Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät deittipalstoilla kerro itsestään mitään?

Vierailija
03.08.2024 |

Olen törmännyt useampaankin miehen deitti-ilmoitukseen, jossa tekstinä on ehkä korkeintaan sen verran, että kerrotaan pituus sekä se, että on työssäkäyvä ja harrastaa salilla käymistä. Mutta monella ei tätäkään, vaan joku "kysymällä selviää". Onko kyseessä taktiikka, jossa annetaan eri vastaukset eri kysyjille sen mukaan, mitä henkilön profiilissa lukee, kun yritetään vain ehtiä tapailussa ensimmäiseen seksikertaan asti, että ehtii saada irtoseksiä? Vai ihanko tosissaan joku ulkoistaa itsestään kertomisenkin naiselle laittaen tämän esittämään kysymykset, ja kuvittelee oikeasti, että joku nainen saattaisi kiinnostua "kysymällä lisää" -profiilista?

Kommentit (493)

Vierailija
101/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ajatelleet, että mikään deittisivustolle kirjoitettu tarina ei välttämättä pidä paikkaansa?

Ja kukapa nyt haluaisi antaa amerikkalaisille markkinointialan yrityksille enemmän tietoa itsestään kuin on välttämätöntä?

Tottakai ollaan. Mutta emme myöskään ajattele, että "kysymällä lisää -miehet" ovat yhtään sen rehellisempiä niissä vastauksissa, joita heiltä saa jos erehtyy kysymään lisää.

Vierailija
102/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on älyttömän helppo vedättää profiilitekstillä. Minulla lukee siellä, että etsin vakavaa suhdetta ja haluan lapsia. Lisäksi perus huumorintajuinen, rauhallinen, luotettava jne. jne. Hyvin tulee kalaa verkkoon :)

M33

Mitä toi hyödyttää kun epäaito ihminen paljastuu usein livetilanteessa. Niljakkuus on asia joka kyllä ilmenee tavalla tai toisella jos yhtään luottaa intuitioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tuota profiilin suppeutta miehissä. Itse kirjoitan profiilin rehellisesti kertoen itsestäni ja mitä on haussa.Eikä kiinnostuksesta ole ollut puutetta.

Naisten kohdalla sen ehkä ymmärtää kun pelkkä ulkonäkö riittää useammalle miehelle tykkääniseen ja miehiähän Tinderissä riittää.

Vierailija
104/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä pitäisi laittaa treffisivustolle tietoa itsestään?

Koulutukseltani olen DI, TkT, ja hieman vajaa LuK. Olen kirjailija nykyisin, aiemmin ollut tutkijana, opettajana, opettava tutkijana, toimitusjohtajana ja toiminnanjohtaja.

En tiedä älykkyysosamäärääni, mutta huippyälykäs olen: olen kirjoittanut 8 tiedekirjaa, joukon tieteellisiä artikkeleita ja lukuisia tutkimusraportteja. Ja tietysti osaan nauraa itselleni eli olen huumorintajuinen toki.

Jos kirjoittaa liikaa itsestään, rajaa kohdeyleisöä liikaa. 

Etitkö sä siis kohdeYLEISÖÄ itselles etkä yhtä oikeasti sopivaa naista? Ok.

Vierailija
105/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät itse lue naisten profiilitekstejä, niin luulevat etteivät naisetkaan niitä lue. Minulle siitä tulee vain mielikuva laiskasta ja ylimielisestä ihmisestä.

Naisilla ei ole edes mitään textiä.. Pelkkää emojia täynnä. Miehet tän tietää, koska miehet näkee sen siellä.

Mikset ole löytänyt paria?

Vierailija
106/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on älyttömän helppo vedättää profiilitekstillä. Minulla lukee siellä, että etsin vakavaa suhdetta ja haluan lapsia. Lisäksi perus huumorintajuinen, rauhallinen, luotettava jne. jne. Hyvin tulee kalaa verkkoon :)

M33

Eli sulla on geneerinen profiili, ja justhan tässä ketjussa sanottiin, että geneerisillä profiileilla saa eniten osumia, joskaan valtaosa näistä ei ole oikeasti kovin kiinnostuneita. Jokainen ajattelee olevansa huumorintajuinen, rauhallinen, luotettava jne, eli nuo eivät henkilön itsensä kertomina tarkoita mitään.

Et sitten tajunnut, mikä pointtini oli... 

Vierailija
107/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tuota profiilin suppeutta miehissä. Itse kirjoitan profiilin rehellisesti kertoen itsestäni ja mitä on haussa.Eikä kiinnostuksesta ole ollut puutetta.

Naisten kohdalla sen ehkä ymmärtää kun pelkkä ulkonäkö riittää useammalle miehelle tykkääniseen ja miehiähän Tinderissä riittää.

Jätät sen profiiilin tyhjäksi = kiinnostuneita on yhtä paljon. Ei sitä profiilia yleensä lueta.

Vierailija
108/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa aina kirjoittaa itsestään positiivisia puolia noihin. Mieluummin kirjoittaisin negatiiviset ja katotaan mitä sillä saa.

Naisten tekstit onkin sitten vaan valetta, että eipähän niitä tule luettua edes.

Naisia vihaava lukutaidoton ei ole vielä tajunnut olevansa homopersu.

Sun tinder biossa lukee kiva ja avarakatseinen maailmaa rakastava äiti teresa, paitsi ei lasta, mut rakastat sun koiraa.

Kannattaa joskus lukea ne tekstit siks, et välttää pahimmat pommit. Ei ne kerro mitään todellisesta luonteestaan, mutta trävelläys, viini, viherkasvit kaikki perushoron merkit täyttyy, niin siellä itää pahimmat mielisairaudet. Kirjaimellisesti, mitä laitetumpi tek

Sori toi on jäänyt vähän kielenpäälle, katsos ensimmäinen tyttöystäväni opetti erottamaan h o r o t. Tiiäks. Haluun semmosen mimmin. En simmost h o r o o 

Vierailija
109/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutukseltani olen DI, TkT, ja hieman vajaa LuK. Olen kirjailija nykyisin, aiemmin ollut tutkijana, opettajana, opettava tutkijana, toimitusjohtajana ja toiminnanjohtaja.

En tiedä älykkyysosamäärääni, mutta huippyälykäs olen: olen kirjoittanut 8 tiedekirjaa, joukon tieteellisiä artikkeleita ja lukuisia tutkimusraportteja. Ja tietysti osaan nauraa itselleni eli olen huumorintajuinen toki.

Minulle et vaikuta sopivalta, mutta heti tulee mieleen pari ystävää, jotka voisivat kiinnostua. Siis vain tuon kuvauksen perusteella. Se taas, että kommentoi av:lla on tietysti ihan kirkuvan punainen lippu parisuhdemarkkinoilla.

Parempi siis, ettet paljasta kirjoittelevasi täällä.

Vierailija
110/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välttelin tekstittömiä bioja tinderissä, mut tein yhden kanssa poikkeuksen ja nyt ollaan sen yhen kanssa asuttu 1,5v yhdessä

Vierailija
111/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Mitä toi hyödyttää kun epäaito ihminen paljastuu usein livetilanteessa. Niljakkuus on asia joka kyllä ilmenee tavalla tai toisella jos yhtään luottaa intuitioon.

Haen Tinderistä vain seksiseuraa. Jos sanoisin sen suoraan, verkkoon uivat kalat olisivat huomattavasti heikkolaatuisempia kuin nykyisin. Koko profiilitekstini idea on houkutella hyviä kaloja verkkoon ja käyttää niitä sen verran kuin itse haluan. Kun alkaa kyllästyttää, seuraaa on jo odottamassa. Eikä naiset siltikään tajua, että se mitä profiilissa lukee ei kerro mitään todellista minusta. 

Vierailija
112/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä, miksi nainen hakisi vain kertakäyttömunaa. Onkohan ne profiilit Tinderin syöttejä vain. Maksa, maksa kuukausimaksua yksinäinen luuserimies 

Vierailija
113/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosaa naisista deittisovelluksissa ei kiinnosta mikään muu kuin pituus, kroppa ja tulotaso. 

Jos haluat sellaisen naisen, sitten toki kannattaa kertoa just nuo. Mutta jos haluat naisen, jota kiinnostaa miehessä muut asiat, silloin kannattaa kertoa niitä muita asioita. Yksinkertaista.

Niinhän se on, että miehen pitää olla naista pitempi. Mikäli on yli 2m kaiffari niin kyllä naiset tykkää, mutta niinhän se on jos on pärstä kunnossa ja rahaa paljon niin on kiinnostuneita ja niitä mätsejä tulee, sama sille mitä siinä profiilissa lukee. Toinen vaihtoehto on hankkia itsensä vankilaan, sinnekkin voi tulla enemmän rakkauspostia mitä tinderiin mätsejä.

Ei tarvitse. Valitettavasti lyhyillä miehillä vain on usein kova tarve kompensoida ominaisuuttaan ylimielisellä pullistelulla.

Vierailija
114/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Eli sulla on geneerinen profiili, ja justhan tässä ketjussa sanottiin, että geneerisillä profiileilla saa eniten osumia, joskaan valtaosa näistä ei ole oikeasti kovin kiinnostuneita. Jokainen ajattelee olevansa huumorintajuinen, rauhallinen, luotettava jne, eli nuo eivät henkilön itsensä kertomina tarkoita mitään.

Vika ei ole kuulijassa jos viesti on pötyä.

Vierailija
115/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kirjoittaisin vaikka esseen, mutta valitettavasti Tinderin merkkimäärä on aika rajoitettu. Olen myös vanhan koulukunnan miehiä, joka tykkää keskustella, katsella naista silmiin ja hymyillä tyytyväisenä näkemästään, en nököttää sohvannurkassa näpyttämässä jotain kosketusnäyttöä kuten nyt tällä hetkellä teen.

Ja vaikka profiiliin kirjoittaisi mitä, niin vasta kohtaamiset ja yhdessä vietetty aika kertovat sen, onko suhteella mitään tulevaisuutta. Olen chattaillut naisen kanssa, joka tuntui kiinnostavalta siihen saakka kun tavattiin kahvilassa. Ja olen käynyt ulkona profiilin kuvien perusteella "Miss Lohja-finalistilta", mutta jolla oli kasvotusten vaikea tuottaa sanoja  muutoin kuin vastauksena suoriin kysymyksiin.

M51

Vierailija
116/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et kykene kertomaan itsestäsi muuta kuin ammatillisia meriittejä ja sen että olet huumorintajuinen koska "osaat nauraa itsellesi." Huippuälykkäältä tosiaan vaikuttaa. 

Olen luova nero. Olen tehnyt äärimmäisen hyvin toimivan perustieteellis

Ja ajattelet, että ihana nainen ottaisi tällaisen luovan neron, jonka puheista ei ymmärrä mitään,  johonkin komeroonsa puhumaan itsekseen? Osaako tämä nero käydä ruokakaupassa ja laittaa pesukoneen päälle? Tai viettää mukavan illan, varmaankin viittomakielellä, tämän ihanan naisen kanssa halveksimatta po. naisen rajallisuutta omaan nerouteensa verrattuna?

Vierailija
117/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ChatGPT kirjoittaa hyviä profiilitekstejä, kun antaa muutaman tiedon pohjaksi. Sille voi sanoa, että tekee tekstistä romanttisemman tms. Siinä moni haksahtaa sitten huijaavaan sosiopaattiin, kun alkaa tekstin perusteella johtopäätöksiä tekemään.

Vierailija
118/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Haen Tinderistä vain seksiseuraa. Jos sanoisin sen suoraan, verkkoon uivat kalat olisivat huomattavasti heikkolaatuisempia kuin nykyisin. Koko profiilitekstini idea on houkutella hyviä kaloja verkkoon ja käyttää niitä sen verran kuin itse haluan. Kun alkaa kyllästyttää, seuraaa on jo odottamassa. Eikä naiset siltikään tajua, että se mitä profiilissa lukee ei kerro mitään todellista minusta. 

Ne sun kalakaverit kyllä tajuaa, ettei päässäsi liiku mitään. Eikä hattaa, kun ei niillä ole odotuksia älyllisestä elämästä.

Vierailija
119/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä nyt sitten mieheltä että minkälainen olet?  Kuvaile itsesi?  Mitä saat vastaukseksi suurimmassa osassa tapauksia?

En tiedä.  Tai: ihan tavallinen, en minä osaa sen enempää sanoa.  Tai  paljonko nostan penkistä ja minkälaisia tuloksia vetelen kuntosalilla.  Eivät osaa kertoa, ei ole sanoja ja monta kertaa juuri tuo etteivät edes tiedä.

Naisilla on usein suurempi sanavarasto ja he osaavat käyttää sitä.  Miesten mielestä ei ole miehekästä miettiä kuka olen ja mitä haluan, mies tekee ja toimii.  Tutustumisessa täytyykin sitten käyttää kaikkia aistejaan ja intuitiotaan.  Jos jokin tuntuu väärältä tai  muuten vaivaa mieltä, on oltava tarkkana.  Karsia pois kaikki sellaiset joiden kohdalla tuntee epämukavuutta.

Onhan se vaivalloista ja aikaa vievää mutta myös parempi tapa  saada tuntuma toiseen kuin pelkät sanat.  Sanoilla voi kuvailla mitä tahansa jos on taitava sanankäyttäjä.  Voi langeta satusetään.  

Vierailija
120/493 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Vika ei ole kuulijassa jos viesti on pötyä.

Ei se mitään pötyä ollut. Ihan todistettu fakta, että naisiin uppoaa tuollainen teksti kuin veitsi pehmeään voihin. Riippumatta siitä, millainen mies tekstin takana on. Ponttini: en edes itse ajattele olevani rehellinen ja luotettava tai varsinkaan haluavani vakavaa suhdetta ja perhettä. Olen vain huomannut, että tuollaiset sanat vetoavat naisiin ja käytän sitä hyväksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä