Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoja kokemuksia verkkokaupoista???

Vierailija
15.02.2011 |

Kertokaas mistä verkkokaupoista teillä on huonoja kokemuksia? Eli esim toimitus viivästynyt kohtuuttomasti, tavara viallista ja vaihtaminen lähes mahdotonta, tai tuotetta ei koskaan postitettu ja rahoja ei saanut takaisin?

Jos edes joku säästyisi huijatuksi tulemiselta kun laitetaan vähän nimiä listaan...

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dreamoetstore! Kukaan ei vastaa ja lähetyksestä ei kuulu!!

Vierailija
42/115 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekaluja ja design sisustustavaroita myyvä kauppa. Nettisivut todella ammattimaiset, mutta tuotteiden toimitus viivästyi ja viivästyi, asiakaspalvelusta seliteltiin pariin kertaan ja vakuuteltiin tuotteiden tulevan. Olin maksanut luottokortilla, ilmoitin peruvani kaupan ja sain rahani takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NADENEX= ei palvelua

Vierailija
44/115 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime kuussa Kärkkäiseltä kasan tavaraa, eräs tavara oli unohtunut paketista, ja olen nyt kolme kertaa ollut yhteydessä asiakaspalveluun jossa on joka kerta sanottu, että postitamme tuotteen teille mahdollisimman pian, joo... En taida tulla sitä tuotetta ikinä näkemään.

Vierailija
45/115 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ppairsoft.fi   ....... HUOM!   Varokaa!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
46/115 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medishop/ Sigvaris-sukkien maahantuoja ja verkkokauppa Suomessa.

Sukat sinällään on hyviä, mutta asiakaspalveluasenne niin ala-arvoista, että kannattaa suosiolla vaihtaa merkkiä tai tilata sukat ulkomailta.

Vierailija
47/115 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo kirjoitti:

ppairsoft.fi   ....... HUOM!   Varokaa!!!!!!!!!!!!!

Tämä vaikutti ensinäkemältä täydeltä huijaussivustolta! Huonoa suomea ja kaikkia tuotteita saatavilla 10 kappaleita joka kokoa massiivisella alennuksella. Jopa kokoja joita ei ole olemassakaan =D

Vierailija
48/115 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wellness Store - entinen Polentia. Otin meilitse heihin yhteyttä, koska toimitus ei vastannut tilausta. Kun vihdoin vastasivat meiliini, kehoittivat katsomaan postini uudelleen. Aikani tuijotin lähetystä eikä se siitä tilausta vastaavaksi muuttunut. Myöhemmin sanoivat ymmärtäneensä, ettei koko tilaus ollut tullut, vaikka meilini alkoi lauseella: "Hain juuri paketin postista...". Kun vihdoin ymmärsivät asian, lupasivat, että voin palauttaa paketin heidän laskuunsa. Menin Postiin ja ilmeni, ettei heillä ole Postin kanssa palautussopimusta. Kun otin yhteyden Wellness Storeen,  väittivät heillä olevan sopimuksen ja käskivät kysymään postista. Olin siis jo kerran käynyt Postissa asian tiimoilta.  Viimeinen viesti heiltä oli, että haluavat lahjoittaa tuotteen minulle ja minun pitäisi laittaa hyvä kiertämään ja lahjoittaa sama summa kristilliseen tarjoitukseen. Eli en saanut tilaamani tuotetta ja pitäisi siitä maksaa johonkin muualle kuin heille - eikä laittaa esim saamaani väärää lähetystä "hyvään tarkoitukseen".

B2B-kaupassa tällainen ei ole mahdollista, ehkä kuluttajakaupassa. :)

Vierailija
49/115 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukis.com Tilasin sieltä kuukautiskupin, ja toimitus kesti likelle kaksi kuukautta, vaikka luvattu 1-2 viikkoa. Korvauksena tuosta luvattiin varakuppi, jota ei ole vieläkään tullut (tilasin viime syksynä). Lisäksi face ja twitter ei enää toimi, joten ainoa yhteydenotto tapa on heidän nettisivujen kauttta, josta ei vastausta tule :/

Vierailija
50/115 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando

Siellä ei ollut sitä väriä mitä halusin niin jouduin sitten ostamaan jotain muuta ☹

Vierailija
51/115 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas mistä verkkokaupoista teillä on huonoja kokemuksia? Eli esim toimitus viivästynyt kohtuuttomasti, tavara viallista ja vaihtaminen lähes mahdotonta, tai tuotetta ei koskaan postitettu ja rahoja ei saanut takaisin?

Jos edes joku säästyisi huijatuksi tulemiselta kun laitetaan vähän nimiä listaan...

E...sen vaateet ovat usein olleet jo muiden kokeiltavina ja revittyinä. En voi käsittää ihmistä, joka ei voi sovittaa vaatetta repimättä lappuja irti kankaasta niin, että vaatteeseen tulee reikä. Olen saanut kolme sellaista riepua ja päätin etten enää tilaa sutta ja sekundaa.

Miksei asiakkaiden palauttamia vaatteita tarkasteta ja laiteta vaatteen rikkonutta maksamaan vaatteen hintaa? Onko pakko laittaa vahinko kiertämään?

Vierailija
52/115 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotex! Palauttivat rahat väärästä (halvemmasta) tuotteesta ja loppuja odotetaan edelleen kuukauden jälkeen.

Vierailija
53/115 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cdon.com tai discshop. Varmaan on molempien kanssa ollut vääntöä. Tilasin 3 cd-levyä samalta bändiltä. Sain kaksi. Puuttuva oli jälkitoimituksessa varmaan pari kk ja kun kysyin missä tuote viipyy, sain ilmoituksen että en saa tuotetta ja poistavat sen laskulta. Ok, kiitos, ei yhtään aikaisemmin voitu ilmoittaa. Se levy ei edes ollut mikää uusi että olisi loppunut varastosta vaan möivät alunperinkin eioota :D

Joulun aikaan tilasin mm. tyttöjen legosetin toys r usilta. Noutaessani pakettia mietin kun oli vähän pieni sisältääkseen 3 legosettiä. No tietenkin se tietty puuttui ja oli kirjattu jälkitoimitukseen. Meni varmaan viikon verran kun kyselin koska mahtaa tulla ja tuote olikin loppunut jonkun sekoilun takia varastolla. Jännä kun myivät edelleen sitä tuotetta sivuillaan, tuotteen pystyi laittamaan koriin jne. Olikin sitten kiire etsiä vastaava tuote ihan fyysisestä kaupasta.

Vierailija
54/115 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkien verkkokauppa Matinpyökki on totaalista huijausta. Jos olette ehtineet laittamaan luottokorttinumeronne ko. ns firman sivuille niin sulkekaa kortti välittömästi. Firmaa ei ole olemassakaan vaan on kyseessä totaalisesta huijauksesta. Sain luottokunnalta rahat takaisin ja tein myös rikosilmoitukset. Ko. Ns. Kauppa myy kenkiä.

Vierailija
55/115 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin yhestä kaupasta miesten t-paidan kokoa 5x ..xl..oli niin pieni että mahtu kokoa M käyttävälle...

Vierailija
56/115 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannan asuste, Shopfashion. Tilauksessani toinen tuote oli väärä ja toinen ei miellyttänyt. Tilasin kimonoita, joiden materiaali ja laatu olivat kovin heikkolaatuisen oloisia. Asiakaspalvelusta luvattiin hyvittää asiakaspalautuksen postituskulut, koska toinen tuote väärä. Olen kysellyt korvauksen perään, ihan jo periaatteellisesta syystä, mutta olen jäänyt ilman vastausta.

Vierailija
57/115 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ostanut verkkokaupasta superterve.fi. Itse ostin ja taisi mennä "rahat ja tavarat".

Mitään ei ole kuulunut 10 päivään tilauksesta. Sähköposti keselyihin  ei tule mitään vastausta ym.

Jos sinulla on jotakin vinkkejä mitä? voisin tehdä asian selvittämiseksi, niin kerrothan.

Vierailija
58/115 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvosta kiitollinen kirjoitti:

Onko kukaan ostanut verkkokaupasta superterve.fi. Itse ostin ja taisi mennä "rahat ja tavarat".

Mitään ei ole kuulunut 10 päivään tilauksesta. Sähköposti keselyihin  ei tule mitään vastausta ym.

Jos sinulla on jotakin vinkkejä mitä? voisin tehdä asian selvittämiseksi, niin kerrothan.

Vierailija
59/115 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ostanut verkkokaupasta superterve.fi. Taisi mennä "rahat ja tavarat" maksu on veloitettu,

mutta mitään muuta ei ole kuulunut tilauksesta 10 päivään. Jos sinulla on jotakin vinkkejä mitä voisin

tehdä. Niin kerrothan minulle.

Vierailija
60/115 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvosta kiitollinen kirjoitti:

Onko kukaan ostanut verkkokaupasta superterve.fi. Taisi mennä "rahat ja tavarat" maksu on veloitettu,

mutta mitään muuta ei ole kuulunut tilauksesta 10 päivään. Jos sinulla on jotakin vinkkejä mitä voisin

tehdä. Niin kerrothan minulle.

Sori, mutta miten ihmeessä edes olet voinut tilata kaupasta, jonka etusivulta jo näkee että huijaussaitti????

Et ole tehnyt alkeellisimpiakaan turvallisuus tarkistuksia. Kyllä tämä tyhmyys menee ihan sun omaan piikkiin. Koita ottaa opiksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi