Viesti pettävästä puolisosta
Sain viestin tuntemattomalta puolisoni salasuhteesta. En tiedä uskoakko vai ei, puolisoni väittää ettei olisi ollenkaan totta. Kuinka te toimisitte? En ymmärrä kuka tuollaisia viestejä lähettäisi jos ei olisi perää alkuunkaan.
Kommentit (206)
Kyllähän tuo pitää keskustella puolison kanssa ja ei olla siinäkään liian sinisilmäinen. Pyydät vaikka nähdä kännykän viestit tai jos pettämisviestin lähettäjä on laittanut yksityiskohtia, niin niiden tarkistus, jos mahdollista. Jos mä itse jonkun narauttaisin, niin totta laittaisin siihen viestiin jotain millä viestin vastaanottaja voi väitteet todeksi tarkistaa. Kai siinä viestissä jotain yksityiskohtia sentään on. Jos ei ole ja puoliso on auliisti antamassa kännykkäänsäkin katsottavaksi, niin sitten toteaisin siinä kohtaa jo trolliksi ja kiusanteoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai puolisosi kiistää asian.
En nyt viestin vuoksi laittaisi lusikoita jakoon, mutta ottaisin tosissani kuitenkin. Etenkin, jos teillä ei kummallakaan ole "kiusaajaa"
Seuraisin merkkejä ja kuulostelisin omia tuntojani tarkasti.
Monesti jälkikäteen kaiken näkee selvästi, kaikki nähtävillä olleet merkit.
Oletko koskaan epäillyt, oletko miettinyt puolisosi jotenkin poikkeavaa käytöstä? Onko sinulla joskus ollut tunne, että kaikki ei ole ihan ok? Nämä kannattaa ottaa tosissaan, eikä ohittaa. Etenkin nyt, saamasi viestin jälkeen.
Olet todellinen Sherlock Holmes. Pettämisestä ei jää kiinni jos ei halua ja on vähän järkeä päässä.
Kyllä jää, aina. Naisen kannattaa luottaa vaistoonsa ja siihen, että totuus paljastaa itsensä yhtä varmasti kuin mätäpaise. Todisteiden keräilyyn ei välttämättä kannata tuhlata aikaa, jos vaisto sanoo, että häivy. Mies joka pettää ja valehtelee, yrittää kääntää asian ympäri silloinkin, vaikka jäisi rysän päältä kiinni tai todisteet olisivat kiistattomat. Tällöin saattaa jopa olla vielä aggressiivisempi kuin silloin, jos nainen vaan häipyy, sillä tulee kiinni jäämisen lisäksi häpäistyksi
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola.
Sinullekin paljon jeesusta
Vaikea sanoa, kun kumpikin vaihtoehto voi olla yhtä todennäköinen. Sille, että mies kiistää en antaisi mitään arvoa. Totta kai kiistää, vaikka olisikin syyllinen. Olen itsekin kerran lähettänyt nimettömän viestin kun päädyin varatun tutun miehen kanssa sänkyyn. En uskaltanut omalla naamalla mennä asiaa kertomaan ja tiesin että miehellä muutakin säätöä noin ei varmuudella voi yhdistää lähettäjää minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa?
Ikinä ei saa myöntää. Pettäjän ensimmäinen sääntö. Haluaako joku kuulla muita sääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa?
Että kannattaa täyttää elämä jeesuksella, tuntuu paremmalta kuin pahojen asioiden tekeminen
Vierailija kirjoitti:
Olen vastannut, että jo kolmas samanlainen viesti kuukauden sisällä, mun mies on ehtiväistä sorttia.
Jos ei kykene omalla nimellä asiasta kertomaan, se ei ole totta.
Itselleni keskustelussa ei edes ollut olennaista se onko tieto totta vai ei. Paljon enemmän vaikuttaa se miten puolison kanssa pystyy asiasta keskustelemaan ja puhuuko hän asiasta vai välttelee koko aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei saa myöntää. Pettäjän ensimmäinen sääntö. Haluaako joku kuulla muita sääntöjä?
Tiedetään. Aggressiivisuus, gaslighting, puolison mustamaalauskampanja selän takana käyntiin heti, vastasyytös epäilystä, jne.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä sillä ei ole edes merkitystä myöntääkö vai ei.
Todennäköisesti totta. Miksi kukaan muuten lähettäisi viestiä. Älä kerro äijälle vaan ala nuuskia ensin.
Jos on valmis ilman todisteita uskomaan pikemminkin anonyymiä kuin omaa puolisoaan niin siinä vaiheessa eroaminen puolisosta on joka tapauksessa se oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Voisin milloin vain paljastaa syksyn 2018 salasuhteen tämän miehen vaimolle. Laittaisin juurikin nimettömänä sen viestin. En ole viitsinyt, vaikka moraalisesti olisi ihan oikein sille m***lle. Vaimon tilanne säälittää. On kaunis, hoikka nainen FB-kuvien perusteella.
Miksi olet stalkannut panosi vaimon somen?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti totta. Miksi kukaan muuten lähettäisi viestiä. Älä kerro äijälle vaan ala nuuskia ensin.
Sori, kerroit jo.
Olen aina haaveillut tällaisen laittamisesta. Olin vakavassa parisuhteessa L:n kanssa vuoden, kunnes kävi ilmi että tämä lipevä hurmuri olikin ollut yhdessä M:n kanssa koko ajan. Olin sinisilmäinen ja tyhmä mutta M ansaitsisi tietää, en vaan tiedä miten. Ei kukaan usko tuntemattomalta tulevaa viestiä noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Voisin milloin vain paljastaa syksyn 2018 salasuhteen tämän miehen vaimolle. Laittaisin juurikin nimettömänä sen viestin. En ole viitsinyt, vaikka moraalisesti olisi ihan oikein sille m***lle. Vaimon tilanne säälittää. On kaunis, hoikka nainen FB-kuvien perusteella.
Jaaha, ketäs se m***** silloin kävi panemassa? Et ole ensimmäinen, mutta varmaankin jo viimeinen. Sääliä en kaipaa, mutta v*tuttaa, kun kukaan ei kerro minulle. Itse olen saanut todisteita kaivaa. Yhden ainoan kerran yksi tuttu ulkopuolinen tavallaan käräytti, mutta ei se silloin mitään myöntänyt. Vasta vuosien päästä tunnusti.
Niin että laita sitä viestiä vain. En syytä sinua, paitsi jos olet esittänyt ystävääni ja viestistäsi päätellen näin ei ole. Uskon sinua, jos lähetät viestin, mutta pistä silti jotain minkä voin tarkistaa, päivämääriä tai jotain muuta, niin h*rtän sen m*nistaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisitko tällä palstalla anonyymin esittämää väitettä jonka mukaan miehesi pettää sinua?
Et tietenkään ellei asiasta olisi todisteita. Anonyymiväitteillä ilman todisteita ei ole arvoa.
Esimerkiksi mulla on salainen numero. Sitä ei saa mistään, joten kun aloin saada outoja viestejä, miehen ex tuli mieleeni heti. Oltiin siis oltu hetken aikaa erossa miehen kanssa ja sinä aikana hän tapaili toista.
Kysyin viestillä naiselta onko hän Minna. Kielsi olevansa, mutta kun mieheni laittoi hänelle omasta puhelimestaan viestin että tekee rikosilmoituksen jos ei häirintä lopu, niin häirintä loppui 😂
Eli ex oli joskus miehen nukkuessa kaivanut miehen kännykästä mun numeron.
Vierailija kirjoitti:
Jos on valmis ilman todisteita uskomaan pikemminkin anonyymiä kuin omaa puolisoaan niin siinä vaiheessa eroaminen puolisosta on joka tapauksessa se oikea ratkaisu.
Olen tavannut 99% enemmän petturimiehiä kuin niin pahansuopia ihmisiä, että lähettäisivät tuollaisia viestejä. Tilastot eivät ole miehen puolella. Vastasuuttuminen on sitä paitsi yksi defenssireaktio. Vaikea kuvitella, miksi viaton saisi raivarit empaattisen reaktion sijaan
Voi helvetti :D Ja oman etunsa vuoksi kertoi, miehe osaavat tehdä hyvistäkin teoistaan niin oksettavia