Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesti pettävästä puolisosta

Vierailija
30.07.2024 |

Sain viestin tuntemattomalta puolisoni salasuhteesta. En tiedä uskoakko vai ei, puolisoni väittää ettei olisi ollenkaan totta. Kuinka te toimisitte? En ymmärrä kuka tuollaisia viestejä lähettäisi jos ei olisi perää alkuunkaan.

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>En ymmärrä kuka tuollaisia viestejä lähettäisi jos ei olisi perää alkuunkaan.

Tämä. Jos joku esittää tarpeeksi tunteisiin menevän väitteen seon PAKKO olla totta! Ei savua ilman tulta jne

Asia on tarkistettavissa mutta kukaan ei tarkista. Pahantahtoiset voivat jekuttaa hyväntahtoisia hölmöjä mielin määrin.

Tietenkin asia voi olla kumminpäin vaan mutta missä on todisteet.

Saat**nan idiootit

Vierailija
62/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi vastata siihen numeroon ja kysyä yksityiskohtaisempia lisätietoja ja jotain todistetta? Prepaid -numero toimii ihan niin kuin tavallinenkin numero, siihen voi tekstata ja soittaa. Vaikea kuvitella, että joku ei tekisi niin, jos saisi tuollaisen viestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän oli nuorempana suosittu illanviettotapa. Laiteltiin täysin randomtyypeille viestejä, että puoliso pettää, joskus jopa soitettiin ja naurettiin, että siellä se Seppo selittää Pirkolle, että ihan takuuvarmasti ei ole ketään Millaa.

Vierailija
64/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kertoisi puolisolle aluksi mitään, vaan jatkaisin päällisin puolin normaalisti. Tutkisin kuitenkin puolison puhelimet, selvittäisin mahdolliset harrastukset ja muut menemiset, esim iltaisin: pätevätkö kerrotut aikataulut? Lisäksi miettisin, onko puolison käytös muuttunut: onko enemmän omissa ajatuksissaan? Vältteleekö katsekontaktia, yhteistä tekemistä, keskustelua kanssasi? Onko alkanut esim. liikkua enemmän, syödä terveellisemmin tai panostaa pukeutumiseen aiempaa enemmän? 

Vierailija
65/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestissä oli tämän naisen nimi jonka kanssa puolisoni pettäisi minua. Mieheni väittää ettei tiedä asiasta mitään, nainen työkaveri jonka nimeä en ole kuullutkaan ikinä! Miten ristikuullustelisitte puolisoanne? Ap

Kysy tarkempia tietoja menoista ja reissuista kun on ollut illat ja yöt pois. 

Entä jos puoliso ei ole ollut iltoja tai öitä pois kotoa. Tai sä itse olet silloin tällöin pois kotoa etkä voi olla 100% varma onko puoliso kotona vai ei ja jos onkin niin onko hän varmasti yksin.

Vierailija
66/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe

Itse pistin exän uusille naisille tuollaista viestiä. Ei kauaa suhteet kestäneet. Vasta kolmas nainen ymmärsi ottaa asioista selvää muta olin suojannut itseni hyvin. Mitä eros pelle

Vierailija
67/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi vastata siihen numeroon ja kysyä yksityiskohtaisempia lisätietoja ja jotain todistetta? Prepaid -numero toimii ihan niin kuin tavallinenkin numero, siihen voi tekstata ja soittaa. Vaikea kuvitella, että joku ei tekisi niin, jos saisi tuollaisen viestin.

Tee nyt ap tämä ensin.

Vierailija
68/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apstä en tiedä mutta miksi ihmeessä vaivautuisin. Jos ilmoittaja ei koe tarpeen selittää yksityiskohtaisemmin niin pikemminkin laittaisin numeron estoon. Se käsittelenkö mä asian jotenkin puolisoni kanssa vai en ei kuulu hänelle.

Vierailija
69/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kertoisi puolisolle aluksi mitään, vaan jatkaisin päällisin puolin normaalisti. Tutkisin kuitenkin puolison puhelimet, selvittäisin mahdolliset harrastukset ja muut menemiset, esim iltaisin: pätevätkö kerrotut aikataulut? Lisäksi miettisin, onko puolison käytös muuttunut: onko enemmän omissa ajatuksissaan? Vältteleekö katsekontaktia, yhteistä tekemistä, keskustelua kanssasi? Onko alkanut esim. liikkua enemmän, syödä terveellisemmin tai panostaa pukeutumiseen aiempaa enemmän? 

Mikä järki tässä nyt olisi? Saisit kuitenkin kenkää puhelimen tutkimisen vuoksi, joten miksei vain lopettaisi suhdetta?

Vierailija
70/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo pitää keskustella puolison kanssa ja ei olla siinäkään liian sinisilmäinen. Pyydät vaikka nähdä kännykän viestit tai jos pettämisviestin lähettäjä on laittanut yksityiskohtia, niin niiden tarkistus, jos mahdollista. Jos mä itse jonkun narauttaisin, niin totta laittaisin siihen viestiin jotain millä viestin vastaanottaja voi väitteet todeksi tarkistaa. Kai siinä viestissä jotain yksityiskohtia sentään on. Jos ei ole ja puoliso on auliisti antamassa kännykkäänsäkin katsottavaksi, niin sitten toteaisin siinä kohtaa jo trolliksi ja kiusanteoksi.

Ei ole tullut mieleen, että mies voi hankkia prepaidliittymän ja kännykän josta et tiedä mitään. Ei se miehen kännykän ratsaus mitään todista. 

99,99% todennäköisyydellä ei ole mitään prepaideja. Ei nämä pettämiset ole kuin loppuunsa hiottuja murhia. Tai ehkä elokuvissa, mutta ei tosielämässä. Se että olisi luonut kokonaan jotenkin eri identiteetit ja esitellyt niitä tälle kenen kanssa pettää, not a change. Ja mistä tämä kenen kanssa on petetty olisi saanut puolison yhteystiedot tuon viestin lähettämiseen? Joku linkki on olemassa. Ja useimmiten riittää se, kun kysyy puolisolta että onko sulla joku toinen. Se vastaus paljastaa, koska tunnet puolisosi niin hyvin. Mä paljastin oman puolisoni pettämisen ihan sillä, että mulla oli vain pieni aavistus että olisikohan jotain meneillään. Sitten täräytin suoraan, että onko sulla toinen. Sitten hän heti kiisti, että ei mulla ketään ole. Silloin tiesin että siis on. Reaktio oli eri mitä olisin odottanut. Jos ketään ei olisi ollut, hän olisi pannut homman vitsiksi ja alkanut kiusoittelemaan että no on mulla nyt muutama. Se olisi hänen tyylistään. Mutta hän ei reagoinut niin, vaan hän vain kiisti. Tiesin siis että joku on ja sitten loppu olikin vain riitelyä ja selvittelyä kuka se on, kunnes sekin sitten lopulta tuli. Pyysin nähdä kännykkää ja hän kielsi ja sitten vain jankutin että anna se nimi. Ja nimi tuli.

Ei pettäjä selviä näistä jos puoliso on yhtään hereillä. Jos puoliso on hölmö ja jota ei oikein kiinnosta, niin ehkä sitten. Muuten ei pettäjä kyllä ole jäämättä kiinni jossain kohtaa. Usko mua.

Vierailija
71/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes pettää sua mun kanssa.

Terveisin Jussi

Vierailija
72/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yleinen viinittelyhupi on lähetellä just tommosia "olen puolisosi salarakas ja haluan nyt avautua sulle"- viestejä ihmisille. Kiva seurata somessa reaktioita.

Some people want to see world burn

N39

Oikeasti olet pettävä aviomies.

Vierailija
73/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä et miks AP:n ylipäätään tarvitsee miettiä koko asiaa, kun ei kerran ole mitään huomannut, joten tuskin mistään on jäänyt paitsi. 

Vierailija
74/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullekin paljon jeesusta

Mitä tämä tarkoittaa?

Että kannattaa täyttää elämä jeesuksella, tuntuu paremmalta kuin pahojen asioiden tekeminen

Selvä. Onko pettäminen mielestäsi pahan tekemistä?

Vierailija
75/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei saa myöntää. Pettäjän ensimmäinen sääntö. Haluaako joku kuulla muita sääntöjä?

Käytännössä sillä ei ole edes merkitystä myöntääkö vai ei.

Jos kieltää salaa jotain. Ainoa keino on myöntää vaikka ei ois mitään tehnytkään.

Vierailija
76/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo meillä keskusteltaisiin puolison kanssa läpi.

Jaa. Mitä siinä olisi keskusteltavaa jos mies kieltäisi asian?

Aika paljonkin. Ja itse asiassa ole saanut tuon kaltaisen viestin. Tosin taisi olla pikemminkin osoitettu puolisoni kaiman puolisolle.

Mä olen saanut ahdistavan puhelun, kun petetty nainen luuli soittavansa miehensä salarakkaalle. Facebookin perusteella salarakas oli kuin olikin kaimani, kun petetty jankkasi minulle että tietää mikä olen muka ammatiltani ja itki että miksi vielä valehtelen. Kauhea tilanne. 

Vierailija
77/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki tässä nyt olisi? Saisit kuitenkin kenkää puhelimen tutkimisen vuoksi, joten miksei vain lopettaisi suhdetta?

Salaa, tietenkin. Esim yöllä puolison nukkuessa. Jos paljastuisi että viestissä on perää, hakeutuisin pitkään pariterapiaan puolisoni kanssa, todella pitkään. Sen jälkeen en tod.näk. eroaisi, vaan jatkaisin suhteessa ehkä kolme vuotta. Olisi nautinnollista, jos se toinen nainen odottaisi koko tuon ajan miehen vapautumista

Vierailija
78/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei saa myöntää. Pettäjän ensimmäinen sääntö. Haluaako joku kuulla muita sääntöjä?

Käytännössä sillä ei ole edes merkitystä myöntääkö vai ei.

Jos kieltää salaa jotain. Ainoa keino on myöntää vaikka ei ois mitään tehnytkään.

Jos myöntäminen kuitenkin paljastuisi lopulta valheeksi keskustelussa onko puoliso luotettava? Riippuu toki varmasti paljon suhteesta mutta itselleni avoimuus ja rehellisyys olisi tärkeämpää kuin se onko pettäminen totta vai ei.

Vierailija
79/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt puolisoni tutun pettävän. En ole kertonut petetylle asiasta, mutta tiedän että he ovat saaneet nimettömiä viestejä joissa viitataan pettämiseen. Tiedän, koska minua epäiltiin niiden lähettäjäksi. Ilmeisesti peitto heilunut muuallakin kun todistajia riittää. 

Vierailija
80/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apstä en tiedä mutta miksi ihmeessä vaivautuisin. Jos ilmoittaja ei koe tarpeen selittää yksityiskohtaisemmin niin pikemminkin laittaisin numeron estoon. Se käsittelenkö mä asian jotenkin puolisoni kanssa vai en ei kuulu hänelle.

Koska kyseessä voi olla kiusaamiskampanjan alku. Näin minulle kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi