Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sun ketään lapsuuden/nuoruuden tuttua kuollut?

Vierailija
06.01.2021 |

Miten on?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On montakin.

Vierailija
2/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, esimerkiksi Janne Niska.

Ihme ettei J.Karalahti ole kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuttuja on enemmänkin, mutta jos omia luokkalaisia ajatellaan, niin kolmen tiedän kuolleen, luultavasti kaikki oman käden kautta.

Vierailija
4/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni jos puhutaan esim vanhoista koulukavereista. Syöpään, hukkumalla, auto-onnettomuudessa, rikoksen uhrina, itsemurhaan, verenmyrkytykseen. Tässä joitain tietämiäni tapauksia.

Vierailija
5/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo oikein tekemissä entisten koulukaverien kanssa, niin en tiedä onko joku kuollut.

Vierailija
6/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, yksi lapsuudenaikaisista kavereistani kuoli oman käden kautta vuosia sitten.

Vierailija
7/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä useita. Jo ala-asteella eräs luokkalaisemme kuoli henkirikoksen seurauksena :(  

Vierailija
8/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yksi luokkakaveri kuoli 16-vuotiaana autokolarissa (18-vuotias kaveri kuskina, kuoli myös, surkea juttu). Opiskelukaveri teki itsemurhan vähän valmistumisen jälkeen. Yksi vanha koulukaveri kuoli vähän aika sitten sairauteen.

Mutta olen vasta 33-vuotias. 50-kymppisenä niitä kuolleita luokkakavereita vasta alkaa kunnolla ollakin.

Vierailija
9/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Yksi luokkakaveri kuoli 16-vuotiaana autokolarissa (18-vuotias kaveri kuskina, kuoli myös, surkea juttu). Opiskelukaveri teki itsemurhan vähän valmistumisen jälkeen. Yksi vanha koulukaveri kuoli vähän aika sitten sairauteen.

Mutta olen vasta 33-vuotias. 50-kymppisenä niitä kuolleita luokkakavereita vasta alkaa kunnolla ollakin.

Saatatpa olla itsekin yksi niistä, who knows. Ja varsinkin 50-kymppisenä.

Vierailija
10/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituista kun just tulin palstalle kurkkaamaan ja näin tämän aloituksen.

Mun miehelle just soitettiin että hänen lapsuudenystävä on kuollut.

Omista ystävistä en tiedä kun en ole ollut missään yhteydessä heihin vuosikymmeniin.

Mutta juuri ennen joulua kuoli syöpään ystävä, "aikuisajan" ystävä.

Vierailija
11/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lapsuuden leikkikaverini kuoli vain muutama päivä oman lapsensa syntymän jälkeen sairaskohtaukseen. Todennäköisesti liittyi osin synnytyksen aiheuttamaan lisärasitukseen. Sekin on pelottava ajatus.

Vierailija
12/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omituista kun just tulin palstalle kurkkaamaan ja näin tämän aloituksen.

Mun miehelle just soitettiin että hänen lapsuudenystävä on kuollut.

Omista ystävistä en tiedä kun en ole ollut missään yhteydessä heihin vuosikymmeniin.

Mutta juuri ennen joulua kuoli syöpään ystävä, "aikuisajan" ystävä.

Olen pahoillani puolestanne ( en nyt tässä osaa paremminkaan sanoa, toivottavasti et loukkaannut kommentista).

Vierailija
13/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Melkein kenenkään peruskoulu- tai lukioikaisen luokkakaverini kanssa en ole ollut missään tekemisissä 30 vuoteen.

Opettajia on paljon kuollut. Isäni oli opettaja, joten häneltä olen kuullut näistä hänen ex-kollegoidensa kuolemista. Vanhin opettaja, joka minulla oli koko peruskouluaikanani, elää edelleen, liki satavuotiaana.

Vierailija
14/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkaverini kuoli anoreksiaan kolmekymppisenä.

Vierailija
15/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuollut mutta syytä en tiedä.

Vierailija
16/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni jos puhutaan esim vanhoista koulukavereista. Syöpään, hukkumalla, auto-onnettomuudessa, rikoksen uhrina, itsemurhaan, verenmyrkytykseen. Tässä joitain tietämiäni tapauksia.

Mikä noista on mukavin tapa, jos saan kysyä mielipidettä?

Vierailija
17/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi rinnakkaisluokkalainen kuoli auto-onnettomuudessa 16-vuotiaana.

Toinen rinnakkaisluokkalainen kuoli oman käden kautta, ja oli kadoksissa kuukauden ennen kuin löydettiin metsän keskeltä. Ilta-Sanomia myöten hänen katoamisesta uutisoitiin, ja kyllä tuntuu oudolta nähdä tutut kasvot kuvissa. Tätä tyttöä mietin aina joskus, että miten hänen elämänsä meni niin.

Ja yksi alakoulun luokkakaveri kuoli sairauteen 33-vuotiaana. Hän oli ihana ihminen, aina jotenkin läsnä ja positiivinen.

Varmasti muitakin on, en vain tiedä heistä. Nämä kaikki kolme olivat tyttöjä kuten minäkin.

Vierailija
18/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta, eri syistä.

Ensimmäinen (opiskelukaveri) meni syöpään kun oltiin 19v molemmat.

Nyt olen 60v ja nuorempiakin menee koko ajan.

Vierailija
19/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuollut syöpään ( oli vielä ihan pienten lasten äiti), henkirikoksen uhrina, vanhempansa tappamana, puolisonsa puukottamana, hukkumalla .

On todella raskasta vanhemmille, jotka menettävät lapsensa :( Toki muillekin läheisille, mutta vanhemman suru on todella repivää.

Vierailija
20/50 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Melkein kenenkään peruskoulu- tai lukioikaisen luokkakaverini kanssa en ole ollut missään tekemisissä 30 vuoteen.

Opettajia on paljon kuollut. Isäni oli opettaja, joten häneltä olen kuullut näistä hänen ex-kollegoidensa kuolemista. Vanhin opettaja, joka minulla oli koko peruskouluaikanani, elää edelleen, liki satavuotiaana.

Mikäs heille on tullut, jos saan udella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi