalta tykkää miehistä, voisin vaikka heretä homoksi kanssasi?

Vierailija
138/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on saanut ihmisten keskittymiskyvyn sille tasolle, että 2 lausettakin on jo monille liian pitkä teksti. Tästä syystä Tinderiin ei todellakaan kannata mitään romaania alkaa kirjoittamaan. Muutama sana tai ei tekstiä ollenkaan ja mätsejä satelee. 

Vierailija
139/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten niin äärimmäisen harvalla miehellä tuollainen teksti on?

Vierailija
140/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkuiksi jääneet miehet on älyllisesti laiskoja ja huonoja sanallisessa vuestinnässä. Se on sekä heidän yksinäisyytensä alkusyy että seuraus.

Kun ei ikinä ole treenannut ajatusten vaihtoa muiden ihmisten  kanssa, ei sitä myöskään opi. Tällainen ihminen on yksinäinen tai hänen ihmissuhteensa jäävät pinnallisiksi.

Jos ei ikinä ole kasvattanut itsetuntoa,  ei tiedä kuka ja mikä on. Joten miten tällainen itsetunnoton  max 200 sanan käsitevaraston omaava osaisi itseään kuvailla.

Ei vaan juuri päinvastoin. Älykkäät ja kirjallisesti taitavasti ilmaisevat ovat yliedustettuina ikisinkuissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi