Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesti pettävästä puolisosta

Vierailija
30.07.2024 |

Sain viestin tuntemattomalta puolisoni salasuhteesta. En tiedä uskoakko vai ei, puolisoni väittää ettei olisi ollenkaan totta. Kuinka te toimisitte? En ymmärrä kuka tuollaisia viestejä lähettäisi jos ei olisi perää alkuunkaan.

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen viesti aiheuttaa epäilyksiä, on syytä erota, sillä et selvästikään luota puolisoosi.

Vierailija
82/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollainen viesti aiheuttaa epäilyksiä, on syytä erota, sillä et selvästikään luota puolisoosi.

Kaikista epäilyistä nyt tuskin on syytä ottaa eroa ellei sitten sen puolison suhtautuminen epäilyksiin olisi jotenkin negatiivista tai hän ei ymmärtäisi että epäilyksiäkin voi joskus herätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo pitää keskustella puolison kanssa ja ei olla siinäkään liian sinisilmäinen. Pyydät vaikka nähdä kännykän viestit tai jos pettämisviestin lähettäjä on laittanut yksityiskohtia, niin niiden tarkistus, jos mahdollista. Jos mä itse jonkun narauttaisin, niin totta laittaisin siihen viestiin jotain millä viestin vastaanottaja voi väitteet todeksi tarkistaa. Kai siinä viestissä jotain yksityiskohtia sentään on. Jos ei ole ja puoliso on auliisti antamassa kännykkäänsäkin katsottavaksi, niin sitten toteaisin siinä kohtaa jo trolliksi ja kiusanteoksi.

Ei ole tullut mieleen, että mies voi hankkia prepaidliittymän ja kännykän josta et tiedä mitään. Ei se miehen kännykän ratsaus mitään todista. 

99,99% todennäköisyydellä ei ole mitään prepaideja. Ei nämä pettämiset ole kuin loppu

Hyvä juttu, kun täällä on niin hyväuskoisia naisia. Prepaid ja toinen puhelin piilossa on ihan pettäjän perusvarusteita. Mutta ei kannata etsiä, ettette satuta tunteitanne.

Vierailija
84/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kertoisi puolisolle aluksi mitään, vaan jatkaisin päällisin puolin normaalisti. Tutkisin kuitenkin puolison puhelimet, selvittäisin mahdolliset harrastukset ja muut menemiset, esim iltaisin: pätevätkö kerrotut aikataulut? Lisäksi miettisin, onko puolison käytös muuttunut: onko enemmän omissa ajatuksissaan? Vältteleekö katsekontaktia, yhteistä tekemistä, keskustelua kanssasi? Onko alkanut esim. liikkua enemmän, syödä terveellisemmin tai panostaa pukeutumiseen aiempaa enemmän? 

Mikä järki tässä nyt olisi? Saisit kuitenkin kenkää puhelimen tutkimisen vuoksi, joten miksei vain lopettaisi suhdetta?

Salaa, tietenkin. Esim yöllä puolison nukkuessa. Jos paljastuisi että viestissä on perää, hakeutuisin pitkään pariterapiaan puolisoni kanssa, todella pitkään. Sen jälkeen en tod.näk. eroaisi,

Entä jos salapoliisityösi jälkeen ratkeisi, että viestissä ei olisi perää. Kertoisitko puolisolle, että olit tutkinut hänen puhelintaan?

Vierailija
85/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kertoisi puolisolle aluksi mitään, vaan jatkaisin päällisin puolin normaalisti. Tutkisin kuitenkin puolison puhelimet, selvittäisin mahdolliset harrastukset ja muut menemiset, esim iltaisin: pätevätkö kerrotut aikataulut? Lisäksi miettisin, onko puolison käytös muuttunut: onko enemmän omissa ajatuksissaan? Vältteleekö katsekontaktia, yhteistä tekemistä, keskustelua kanssasi? Onko alkanut esim. liikkua enemmän, syödä terveellisemmin tai panostaa pukeutumiseen aiempaa enemmän? 

Mikä järki tässä nyt olisi? Saisit kuitenkin kenkää puhelimen tutkimisen vuoksi, joten miksei vain lopettaisi suhdetta?

Salaa, tietenkin. Esim yöllä puolison nukkuessa. Jos paljastuisi että viestissä on perää, hakeutuisin pitkään pariterapiaan puolisoni kanssa, todella pitkään. Sen jälkeen en tod.näk. eroaisi,

Kun miehellesi selviäisi, että viestintäsalaisuus on rikottu, niin olet pariterapiassasi ihan yksin.

Vierailija
86/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo meillä keskusteltaisiin puolison kanssa läpi.

Jaa. Mitä siinä olisi keskusteltavaa jos mies kieltäisi asian?

Miten se viesti tuli, tekstarina ? Ilmoittaja täytyy saada pihteihin ! Saattaa olla kateellinen ap:n puolisolle.

Vierailija
87/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa lähettelee noita ihan kiusallaan ja aiheuttaakseen ongelmia. Kaikki viestit ja varsinkin tuntemattomilta eivät ole totta. Keskustelkaa yhdessä asiasta.

Totta. Samaa kategoriaa tyyliin Postin huijausviestein sun muiden kanssa. Tollaset deletoidaan häirirsemästä.

Helppoa pahansuovan henkilön pilata jonkun sellaisen päivä jolle on kateellinen.

Vierailija
88/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni vaatisi näkemään puhelimeni tiedot, en niitä näyttäisi ja luultavasti jättäisin hänet. Miksi olla suhteessa, jossa toinen ei luota sinuun?

Vierailija
89/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai puolisosi kiistää asian. 

En nyt viestin vuoksi laittaisi lusikoita jakoon, mutta ottaisin tosissani kuitenkin. Etenkin, jos teillä ei kummallakaan ole "kiusaajaa" 

Seuraisin merkkejä ja kuulostelisin omia tuntojani tarkasti.

Monesti jälkikäteen kaiken näkee selvästi, kaikki nähtävillä olleet merkit. 

Oletko koskaan epäillyt, oletko miettinyt puolisosi jotenkin poikkeavaa käytöstä? Onko sinulla joskus ollut tunne, että kaikki ei ole ihan ok? Nämä kannattaa ottaa tosissaan, eikä ohittaa. Etenkin nyt, saamasi viestin jälkeen.

Olet todellinen Sherlock Holmes. Pettämisestä ei jää kiinni jos ei halua ja on vähän järkeä päässä.

Se vaiva,jota pettämisen peittely vaatii,on sen verran suuri että miksi ei voi vain sanoa vaimolleen,että sori siitä,mutta mulla on uudet kuviot? Pettäjät tuhoavat petettyjen ja esim lasten elämän muullakin tavoin,kuin vain sillä ympäriinsä pan eskelullaan,idiootti! 

Vierailija
90/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli on oikeasti tärkeää asiaa niin esittelee itsensä ja soittaa. Esim tullut raskaaksi salasuhteesta tai muuta tärkeää tiedoksi.

Tekstiviestit deletoidaan, huijauksia,

Vierailija
91/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oman kokemuksen kautta voin kertoa, että siitä erittäin pitkäikäisestä puolisosta voi kyllä paljastua ihan mitä vain, mitä et olisi ikinä pystynyt kuvittelemaan. Justiinsa kaikki salapuhelimet jne. Myös pitkäaikaisesta ystäväperheestä sain kommentin, että en ollut ainoa, ketä tämä puolisoni huiputti, toisin sanoen veti sen perhekeskeisen roolinsa sen verran hyvin, että upposi minun lisäkseni lähipiiriin myös täysin. Samaan aikaan kaksoiselämä. Minäkin jossain kohtaa heitin vitsiä, että onko hänellä toinen, kun oli käytös vähän muuttunut, työstressin piikkiin laittoi. En olisi mitenkään voinut kuvitella. Ja pitkään kielsi ja valehteli kaikenlaista, roikotti minua vuoden löysässä hirressä. Kyllä nämä jossain kohtaa alkavat nousta pintaan. p.s. ja siis sehän oli kaikki loppupeleissä minun syytänikin sitten vielä. Voimia, pidetään peukkuja, ettei ole totta, ja samalla kannustus siihen, että liian sinisilmäinen ei kannata olla.

Vierailija
92/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisoni vaatisi näkemään puhelimeni tiedot, en niitä näyttäisi ja luultavasti jättäisin hänet. Miksi olla suhteessa, jossa toinen ei luota sinuun?

Minulla ei ole mitään salattavaa. Vapaasti saa kollata tekstiviestit jos kiinnostaa.

Vierailija
93/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät nähdä puhelimen, se yleensä riittää. Jos ei anna, selvä peli. Pelkästään se että se avaa puhelimensa ja ojentaa sulle, on melkein jo merkki ettei sitä tarvitse ratsata ja mitään ei ole meneillään. Täällä jotkut (ilmeisesti pettäneet miehet) trollaa jostain prepaideista mut ei se oikeesti niin mene. Ei ne pettäjätkään näitä suunnittele jonain prosessikaaviona exceliin. Ja vaikka olis suunnitellutkin, niin et sä puhelimen ratsauksella mitään menetäkään. Se ei ota jos ei annakaan.

Vierailija
94/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo pitää keskustella puolison kanssa ja ei olla siinäkään liian sinisilmäinen. Pyydät vaikka nähdä kännykän viestit tai jos pettämisviestin lähettäjä on laittanut yksityiskohtia, niin niiden tarkistus, jos mahdollista. Jos mä itse jonkun narauttaisin, niin totta laittaisin siihen viestiin jotain millä viestin vastaanottaja voi väitteet todeksi tarkistaa. Kai siinä viestissä jotain yksityiskohtia sentään on. Jos ei ole ja puoliso on auliisti antamassa kännykkäänsäkin katsottavaksi, niin sitten toteaisin siinä kohtaa jo trolliksi ja kiusanteoksi.

Ei ole tullut mieleen, että mies voi hankkia prepaidliittymän ja kännykän josta et tiedä mitään. Ei se miehen kännykän ratsaus mitään todista. 

99,99% todennäköisyydellä ei ole mitään prepaideja. Ei nämä pettämiset ole kuin loppu

Oma kokemus on, että miehellä on prepaid tai työpuhelin, johon vaimolla ei ole pääsyä. Lisäksi miehet ei ole tyhmiä, ei se nainen ole puhelimessa Linda tai Laura, vaan  Ari-P tai Villeharrastus.

Ja kun nainen on olevinaan ovela, niin hän soittaa miehen puhelimella kaikille epäilyttäville kontakteille. Miksi ihmeessä vastaisin, mies ei koskaan soita, koska muitakin viestintätapoja on. Tennisvarattu klo 17 ei tarkoita, että mentäisiin pelaamaan vaan sitä, että klo 17 ei voida nähdä.

Vierailija
95/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä suhteissa pettäminen on todennäköisempää kuin, että molemmat olisivat uskollisia.

Vierailija
96/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ex-vaimo narahti niin, että yöllä alkoi kilistä viestiä puhelimeen. Hän nukkui, mut mä kuulin kun viestejä tuli. En niitä tietenkään nähnyt, mutta kun tuota oli jatkunut jo monta yötä niin sitten yhtenä päivänä sanoin, että joku viestittää sulle yöaikaan ja mulla on epäilys. Avaatko puhelimen ja ojennat niin poistetaan epäilykset. Eipä antanut. Siitähän se sitten monen mutkan kautta avioeroprosessi lähtikin käyntiin ja kaikki selvisi kyllä aikanaan. Miehen nimi kenen kanssa oli petetty, mitä kaikenlaista oli tapahtunut ja niin edelleen. Se vyyhti kyllä lähtee siitä sitten avautumaan tahtoi tai ei. Että näin miehenä yhdyn näihin kommentteihiin, että jos epäilys vain on, pyydät sattumanvaraisessa tilanteessa vain että avaa ja antaa sulle. M38

Vierailija
97/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi vastata siihen numeroon ja kysyä yksityiskohtaisempia lisätietoja ja jotain todistetta? Prepaid -numero toimii ihan niin kuin tavallinenkin numero, siihen voi tekstata ja soittaa. Vaikea kuvitella, että joku ei tekisi niin, jos saisi tuollaisen viestin.

Apstä en tiedä mutta miksi ihmeessä vaivautuisin. Jos ilmoittaja ei koe tarpeen selittää yksityiskohtaisemmin niin pikemminkin laittaisin numeron estoon. Se käsittelenkö mä asian jotenkin puolisoni kanssa vai en ei kuulu hänelle.

Koska kyseessä voi olla kiusaamiskampanjan alku. Näin minulle kävi.

Sitä paremmalla syyllä estäisivät koko numeron. Ja osaisin suhtautua hyvinkin varauksella tuonkaltaisiin viesteihin tulevaisuudessa.

Vierailija
98/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäkää mun soon-to-be-ex-vaimolle kaikkea mitä ikinä keksitte. Eropaperit on jätetty ja rouvakulta aloitti suhteen uuden miehen kanssa jo ennen sitä ja silti se kyttää ja utelee mun tekemisiä ja menemisiä.

Tekisi mieli antaa puhelinnumero ja sähköpostiosoite ja pyytää naisia lähettämään mitä mielikuvitukselisempia ja riettaampia stooreja ihan vaan sen takia että akkaa vituttaisi. Koska me ei olla enää me, mutta se ei ole mennyt vielä näköjään jakeluun.

Vierailija
99/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkissä suhteissa pettäminen on todennäköisempää kuin, että molemmat olisivat uskollisia.

Olisiko se maailmanloppu?

Vierailija
100/206 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se maailmanloppu?

Mielestäni ei, sillä pettäminen on elämän suola.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi