Huonoja kokemuksia verkkokaupoista???
Kertokaas mistä verkkokaupoista teillä on huonoja kokemuksia? Eli esim toimitus viivästynyt kohtuuttomasti, tavara viallista ja vaihtaminen lähes mahdotonta, tai tuotetta ei koskaan postitettu ja rahoja ei saanut takaisin?
Jos edes joku säästyisi huijatuksi tulemiselta kun laitetaan vähän nimiä listaan...
Kommentit (115)
Bhome.fi verkkokaupasta tilannu muutamat huonekalut. Tuli nopeasti perille jos vertaa muihin isompiin kauppoihin ja hintakin oli edullinen. Lisäksi oon tillannu parit metalliset pöydänjalat sieltä kun tuli itse tehtyä keittiönpöytä ja työpöytä.
Voin suositella.
Kymppikuva.
Lähettää aina postnord pakettina, ja siinä kestää yleensä kauan saada paketti. Itse paketti lähtee nopeasti, mutta sitten postnord sitä erilaisin sekoiluin pitää 1-3 viikkoa matkalla. Nytkin ollut jo 1.5 viikkoa paketti matkalla. Eivät jättäneet ilmoitusta, kun olivat päivällä yrittäneet jakaa paketin kotiini. Huomasin seurannasta, että yritetty jakaa, ja soitin sinne (1e/min maksullinen numero). Nouto ei enää Vantaalta mahdollinen, olisin hakenut sieltä. Lupasivat jakaa paketin läheiseen k-markettiin noutopisteeseen. Nyt paketti on 3 päivää lähtenyt aamulla terminaalista ja tullut illalla takaisin terminaaliin. Tarvii kohta taaas soittaa uudestaan.
Veikkaan, että Postnord ansaintamalli on saada rahaa noista soitoista sinne 1e/min maksulliseen numeroon.
Tytär vaati minua tilaamaan synttärilahjaksi vaatteita kertakäyttöjätettä kauppaavasta Sheinistä.
Vaatteet kyllä tulivat aikanaan mutta muutaman kuukauden kuluttua sähköpostiin alkoi tippua limaisia kiristysviestejä joissa peloteltiin hakkerin murtautuneen koneelleni ja kuvanneen minua runkkąamassa koneen ääressä.
"Todisteena" esitettiin yksi salasanoista jota käytän ja osoittautui että tämä salasana oli se jonka olin Sheinin tiliin generoinut.
Shein ei ollut kertonut asiakkaille massiivisesta tietomurrosta jossa asiakastiedot oli varastettu ja suhtautui nihkeästi vaatimukseeni tilin ja kaikkien tietojeni poistamisesta.
DeVal. Myyvät palautuksia sellaisenaan uutena vaikka niissä on selvästi jonkinlainen tutoevirhe. Jos vaatetta ei tahdo palauttaa omilla kustannuksilla niin eivät suostu hyvittämään muuten kuin olemattomana alennuskoodina kauppaan. Pitävät myös myynnissä tuotteita, joissa varastosaldo jo loppu kokonaan.
LavenZa, netissä myös nimellä LavenZa Helsinki, joka antaa ymmärtää, että verkkokauppa toimisi Suomessa. Erehdyin tilaamaan sieltä mekon, joka tietysti kuvassa näytti oikein hyvältä. Totuus oli toinen, mekko oli mittasuhteiltaan täysin pielessä, yläosa ei istunut ja alaosa kuin teltta. Pehmeäksi mainostettu kangas oli kovaa ja hiostavaa nailonia, pesu- ja koko,erkinnät puuttuivat. Koko oli sinänsä oikea mittanuhalla mitattuna, mutta yläosan ompeluvirheestä johtuen se ei istunut päällä. Mekko olisi pitänyt palauttaa Kiinaan, postimaksu noin 50 euroa, enemmän kuin mekon hinta. Otin 20%:n hyvityksen, koska näihin verkkokauppoihin ei kuluttajaviranomainenkaan oikein pääse kiinni, koska heillä ei ilmeisesti ole virallista toimipaikkaa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Fitnesstukku
Millä tavalla huonoja kokemuksia?
Https//:Fi.style.shop
Styleshop ruotsalainen verkkokauppa.
Tilasin takin jonka tyhmänä maksoin heti pankkikortilla. En saanut tuotetta koskaan, eikä kukaan vastaa yhteyden ottoihin
Kiertäkää kaukaa!
Falinas.fi. Täyttä rosvousta. Veivät syyskuussa 2023 tililtäni 2€ + 47€. Falinas.fi vastaa englanniksi ja väittää, että olen itse omilla pankkitunnuksillani hyväksynyt maksut. En ole tilannut saatikka hyväksynyt mitään FALINAS.FI:ltä. Nets palautti 47€ , mutta ei 2€.
MONBLI.FI on tod näk huijaussivusto. Jatkoa minunkiv ja muutamalle muulle sivustolle.
rahat käy mutta eivät lähetä mitä on tilattu ja maksettu
On oikeasti aidon näköisiä huijauskauppoja ulkomailla. Kannattaa luoda asiakastili ja googlata verkkokauppaa, verkko-osoite on tärkein.
monbli@monbli.fi, verkkokauppa monbli. Älkää vain missään tapauksessa tilatko!!!!! Tuotteet eivät tule. Klarnaa mainostivat ja pidin luotetavana. No lopussa maksua tehtäessä, klarnaa ei ollutkaan, mutta kiireessä tuli maksettua suoraan tililtä.....Klarna kuitenkin hoitaa reklaamaatiot, jos sattuu huijaus. Joku siellä vastailee ok suomeksi ja pahoittelee tilauksen viivästymistä. Kehoitin menemään oikeisiin töihin. No, onneksi ei ollut iso summa, mutta silti rehellistä ihmistä vituttaa :)
Voi vitsit tilasin monblistä kahvia, ison satsin. Ei ole tullut (rahat on menneet tililtä). Kukaan ei vastaa viesteihin. teen rikosilmoituksen kohta.
En halua tilata enää yhdestäkään verkkokaupasta mitään. En vaikka kyseessä ei olisi huijari. Syy: en tykkää että jälkeenpäin minuun otetaan yhä uudestaan yhteyttä ja kysytään että ostaisinko nyt sitä vai tätä. Yhdelle soittajalle sanoin että jos ostan lähikaupasta litran maitoa, niin eivät ne soittele perään ja kysy ostanko huomenna toisen litran tai tulenko ostamaan kermaakin.
Minunkivi.fi täys huijarifirma.
Tilasin juhla-mokka kahvia 12 pkt hintaan 40€. 6 kk sitten.
juu ei ole kahvipkt näkynyt, eivät vastaa sähköpostiin.
HITTO, TAAS Joku MONBLI FIRMA TYRKYTTÄÄ 12 pkt juhla-mokkaa, älkää tilatko.
varoitus!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joo, on niiden toiminta selvästi luotettavampaa. Vuosi sitten kävi kyllä juuri verkkokauppa.comin kanssa niin, että tilasin nuorelle joululahjaksi aika kalliita legoja, heillä on ihan hyvä valikoima näissä. No, lopulta sain 30 e lahjakortin, koska sähläsivät ja sähläsivät lähetyksen kanssa. Ensin tuli väärä tuote ja piti palauttaa, sitten olivat taas lähettämässä väärää tuotetta, mutta tämä näkyi onneksi sähköpostissa, joten sain peruttua jne. Mutta siis sentään reilusti hyvittivät tuosta.