Viesti pettävästä puolisosta
Sain viestin tuntemattomalta puolisoni salasuhteesta. En tiedä uskoakko vai ei, puolisoni väittää ettei olisi ollenkaan totta. Kuinka te toimisitte? En ymmärrä kuka tuollaisia viestejä lähettäisi jos ei olisi perää alkuunkaan.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai puolisosi kiistää asian.
En nyt viestin vuoksi laittaisi lusikoita jakoon, mutta ottaisin tosissani kuitenkin. Etenkin, jos teillä ei kummallakaan ole "kiusaajaa"
Seuraisin merkkejä ja kuulostelisin omia tuntojani tarkasti.
Monesti jälkikäteen kaiken näkee selvästi, kaikki nähtävillä olleet merkit.
Oletko koskaan epäillyt, oletko miettinyt puolisosi jotenkin poikkeavaa käytöstä? Onko sinulla joskus ollut tunne, että kaikki ei ole ihan ok? Nämä kannattaa ottaa tosissaan, eikä ohittaa. Etenkin nyt, saamasi viestin jälkeen.
Olet todellinen Sherlock Holmes. Pettämisestä ei jää kiinni jos ei halua ja on vähän järkeä päässä.
Kyllä jää, aina. Naisen kannattaa luottaa vaistoonsa ja siihen, että totuus paljastaa itsensä yhtä varmasti kuin
Juuri näin se menee. Olisipa joku aikanaan kertonut minulle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo pitää keskustella puolison kanssa ja ei olla siinäkään liian sinisilmäinen. Pyydät vaikka nähdä kännykän viestit tai jos pettämisviestin lähettäjä on laittanut yksityiskohtia, niin niiden tarkistus, jos mahdollista. Jos mä itse jonkun narauttaisin, niin totta laittaisin siihen viestiin jotain millä viestin vastaanottaja voi väitteet todeksi tarkistaa. Kai siinä viestissä jotain yksityiskohtia sentään on. Jos ei ole ja puoliso on auliisti antamassa kännykkäänsäkin katsottavaksi, niin sitten toteaisin siinä kohtaa jo trolliksi ja kiusanteoksi.
Ei ole tullut mieleen, että mies voi hankkia prepaidliittymän ja kännykän josta et tiedä mitään. Ei se miehen kännykän ratsaus mitään todista.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5679444/jos-saisitte-tietaa-murhasta?pa…
Jos saisitte tietää 'murhasta'... Kertoisitteko eteenpäin? Siis tarkoitan lehtiin tai puolustusasianajajalle? Tuo tekijä sai pitkän tuomion.
En oikein pysty ymmärtämään tätä tekstiäsi - liian sekavaa settiä. Alla olevaa keissiäkö tarkoitat - mutta kuka murhaa ja kenet?
OSA I: Eräs mies Mr. X - jolla nainen A (+lapsi?) - lähti avoimesti pettämään tilanteeseen repäistyn naisen B kanssa josta myöhemmin tuli puoliso. Mies pilasi tämän naisen ja lasten elämän - millä ja miten? Ilman tätä miestä tällä naisella ei olisi näitä lapsia ja mitä kaikkea muuta ei olisi / olisi ollut vuosikymmeniä?
OSA II: Sama mies Mr. X - jolla nainen B (+lapset) - lähti avoimesti pettämään ilmestyneen naisen A kanssa, josta tulossa puoliso vasta nyt vaikeiden ympyröiden kautta. Tämän naisen A elämän mies oli jo aikaisemmin pilannut aivan täysin kun nainen B repäistiin tilanteeseen. Naisella ei ole mitään - ei myöskään eläviä lapsia.
Tämäkö nyt sitten voitaisiin kertoa eteenpäin lehtiin ja puolustusasianajajalle?
Kyllä tämän asetelman voi kertoa. Riippuen siitä kuka on murhaaja niin tämähän on oikeastaan ihan raskauttava asianhaara. Jos murhaaja on nainen B niin huono homma hänelle - ihan täysin paska suoraan sanoen! Selventäkää vielä lehdille ja puolustusasianajajalle mitä tarkoittaa 'lähti avoimesti pettämään tilanteeseen repäistyn kanssa'... Kysykää sitten vielä mikä on kyseisen naisen B ammatti ja voiko tuolta ihmiseltä ammattinsa puolesta odottaa erittäinkin korkeaa moraalia ja kysykään miten on mahdollista että hän on toiminut siten kuin hänellä olisi ollut ei vain erittäin alhainen moraali vaan suorastaan ala-arvoinen... Mitä kovimmat rangaistukset ja vielä korvauksetkin naiselle A olisivat paikallaan! Mikä muuttaa ihmisen jolla ala-arvoinen moraali - tuskin mikään vai?
Vierailija kirjoitti:
Mun yleinen viinittelyhupi on lähetellä just tommosia "olen puolisosi salarakas ja haluan nyt avautua sulle"- viestejä ihmisille. Kiva seurata somessa reaktioita.
Some people want to see world burn
N39
Mene hoitoon.
Viestissä oli tämän naisen nimi jonka kanssa puolisoni pettäisi minua. Mieheni väittää ettei tiedä asiasta mitään, nainen työkaveri jonka nimeä en ole kuullutkaan ikinä! Miten ristikuullustelisitte puolisoanne? Ap
Vierailija kirjoitti:
Viestissä oli tämän naisen nimi jonka kanssa puolisoni pettäisi minua. Mieheni väittää ettei tiedä asiasta mitään, nainen työkaveri jonka nimeä en ole kuullutkaan ikinä! Miten ristikuullustelisitte puolisoanne? Ap
En mitenkään kuulustelusi. Ei mulla olisi siihen tarvetta. Keskustelu meidän kahden, siis minun ja puolison, välisestä suhteesta riittää (ja riitt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yleinen viinittelyhupi on lähetellä just tommosia "olen puolisosi salarakas ja haluan nyt avautua sulle"- viestejä ihmisille. Kiva seurata somessa reaktioita.
Some people want to see world burn
N39
Mene hoitoon.
Täältä saa vertaistukea. Iso osa täällä on ihan seinähullua porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vastannut, että jo kolmas samanlainen viesti kuukauden sisällä, mun mies on ehtiväistä sorttia.
Jos ei kykene omalla nimellä asiasta kertomaan, se ei ole totta.
Ainakin jos tyyppi kertoisi sen että minun kanssa on miehesi pettänyt. Laittaisin takaisin että tiedän, mieheni aina pyytää mua valitsemaan hänelle uudet naiset ketä käy paneskelemassa, ja kertoo sitten mitä olette tehneet yhdessä ja tehdään se sitten kotona sama paremmin yhdessä. Jos valehtelee menisi noloksi ja jos puhuu totta, loppuisi varmaan sivusuhde siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola.
Sinullekin paljon jeesusta
Älä saatana sotke minua tähän, ja nimeni kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
T. Jeesus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo meillä keskusteltaisiin puolison kanssa läpi.
Jaa. Mitä siinä olisi keskusteltavaa jos mies kieltäisi asian?
Aika paljonkin. Ja itse asiassa ole saanut tuon kaltaisen viestin. Tosin taisi olla pikemminkin osoitettu puolisoni kaiman puolisolle.
Niinhän sinä luulet, puolison kaiman puoliso muka ....hah
AP, ei se auta sinun kysyä, mitä muut tekisi, kun kaikki toimii omista lähtökohdistaan.
Minä esimerkiksi en hetkahtaisi ihan heti, mutta vaatisin miehen tilille siitä viestistä, ja myös kertomaan, onko parisuhde tässä hänen osaltaan, jos mikäli viesti pitää paikkaansa. Minä itse filosofiassani sitoudun sitoutumiseen, mutta ymmärrän myös inhimilliset aspektit ja omat (sekä toisen) heikkoudet.
Sanoisin, että keskustelu on kaiken ydin.
Vierailija kirjoitti:
Suostuuko tuo toinen toimittamaan todisteita tai keskustelemaan asiasta?
Yksi hyvä tapa on myös pitää aikalisä. Vaikka viikko itsekseen pohtia tuota, ja antaa miehenkin pohtia. Katsoa reaktioita ja antaa tomun laskeutua vähän, ennen kuin tekee mitään johtopäätöksiä. Totuudella on aina tapana paljastua, ja se tapahtuu usein silloin kun ei yritä kaivaa sitä väen vängällä esiin
Itse laittaisin suhteen poikki heti, jos toinen uskoisi jotain nimetöntä viestiä enemmän kuin minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo meillä keskusteltaisiin puolison kanssa läpi.
Jaa. Mitä siinä olisi keskusteltavaa jos mies kieltäisi asian?
Aika paljonkin. Ja itse asiassa ole saanut tuon kaltaisen viestin. Tosin taisi olla pikemminkin osoitettu puolisoni kaiman puolisolle.
Niinhän sinä luulet, puolison kaiman puoliso muka ....hah
No hänen nimensä kortissa oli joten vähän vaikea muuta on uskoa vaikka se nyt meidän laatikossa syystä tai toisesta sattui olemaan.
Toisaalta ilman todisteita ei ole mitään syytä epäillä että pettäminen olisi totta. Olisi nimittäin hyvinkin todennäköistä että puolin jos toisin joku voisi ajatella että kyse on pettämisestä vaikka todellisuudessa se meidän suhteessa ei sitä ole.
Voisiko operaattorilta pyytää puhelutiedot tuolta ajalta? Jos siis et usko miestäsi tai halua uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin milloin vain paljastaa syksyn 2018 salasuhteen tämän miehen vaimolle. Laittaisin juurikin nimettömänä sen viestin. En ole viitsinyt, vaikka moraalisesti olisi ihan oikein sille m***lle. Vaimon tilanne säälittää. On kaunis, hoikka nainen FB-kuvien perusteella.
Laita.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisitko tällä palstalla anonyymin esittämää väitettä jonka mukaan miehesi pettää sinua?
Et tietenkään ellei asiasta olisi todisteita. Anonyymiväitteillä ilman todisteita ei ole arvoa.
Väärin. Kaikki internetissä lukeva on totta.
Ei kukaan turhaan käytä energiaa siihen että paljastaa pettämisen. Varmaankin on totta. Olen näin tehnyt miehelle, joka kanssani petti vaimoaan ja mielestäni ansaitsi tietää. Mies valehteli minulle ja vaimolleen.
Kerro vähän tuntomerkkejä viestistä, jos se olin minä eikä mies paljastanut itse lopputotuutta, lisää kerrottavaa vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Kysy tarkempia tietoja menoista ja reissuista kun on ollut illat ja yöt pois.
Voisitteko antaa naisen puhelinnumeron niin ilmoitan hänelle että TOTTA ON!