Mikä sulle on arjen luksusta?
Kommentit (66)
Se kun saa olla ihan yksin kotona.
Omakotitalo. Ei tarvitse kuunnella muiden möykkää.
Teatterissa käynti, juusto+viini-illat, siivouspäivän jälkeen kun istuskelee sohvalla puhtaalta tuoksuvassa kodissa takan ääressä.
En tiedä kun en ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei auta jos on mölyävät naapurit. Bassottavat sisällä ja pihalla niin että taloon kuuluu sisälle. Ois jäänyt tämä okt ostamatta jos olisi tiennyt millaista tulee olemaan. Mitään keskusteluyhteyttä ei ole, poliisi on ollut pakko soittaa kun yöt läpeensä tietoisesti häiritään. Mut ei siinä, karma viimeistään hoitaa.
Jos pääsen joskus autokyydillä jonnekin.
Perjantaipunkku
Autoton, yleensä yksinäinen sinkku.
Suutelu ja yleensäkin ihmiskontaktit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei auta jos on mölyävät naapurit. Bassottavat sisällä ja pihalla niin että taloon kuuluu sisälle. Ois jäänyt tämä okt ostamatta jos olisi tiennyt millaista tulee olemaan. Mitään keskusteluyhteyttä ei ole, poliisi on ollut pakko soittaa kun yöt läpeensä tietoisesti häiritään. Mut ei siinä, karma viimeistään hoitaa.
Meillä oli omakotitalossa oikein huomaavaiset naapurit joskus aikanaan. Tuli ovelle sanomaan bileistä ja pyysi ilmoittamaan, jos häiritsee. Kuulin kyllä basson jytkettä, mutten välittänyt, koska tiesin ettei se ole tahallista häiriköintiä. Mutta se oli vain hyvää tuuria. Pitää ostaa talo, jossa lähimmät naapurit ovat vähän kauempana. Olen siis itse ostamassa talon asap.
Kotityöt ei stressaa ja saa vain löhötä.
Nukahdan nopeasti ja pääsen unien maailmaan seikkailemaan.
Ihmiskontaktit kutenjoku sanoikin. Iloinen juttelu normaaleista asioista. Olen yksinäinen ja läheisilläni lähinnä ongelmia, joiden kuuntelu kuluttaa energiaa.
Hyvä appelsiinituoremehu vapaapäivän aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli omakotitalossa oikein huomaavaiset naapurit joskus aikanaan. Tuli ovelle sanomaan bileistä ja pyysi ilmoittamaan, jos häiritsee. Kuulin kyllä basson jytkettä, mutten välittänyt, koska tiesin ettei se ole tahallista häiriköintiä. Mutta se oli vain hyvää tuuria. Pitää ostaa talo, jossa lähimmät naapurit ovat vähän kauempana. Olen siis itse ostamassa talon asap.
Mäkin olen tottunut siihen että ihmisten kanssa keskustellen voidaan asiat hoitaa, aiemmissa asuinpaikoissa kaikki on selvinnyt puhumalla. Tämä seutu on kaikkinensa ollut kyllä äärimmäisen negatiivinen kokemus.
Lämmin suihku istuen.
Se kun ei tarvitse tehdä mitään eikä mennä minnekään.
Kun mies hipsuttaa.
Rauhalliset aamut, hyvä aamiainen.
Oma rauha. Kukaan ei pyydä, eikä vaadi mitään, ei ole mitään jobia joka pitäisi tehdä tänään.
Saunominen, puhdas koti ja puhtaat lakanat.