Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät deittipalstoilla kerro itsestään mitään?

Vierailija
03.08.2024 |

Olen törmännyt useampaankin miehen deitti-ilmoitukseen, jossa tekstinä on ehkä korkeintaan sen verran, että kerrotaan pituus sekä se, että on työssäkäyvä ja harrastaa salilla käymistä. Mutta monella ei tätäkään, vaan joku "kysymällä selviää". Onko kyseessä taktiikka, jossa annetaan eri vastaukset eri kysyjille sen mukaan, mitä henkilön profiilissa lukee, kun yritetään vain ehtiä tapailussa ensimmäiseen seksikertaan asti, että ehtii saada irtoseksiä? Vai ihanko tosissaan joku ulkoistaa itsestään kertomisenkin naiselle laittaen tämän esittämään kysymykset, ja kuvittelee oikeasti, että joku nainen saattaisi kiinnostua "kysymällä lisää" -profiilista?

Kommentit (493)

Vierailija
81/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä pitäisi laittaa treffisivustolle tietoa itsestään?

Koulutukseltani olen DI, TkT, ja hieman vajaa LuK. Olen kirjailija nykyisin, aiemmin ollut tutkijana, opettajana, opettava tutkijana, toimitusjohtajana ja toiminnanjohtaja.

En tiedä älykkyysosamäärääni, mutta huippyälykäs olen: olen kirjoittanut 8 tiedekirjaa, joukon tieteellisiä artikkeleita ja lukuisia tutkimusraportteja. Ja tietysti osaan nauraa itselleni eli olen huumorintajuinen toki.

Jos kirjoittaa liikaa itsestään, rajaa kohdeyleisöä liikaa. 

Eli et kykene kertomaan itsestäsi muuta kuin ammatillisia meriittejä ja sen että olet huumorintajuinen koska "osaat nauraa itsellesi." Huippuälykkäältä tosiaan vaikuttaa. 

Eli pitää kirjoittaa lisäksi että olen perussuomalaisia äänestävä,

No kunhan myös jaksaa painaa rahakasta duunia ja taata kunnon elintason kummallekin. Eikä tosiasiassa odota naisen hoitavan vielä senkin. 

Vierailija
82/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Moni takertuu niissä johonkin täysin epäolennaiseen asiaan parisuhteen kannalta ja jättää vastaamatta.

Miettikääpä vaikka omien kumppanienne "vikoja" jotka haittaisivat teitä deittiprofiilissa, mutta todellisuudessa ette välitä tuon taivaallista, kun se kumppani on niin ihana.

Jos Tinderissä on vaikka 2000 miestä ikä- ja asuinpaikkarajauksella, niin kyllähän jollain perusteella täytyy valita, kenestä haluaa tietää enemmän. Jos kaikilla lukee "kysymällä lisää", niin millä perusteella sen päättää, keiltä kaikilta alkaa kysellä lisää. Kaikkien 2000 kanssa ei mitenkään voi kirjoitella saati tavata.

En ymmärrä tuota juttua noista "vioista". Mitä oikein tarkoitat? Jos etsin vaikka ihmistä, jolla on samanlainen arvomaailma kuin itsellä, yhteensopiva elämäntapa ja jotain samanlaisia kiinnostuksenkohteita, niin miten tämä voisi johtaa tilanteeseen, että joku "ihana" jäisi huomaamatta siksi, jos ihmiset kertovat rehellisesti itsestään tämäntyyppisiä asioita? Jos toisen arvomaailma on täysin vastakkainen kuin omani, eikä mitään yhteisiä kiinnostuksenkohteita ole, niin on vaikea kuvitella, että tällainen ihminen olisi niin ihana, että haluaisin kuitenkin olla suhteessa hänen kanssaan. Tai jos toisella on profiilissa musta sydän ja kahleet ja toinen on vanilja - kuinka ihania matcheja he olisivat toisilleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosaa naisista deittisovelluksissa ei kiinnosta mikään muu kuin pituus, kroppa ja tulotaso. 

Jos haluat sellaisen naisen, sitten toki kannattaa kertoa just nuo. Mutta jos haluat naisen, jota kiinnostaa miehessä muut asiat, silloin kannattaa kertoa niitä muita asioita. Yksinkertaista.

Vierailija
84/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentteja lukematta vastaan:

Mitä vähemmän minulla on tekstiä, sen enemmän saan viestejä ja sen varmemmin minulle vastataan. Pelkällä kuvalla eniten tykkäyksiäkin Tinderissä.

Kertooko se sitten siitä, että ulkonäköni on parempi kuin luonteeni ja se mitä minulla on annettavaa...

Laitan silti profiiliini pitkän tekstin ja kunnollisen kuvauksen itsestäni, koska en halua, että minusta kiinnostutaan vain ulkonäön tähden ja muutenkin kuvittelen löytäväni sopivamman niin. Vielä ei ole tuottanut toivottua tulosta.

Mies

Kuva: nainen projisoi sinuun fantasioitaan

Tekstiä: Skipataan valheellinen fantasiointivaihe ja säästää aikaa tutustumisessa

Tuo on petollisuutta että pihtaa tietoa, jotta pääsee lähemmäs. Sama ilmiö kuin tekisi kauneusleikkauksia ja kumppanille paljastuisi vasta lasten teon jälkeen, että nyt ei joku mätsää. Hyväksikäyttöä siis, ei toki yhtä rajua kuin kauneusleikkausesimerkki, mutta kuitenkin. Petollinen yhdessä on petollinen toisessakin

Vierailija
85/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Moni takertuu niissä johonkin täysin epäolennaiseen asiaan parisuhteen kannalta ja jättää vastaamatta.

Miettikääpä vaikka omien kumppanienne "vikoja" jotka haittaisivat teitä deittiprofiilissa, mutta todellisuudessa ette välitä tuon taivaallista, kun se kumppani on niin ihana.

Jos Tinderissä on vaikka 2000 miestä ikä- ja asuinpaikkarajauksella, niin kyllähän jollain perusteella täytyy valita, kenestä haluaa tietää enemmän. Jos kaikilla lukee "kysymällä lisää", niin millä perusteella sen päättää, keiltä kaikilta alkaa kysellä lisää. Kaikkien 2000 kanssa ei mitenkään voi kirjoitella saati tavata.

En ymmärrä tuota juttua noista "vioista". Mitä oikein tarkoitat? Jos etsin vaikka ihmistä, jolla on sa

Kun olin Tinderissä, luotin ns. perstuntumaan. Joistain profiileista vain tuli tunne, että tuohon kannattaa tutustua paremmin. Riippumatta siitä, oliko profiilitekstiä vai ei. Nykyisellä miehelläni luki joku parin lauseen kuvaus, joka olisi sopinut 99% normaaleista miehistä. Joku tunne kuitenkin sanoi, että tuolle kannattaa viestitellä. Nyt 6v yhdessä. 

Vierailija
86/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa aina kirjoittaa itsestään positiivisia puolia noihin. Mieluummin kirjoittaisin negatiiviset ja katotaan mitä sillä saa.

Naisten tekstit onkin sitten vaan valetta, että eipähän niitä tule luettua edes.

Naisia vihaava lukutaidoton ei ole vielä tajunnut olevansa homopersu.

Sun tinder biossa lukee kiva ja avarakatseinen maailmaa rakastava äiti teresa, paitsi ei lasta, mut rakastat sun koiraa.

Kannattaa joskus lukea ne tekstit siks, et välttää pahimmat pommit. Ei ne kerro mitään todellisesta luonteestaan, mutta trävelläys, viini, viherkasvit kaikki perushoron merkit täyttyy, niin siellä itää pahimmat mielisairaudet. Kirjaimellisesti, mitä laitetumpi tekstiseinä ja mitä enemmän kauniita sanoja, sitä varmemmin kyseessä on häiriintyneempi yksilö.

Vierailija
87/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkuiksi jääneet miehet on älyllisesti laiskoja ja huonoja sanallisessa vuestinnässä. Se on sekä heidän yksinäisyytensä alkusyy että seuraus.

Kun ei ikinä ole treenannut ajatusten vaihtoa muiden ihmisten  kanssa, ei sitä myöskään opi. Tällainen ihminen on yksinäinen tai hänen ihmissuhteensa jäävät pinnallisiksi.

Jos ei ikinä ole kasvattanut itsetuntoa,  ei tiedä kuka ja mikä on. Joten miten tällainen itsetunnoton  max 200 sanan käsitevaraston omaava osaisi itseään kuvailla.

Kyllä ne pitkät, hyvät tekstit rikkaalla sanavarastolla jäävät deittipalstoilla ilman viestejä. Liian syvälliset kuvaukset mielletään liian raskaiksi aikaisessa vaiheessa. Alun pitää olla kevyttä ja juttuja syvennetään suhteen edetessä, eli kemiakortti katsotaan ennen avautumista.

Siinä yksinäisyyden on seuraus, siinä on sen syy.

Vierailija
88/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on älyttömän helppo vedättää profiilitekstillä. Minulla lukee siellä, että etsin vakavaa suhdetta ja haluan lapsia. Lisäksi perus huumorintajuinen, rauhallinen, luotettava jne. jne. Hyvin tulee kalaa verkkoon :)

M33

Vierailija
89/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutukseltani olen DI, TkT, ja hieman vajaa LuK. Olen kirjailija nykyisin, aiemmin ollut tutkijana, opettajana, opettava tutkijana, toimitusjohtajana ja toiminnanjohtaja.

En tiedä älykkyysosamäärääni, mutta huippyälykäs olen: olen kirjoittanut 8 tiedekirjaa, joukon tieteellisiä artikkeleita ja lukuisia tutkimusraportteja. Ja tietysti osaan nauraa itselleni eli olen huumorintajuinen toki.

Eli et kykene kertomaan itsestäsi muuta kuin ammatillisia meriittejä ja sen että olet huumorintajuinen koska "osaat nauraa itsellesi." Huippuälykkäältä tosiaan vaikuttaa. 

Olen luova nero. Olen tehnyt äärimmäisen hyvin toimivan perustieteellis

Ei kuulosta ollenkaan kiinnostavalta naiselle. Plus korkea todennäköisyys narsismiin

Vierailija
90/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin Tinderissä, luotin ns. perstuntumaan. Joistain profiileista vain tuli tunne, että tuohon kannattaa tutustua paremmin. Riippumatta siitä, oliko profiilitekstiä vai ei. Nykyisellä miehelläni luki joku parin lauseen kuvaus, joka olisi sopinut 99% normaaleista miehistä. Joku tunne kuitenkin sanoi, että tuolle kannattaa viestitellä. Nyt 6v yhdessä.

Kaikilla ei tällaista perstuntumaa ole, joten ihmisten kannattaisi senkin vuoksi panostaa niihin profiiliteksteihin. Ainahan on mahdollista, että joku tosi ihana ei vaan osaa tälla lailla perstuntumalla löytää sokkona oikeaa tyyppiä.

Vierailija
91/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä miehiä myös löytyy, että tule tänne saunomaan ja kuva miehestä uimahousuissa jossain lasten uima-altaassa? Tai olen lähes eroamassa ja katsoin, että mulla on lyhyt matka sun luokse? Tai lähettävät munan kuviaan, kuka niistä kiinnostuu, minulle se tarkoittaa vain, että mies on tyhmä.

Sehän se on kaikkein kiinnostavin !

MItä miehestä kertoo kiinnostus munasta?

Vierailija
92/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt samaa! Joku helmi jää varmasti löytymättä kun ei kerro itsestään mitään. Liian riskialtista naiselle laittaa sellaiselle profiilille viestiä. Tai näin itse koen. Koska sieltä voi tulla mitä vain vastaan.

N32

Oletpa naiivi. Ihan kuin sieltä täydellisen profiilitekstin takaa ei voisi tulla vastaan mitä vaan :D Ihmisethän eivät koskaan valehtele....

Olet oikeassa, mutta itselle rehellisyys on niin suuri itseisarvo, että jos sitä ei pysty noudattamaan, homma on sillä selvä. Siitä huolimatta en lähtökohtaisesti halua pitää ketään valehtelijana, mutta toki ei kaikki liirumlaarumit mene mullekaan läpi.

N32

Etkö siis vieläkään tajunnut, että se sinuun uppoava "täydellinen" profiilitekst

Kyllä tajusin. Ja siksi pitää olla aina varovainen. Tottakai aina pitää olla takaraivossa ajatus että henkilö voi olla jotain muuta kuin esittää. Mutta jos haluan tutustua johonkin, on mun pakko ajatella että hän on rehellinen, koska epärehellisiin ihmisiin en halua tutustua ja rehellisyys on kaikenlaisten suhteiden perusta. Jos missääm vaiheessa tulee pienikin viite siitä että hlö bluffaa, niin tutustuminen loppuu aikalailla heti siihen.

N32

Vierailija
93/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on älyttömän helppo vedättää profiilitekstillä. Minulla lukee siellä, että etsin vakavaa suhdetta ja haluan lapsia. Lisäksi perus huumorintajuinen, rauhallinen, luotettava jne. jne. Hyvin tulee kalaa verkkoon :)

M33

Minusta voisi lisätä, että palstailet täällä aktiivisesti.

Vierailija
94/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosaa naisista deittisovelluksissa ei kiinnosta mikään muu kuin pituus, kroppa ja tulotaso. 

Jos haluat sellaisen naisen, sitten toki kannattaa kertoa just nuo. Mutta jos haluat naisen, jota kiinnostaa miehessä muut asiat, silloin kannattaa kertoa niitä muita asioita. Yksinkertaista.

Niinhän se on, että miehen pitää olla naista pitempi. Mikäli on yli 2m kaiffari niin kyllä naiset tykkää, mutta niinhän se on jos on pärstä kunnossa ja rahaa paljon niin on kiinnostuneita ja niitä mätsejä tulee, sama sille mitä siinä profiilissa lukee. Toinen vaihtoehto on hankkia itsensä vankilaan, sinnekkin voi tulla enemmän rakkauspostia mitä tinderiin mätsejä.

Vierailija
95/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ajatelleet, että mikään deittisivustolle kirjoitettu tarina ei välttämättä pidä paikkaansa?

Ja kukapa nyt haluaisi antaa amerikkalaisille markkinointialan yrityksille enemmän tietoa itsestään kuin on välttämätöntä?

Vierailija
96/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Eli sulla on geneerinen profiili, ja justhan tässä ketjussa sanottiin, että geneerisillä profiileilla saa eniten osumia, joskaan valtaosa näistä ei ole oikeasti kovin kiinnostuneita. Jokainen ajattelee olevansa huumorintajuinen, rauhallinen, luotettava jne, eli nuo eivät henkilön itsensä kertomina tarkoita mitään.

Vierailija
97/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa aina kirjoittaa itsestään positiivisia puolia noihin. Mieluummin kirjoittaisin negatiiviset ja katotaan mitä sillä saa.

Naisten tekstit onkin sitten vaan valetta, että eipähän niitä tule luettua edes.

Naisia vihaava lukutaidoton ei ole vielä tajunnut olevansa homopersu.

Sun tinder biossa lukee kiva ja avarakatseinen maailmaa rakastava äiti teresa, paitsi ei lasta, mut rakastat sun koiraa.

Kannattaa joskus lukea ne tekstit siks, et välttää pahimmat pommit. Ei ne kerro mitään todellisesta luonteestaan, mutta trävelläys, viini, viherkasvit kaikki perushoron merkit täyttyy, niin siellä itää pahimmat mielisairaudet. Kirjaimellisesti, mitä laitetumpi tekstiseinä ja mitä enemmän kauniita sanoja, sitä v

Mies joka kutsuu yhtäkään naista horoksi ei tule saamaan naista

Vierailija
98/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentteja lukematta vastaan:

Mitä vähemmän minulla on tekstiä, sen enemmän saan viestejä ja sen varmemmin minulle vastataan. Pelkällä kuvalla eniten tykkäyksiäkin Tinderissä.

Kertooko se sitten siitä, että ulkonäköni on parempi kuin luonteeni ja se mitä minulla on annettavaa...

Laitan silti profiiliini pitkän tekstin ja kunnollisen kuvauksen itsestäni, koska en halua, että minusta kiinnostutaan vain ulkonäön tähden ja muutenkin kuvittelen löytäväni sopivamman niin. Vielä ei ole tuottanut toivottua tulosta.

Mies

Kuva: nainen projisoi sinuun fantasioitaan

Tekstiä: Skipataan valheellinen fantasiointivaihe ja säästää aikaa tutustumisessa

Tuo on petollisuutta että pihtaa tietoa, jotta pääsee lähemmäs. Sama ilmiö kuin tekisi kauneusleikkauksia ja kumppanille paljastuisi vasta lasten teon jälkeen, e

Jep. Kuin saisi muut kiinnostumaan väärällä tai ikivanhalla kuvalla uskoen, että kyllä se kuitenkin sitten ihastuu kun on ehtinyt tutustua luonteeseen. Tai jättämällä kertomatta tosi oleellisia asioita elämästään ajatellen, etten kerro vielä kun en tiedä miten hän suhtautuu. Kun se suhtautuminen nimenomaan kannattaa selvittää ihan heti ensimmäiseksi tuhlaamatta kummankaan aikaa valheisiin. Siitäkin huolimatta, että rehellisyys rajaa "ehdokkaita". 

Vierailija
99/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filppuvaimo jutteli mulle tinderin käytettävyydestä softana. 🥰

Vierailija
100/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luova nero. Olen tehnyt äärimmäisen hyvin toimivan perustieteellis

Narsisti ei naista tarvitse 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan