Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoja kokemuksia verkkokaupoista???

Vierailija
15.02.2011 |

Kertokaas mistä verkkokaupoista teillä on huonoja kokemuksia? Eli esim toimitus viivästynyt kohtuuttomasti, tavara viallista ja vaihtaminen lähes mahdotonta, tai tuotetta ei koskaan postitettu ja rahoja ei saanut takaisin?

Jos edes joku säästyisi huijatuksi tulemiselta kun laitetaan vähän nimiä listaan...

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falinas.fi

Joudut välittömästi vip-asiakkaaksi Ja se tarkoittaa 39,90 e kuukaudessa veloitusta kortiltasi, vaikka et tilaisi mitään. Jäsenyydestä ei pääse irti millään, vastaavat suomenkielisiin meileihin englanniksi ja väittävät irtisanoneensa jäsenyytesi kunnes seuraavassa kuussa veloitus jälleen menee tililtäsi. Jouduin kuolettamaan korttini.

Vierailija
82/115 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaaja kirjoitti:

Sisuste-Peltoniemi - välttäkää tilaamasta mitään.

Tämä firma ei palauta rahojasi vaikka et tilaamaasi tavaraa saisikaan. Heillä on useita keisejä kuluttajariitalautakunnassa ja menossa edelleen haastekäsittelyyn. Vaikka tilaat laskulla tai osamaksulla ja vaikket saisi tuotetta ikinä, sinulle tulee laskutuksen hoitavalta firmalta laskut normaalisti, jotka pakko maksaa, koska myyjä ei ole kauppaa perunut. Siinä sitten makselet laskuja vaikkapa lattialla istuskellen, kun esim. sohvaa ei ikinä tule. Todella härskiä toimintaa.

Kolme kk:tta tuli tilauksesta juuri täyteen ja sängystä ei tietoakaan. Selityksenä milloin mitäkin, joululomat, kasauksen ruuhkaantuminen jne. Viimeksi yrityksestä veikattiin, että sängyn valmistuminen menisi tammi-helmikuun vaihteeseen. No, eipä ole kuulunut! Olisinpa lukenut tämän ennen kuin sängyn hankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishistä en tilaa enää: joko tuotteet jäävät vallan tulematta tai sitten kestää monta kuukautta ja tuote on väärä tai väärän kokoinen. Enkä viitsi palauttaa kun ovat niin halpoja. Ja huonoja 😐.

Vierailija
84/115 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ostin venäläisen 3m korkean 90m pitkän verkon. Meni sekaisin eka kerralla, poltin sitten roviolla.

Nyt ostan vaan Kivikangas verkkoja.

Vierailija
85/115 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M

Tilasin summalla, jolla postimaksujen piti olla ilmaiset. Heillä oli eräs tilaamani tuote loppu varastosta, jolloin rankaisi minua siitä postimaksuilla. Siihen loppui huijaripuljusta tilaaminen

Vierailija
86/115 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt sama tilanne. Luottotililtäni on veloitettu 2 x 37,00 turhaan. Olin heihin yhteydessä ja vastaus oli mahdoton. Soitin luottokortin myöntäneeseen pankkiini ja sieltä ehdotettiin luottokortin sulkemista mutta että ehkä sekään ei auta. Olen huomenna yhteydessä euroopan kuluttajavirastoon.

Vierailija
87/115 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Falinas.fi

Joudut välittömästi vip-asiakkaaksi Ja se tarkoittaa 39,90 e kuukaudessa veloitusta kortiltasi, vaikka et tilaisi mitään. Jäsenyydestä ei pääse irti millään, vastaavat suomenkielisiin meileihin englanniksi ja väittävät irtisanoneensa jäsenyytesi kunnes seuraavassa kuussa veloitus jälleen menee tililtäsi. Jouduin kuolettamaan korttini.

Kyllähän tuossa etusivulla jo sanotaan, että kyseessä on klubi, jonka jäsenyyksiä myyvät... Että ei sitä nyt "joudu" jäseneksi, jos lukee ehdot. Ihmettelen myös, että miksi antaa korttitietonsa jollekin 3. taholle, jollei ole ostoaikeissa...

Tuo jäsenyydestä eroon pääsy on sitten ihan oikea valituksen paikka, saisi olla helpompaa kyllä.

Vierailija
88/115 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinkuningas...

voi v*ttu mikä lafka. Olen tilannut hupparin syyskuussa. Lokakuussa ilmoittivat, ettei kyseistä hupparia ole saatavissa. Tämän jälkeen olen useampaan kertaan laittanut tuonne paskaan viestiä, että poistakaa se saatanan lasku Walleyn laskutuksesta. Sieltä kusipäät ei edes vastaa sposteihin. Olen siis hoidellut asiaa Walleyn kanssa ja he ystävällisesti aina siirtävät laskun eräpäivää... kohta menee hermo... Seuraavaksi otan yhteyttä Paytrailiin ja kysyn, että voivatko he painostaa myyjää poistamaan aiheettoman laskun vai poistavatko he sen Walleyn tiedoista.

Ikinä en tilaa tuosta saatanan lafkasta mitään... enkä suosittele sitä muillekkaan.

Vierailija
89/115 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnessfirst. Myyvät tuotteet, ottavat rahat ja kun tilausta ei kuulu, sanovat, että tuote olikin loppunut. Rahojen palautusten perään joutuu kyselemään tosissaan, ja sitten saa ne vasta muutaman viikon päästä. Jotain mätää tässä firmassa on.

Vierailija
90/115 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falinas

Varo verkkokauppa Falinasta.

Tilauksen maksettuasi he lisäävät sinut jäseneksi ja veloittavat sinulta suoraan luottotililtä rahaa kuukausittain. Ei palauteta vaikka saat lopetettua tilin. Mitään ei ilmoiteta. Tililtä vaan menee rahat kuukausittain.

Tämän lisäksi alunperin tilaamani tuotteista toinen oli vanha ja toinen väärennös.

Falinas verkkokauppa on huijausta.

Vierailija
91/115 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tilaan vaan isoilta ja luotettavilta firmoilta joihin olen ollut tyytyväinen vuosien varrella. Suosikkini on Verkkokaupoa.Com.

Vierailija
92/115 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö. mihinköhän kokemuksesti perustuu. Heiltä olen tilattu jo yli kymmenen vuoden ajan sisustustuotteita ja aina olen kaiken saanut. Nyt viimeisimmäksi sängyn heidän omasta mallistostansa. Ei voi muut kuin kehua. Suomalainen perheyritys ja palvelu pelaa.

Vierailija
93/115 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnesstukku

Vierailija
94/115 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palokauppa.com lähetti myöhässä talonsuojelupaketin ja siitä puuttui kaasunaamari ja suodatin. Ei vastannut reklamaatioon eikä puhelun jälkeenkään lähettäneet pakettia. Huono kauppa ja huono kokemus!

Vierailija
95/115 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tilannut teamsales.fi nettikaupasta mitään?

Onko luotettava?

Tekisi mieli tilata lapselle muutamia tuotteita sieltä, kun on halpaa ja hyvä valikoima.

Jokin ei vaan tunnu olevan kohdillaan...

Vierailija
96/115 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falinas verkkokauppa jos saa kortti tiedot veloittavat 37-47€ monta kertaa kuukaudessa vaikka et olisi suostunut mihinkään

Vierailija
97/115 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ihan perseestä.

Kusettajat uskalla laittaa edes puhelinnumeroa mihin soittaa ja valittaa 😡😡

Jatkan rahojen perimistä vaikka hautaan

Vierailija
98/115 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan tilannut teamsales.fi nettikaupasta mitään?

Onko luotettava?

Tekisi mieli tilata lapselle muutamia tuotteita sieltä, kun on halpaa ja hyvä valikoima.

Jokin ei vaan tunnu olevan kohdillaan...

Olen tilannut ja todella hyvää palvelua. On tullut tavarat perille ja ovat olleet sellaisia kuin nettikaupassa näkyy. Suosittelen ja on mielestäni luotettava😊

Vierailija
99/115 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh, ainut huono kokemus on ollut yhden kerran, kun tilasin Jimmsiltä tavaraa. Varauduin siihen, että toimitusaika olisi noin viikon verran, mutta lopulta tilaus venyi 2 kuukauden mittaiseksi. Syy: tuotteista, joita tilasin, puuttui YKSI ainoa tuote jota heillä ei ollut varastossa. Olisi ollut kiva, että edes ilmottaisivat koko paketin viivästyvän vain yhden puuttuvan tuotteen takia mutta ei, itse piti alkaa kyselemään mikä homma.

Vierailija
100/115 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eStore. Tilasin sieltä yhden halvan tavaran, jonka laadusta minulla ei ollut korkeita odotuksia, mutta se oli silti vielä odottamaani huonompi tuote. Pakkasin sen samantien takaisin postipakettiin kokeilematta ja palautus oli tietysti yhtä tuskaa. Lähetyksessä ei ollut mukana varsinaista palautusosoitetarraa, mutta liimasin silti mukana tulleen osoitetarran paketin päälle. Palautuslomake täytyi tulostaa itse. Onneksi maksoin Klarnan kautta, koska se helpotti palautusta ja Klarnan työntekijät selvittivät asiaa puolestani. Kun kaikki vaikutti olevan kunnossa, tulikin vielä sähköposti eStoresta englanniksi - en ollut muka palauttanut mukana ollutta käyttöohjetta! Tuote oli vieläpä niin yksinkertainen, ettei sen mukana ole voinut olla mitään kovin kummoista "käyttöohjetta"! Hetken aikaa panikoituani muistin, että tosiaan tuotepakkauksen sisällä oli joku lappunen, jossa oli jotain kuvia. Vastasin että käyttöohje on tuotepakkauksessa sisällä kuten silloin, kun vastaanotin lähetyksen. Never again! En tilaa sieltä enää koskaan mitään ja muistan tämän päätöksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi