Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesti pettävästä puolisosta

Vierailija
30.07.2024 |

Sain viestin tuntemattomalta puolisoni salasuhteesta. En tiedä uskoakko vai ei, puolisoni väittää ettei olisi ollenkaan totta. Kuinka te toimisitte? En ymmärrä kuka tuollaisia viestejä lähettäisi jos ei olisi perää alkuunkaan.

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt naiselta jos asia vaivaa.

Vierailija
202/206 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kumppani latasi puhelimeen Tinderin aina kun olin poissa kotoa ja petti sitä kautta. Poisti sovelluksen kun saavuin kotiin eli puhelinta tutkimalla ei olisi paljastunut pettäminen, vaikka olisin epäillyt sitä. Jäljet on helppo peittää puhelimesta. Sain lopulta tietää totuuden hänen tinder naiselta ja sain todisteet. Älkää olko liian sinisilmäisiä. 

Piti juuri tulla kertomaan sama kikka, mutta ehdit ensin. Helppoa poistaa 1 sovellus eikä tarvitse siivota yksitellen viestejä ja puheluita yms. 

Sovellus: kik

Sovelluksia on vaikka minkälaisia, mutta se edellyttää että se pettämiskumppani sitten käyttää samaa. Voihan sitä tietty ehdottaa että viestitään jollain tietyllä, mutta kyllä ne naisetkin on hereillä. Jos mies ehdottaa vain jotain just anonyymia keskustelualustaa, niin siinä voi herätä kysymyksiä että onko tuo mies oikeasti vapaa, vai haluaako nyt vain salata asioita puolisoltaan. Ei naiset mitenkään ilosta kirkuen ala vehtaamaan varattujen miesten kanssa noin yleisesti (jotkut toki alkaa). Monella naisella on kuitenkin moraali olemassa. Jos se salarakas saa tietää että mies seurustelee tai on aviossa, niin homma loppuu ennen kuin se ehtii edes alkaa. Usein tilanne on se, että mies on se joka vehtaa. Kumpikaan naisista, puoliso ja salaraka, ei tiedä miehen touhuista mitään. Ja jos saa tietää, niin homma loppuu sitten hänen osaltaan siihen. Ihmisillä on myös moraalia. Olisipa pettäjilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin puolisolle tuli saman sortin viesti ja kaveri kiisti kirkkain silmin. Jatkaa vielki samaa peliä vaimonsa selän takana. 

Vierailija
204/206 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai puolisosi kiistää asian. 

En nyt viestin vuoksi laittaisi lusikoita jakoon, mutta ottaisin tosissani kuitenkin. Etenkin, jos teillä ei kummallakaan ole "kiusaajaa" 

Seuraisin merkkejä ja kuulostelisin omia tuntojani tarkasti.

Monesti jälkikäteen kaiken näkee selvästi, kaikki nähtävillä olleet merkit. 

Oletko koskaan epäillyt, oletko miettinyt puolisosi jotenkin poikkeavaa käytöstä? Onko sinulla joskus ollut tunne, että kaikki ei ole ihan ok? Nämä kannattaa ottaa tosissaan, eikä ohittaa. Etenkin nyt, saamasi viestin jälkeen.

Ihan mielenkiinnosta, miten pitäisi toimia siinä tilanteessa, jos puoliso epäilee pettämisestä? Jos kiistää asian on valehtelija, jos myöntää, on sika.

Vierailija
205/206 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo meillä keskusteltaisiin puolison kanssa läpi.

Jaa. Mitä siinä olisi keskusteltavaa jos mies kieltäisi asian?

Aika paljonkin. Ja itse asiassa ole saanut tuon kaltaisen viestin. Tosin taisi olla pikemminkin osoitettu puolisoni kaiman puolisolle.

Sama tapahtui meillä. Vaimolle alkoi soitella joku nainen joka väitti että vaimollani on suhde hänen miehensä kanssa. No asui niin kaukana että ei kyllä olisi ollut mitenkään mahdollista.

Ei kuitenkaan meinannut millään uskoa että hänellä on väärä ihminen. Oli pakko minun uhata poliisilla ennen kuin lopetti.

Vierailija
206/206 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei mä olen yksi niistä jolla ei ole somea minkäänlaista vaan soittelen ja tekstailen, nyt varmaan kaikki luulee että olen itse pettäjä. En ole vaan ei kiinnosta instat sun muut, olin joskus facessa mutta ex stalkkeri löysi mut sieltä niin häivyin. Mutta eikös niissä voi poistaa viestejä, käsittääkseni voi niin täytyy olla vähän tyhmä jos ei poista. Mutta hyvä jos ovat tyhmiä niin jäävät helposti kiinni! 

Ei ne edelleenkään ole loppuunsa asti hiottuja rikoksia. Kukaan ei ala vaikka whatsappista poistamaan joka ikistä viestiä aina kun se on tullut. Sitä paitsi eihän se pettäjä edes halua niitä poistaa, ainahan siinä on mukana ripaus jotain ihastusta. Ja salarakkaan kanssa kuitenkin viestitään lähes jatkuvasti. Hirveä vaiva olisi aina joka ikisen hyvän yön toivotuksen jälkeen poistaa viestejä. Ei se tosielämä mene niin kuin loppuunsa asti hiotussa rikoksessa.

Paljon isompi vaiva on tuollaisessa jatkuvassa kyttäämisessä. Ja sitten varmasti alkaa kalvamaan, jos ei jotain löydykään! Jos suhde on kunnossa, miksi lähteä epäilemään pettämisestä? Jos suhteessa on ongelmia, niistä pitää voida puhua.

Ja ne patologiset todellista kaksoiselämää viettävät ovat niin pienessä vähemmistössä, ettei kaikkien kannata sen vuoksi pilata elämäänsä kyttäämällä 24/7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän