Huonoja kokemuksia verkkokaupoista???
Kertokaas mistä verkkokaupoista teillä on huonoja kokemuksia? Eli esim toimitus viivästynyt kohtuuttomasti, tavara viallista ja vaihtaminen lähes mahdotonta, tai tuotetta ei koskaan postitettu ja rahoja ei saanut takaisin?
Jos edes joku säästyisi huijatuksi tulemiselta kun laitetaan vähän nimiä listaan...
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Adlibris. Tuotteita saa odottaa ja odottaa, luvatut toimitusajat ovat ihan sanahelinää.
Oma kokemukseni Adlibriksesta on taas hyvä. Olen tilannut heiltä useita vuosia 2-4 kertaa vuodessa ja yhtä kertaa lukuun ottamatta aina olen saanut kaikki tuotteet ajallaa. Kerran yksi kirjoista meni jälkitoimitukseen, tuli noin 1,5 viikon päästä.
Rosmerta.fi
Tilasin kolmet kengät heiltä ja laskun loppusummaksi tuli noin 140e, koskaan en saanut vahvistusta tilauksestani, mutta se näkyy heidän sivuillaan kyllä. Pari päivää myöhemmin rahaa oli lähtenyt melkein 160e tililtäni, ja olen sen jälkeen jättänyt heille lukemattomia viestejä niin yliveloittamastaan summasta kuin siitä, ettei tuotteita näy mailla eikä halmeilla. Yhtäkään vastausta ole tullut :(
TÄYTTÄ HUIJAUSTA!
Patpat, vaatteet eivät ole samoja kuin kuvissa vaan kiinassa/tallinnassa vaan jotain ihan muuta ja halvalka tehtyjä huonoista materiaaleista. Älkää tilatko, ei käyttökelpoista.
En voi vieläkään uskoa, että tämä on mahdollista, mutta näin kävi:
Olin tilannut erään kodinkoneen verkkokauppa.comista (yksityiskohtia en kerro ettei tutut tunnista) ja odottelin kerrotun ajan. Lähetin sähköpostia asiakaspalveluun, odotin kaksinkertaisen odotusajan. Odotin vielä kuukauden, uusi viesti ja viikko siitä sain sähköpostin, jossa asiakaspalvelun työntekijä HAISTATTELI MINULLE, KÄSKI PAINUMAAN V****** JA SANOI ETTEN TULE SAAMAAN TUOTETTA. Siis asiakaspalvelija puhui noin asiakkaalle. Hämmennyin suunnattomasti, kysyin vielä rahojani takaisin. En saanut. Enkä tuotettakaan. Tästä on jo pari vuotta mutta vieläkin kyrsii... Meni muutama satanen hukkaan:(
Onko kenelläkään kokemuksia tälläisestä kaupasta?
Elleins!!! Älä osta mitään sieltä!!!
Ihan verkkokaupasta riippumatta usein ongelmia tulee, jos tilaa jonkin tuoteen, mitä heillä ei itsellään ole varastossa. Niitä ei kannata yleensä tilata, kuin joistain kaupoista, joissa ilmoitetaan arvioidut toimitusajat. Muuten saattaa käydä pahimmillaan niin, että saat tuotteen vasta jopa 6 kk kuluttua. Voi nimittäin käydä niin, että tuote tilataan jostain kiinalaisesta verkkokaupasta, joilla käsittely kestää kuukausia. Jos heillä kiinassa ei ole tuotettra omassa varastossa, he tilaavat sen jostain ja sehän kestää sitten päälle jokusen kuukauden.
Mitä huonoja kokemuksia Elleins verkkokaupasta?
Tilasin Elleinsiltä yhden t-paidan 14.4., maksoin saman tien. Arvioitu lähetysaika heiltä oli 26.4. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Lähetin viestin (vastaajalla oli todella onneton suomen ja englannin kieli). Selitti jotain sekavaa, ymmärsin niin, että tuote tulee ehkä kiinasta ja siellä ei ole materiaalia eikä ompelijaakaan tällä hetkellä. Kuitenkin lupaili, että tuote lähtee viimeistään 15.5. No niin näyttää seurannan mukaan käyneen. Mutta en sitten tiedä koska se tulee mulle, 7-15 päivää on kerrottu toimituksen vievän. Yhtään ei tiedä mitä tulen saamaan... En tilaa täältä toiste.
Tilannut ja tilaan jatkossakin Vova.com kaikenlaista, kaikki vaatteeni, kosmetiikkaa, kengät, hiuslisäkkeet jne. Kaikki sujunut loistavasti. Joskus joku tuote jäänyt tulematts, mutta ostajansuoja, kun maksanut paypalin kanssa. Huomioinut sen, että Aasian koot on huomattavasti pienempiä, esim. Mekko L vastaa Suomen kokoa S, joten ite käytän L koon vaatteita, niin tilaan Aasiasta kokoa Xxl. Myös kosmetiikka on ollut pääosin hyvää, sopinut iholleni, myös meikit. Kiva on Vova sovellusta käyttää, sillä on hinnat halpoja, myös huutokauppa kiva ja arvonnat. Postitus on ilmaista, joten erittäin onnellinen vova käyttäjä olen.
Jjgecko.com
Tilasin kengät ja sain ihan erilaiset. Ei mitään lähetettä, paperia, tositetta, palautusinfoa tilauksen mukana. Eivät vastaa viesteihin.
Onko kukaan muu erehtynyt tuohon samaan verkkokauppaan?
Vova on paska. Tilasin pari vuotta sitten noin 30 euron tavaran ja ei ole tähän päivään mennessä näkyny ei kuulunut. pitäkööt tunkkinsa huijari siat!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia chickladdy:sta??
Nostoa, tätä minäkin tulin kysymään
-eri-
Tästä minäkin haluaisin kuulla mitä ootte tykänneet vai ettekö yhtään. Voiko halpa olla hyvää...?
Moi
Olisiko teillä kokemuksia verkkokauppa BLOOMJULIAsta?
t. Sipe
Vierailija kirjoitti:
Secret garden puutarhakauppa netissä. Rahat kankkulan kaivoon yli 100e, ei toimistusta, ei vastausta. Nyt onneksi on verkkokaupan sivut suljettu. Puutarhamessuilla oli kaupan rouva kovasti esittelemässä tuotteittaan, olin todella yllätynyt kun olikin huijari. En ole ainut huijattu, Suomi24 myös keskusteltu aiheesta.
Mistä tiedät, ettei joku huijari ole laittanut rouvan nimellä ja merkillä verrkohuijaudkaupan?
Cubukselta ei kannata tilata varsinkin jos käyttää alennuskoodia. Tilasin takin lapselle ja käytin alennuskoodia, jonka avulla säästin 5 euroa. Lähettivät liian ison takin kuin mitä olin tilannut. Takaisin lähettämisestä olisin joutunut maksamaan 5 euroa omasta pussista, eli lopulta heidän mokailujen takiaan ei mitään rahaa säästykkään. Päätin antaa asian olla ja nyt on sitten se liian iso takki nurkissa pyörimässä. Pistän alle sitten vaikka paksun villapaidan jos se jotain pelastaisi.
Tilasin Ellokselta 250 cm pitkät verhot. Verhoissa oli myös lappu, jossa luki 250 cm. Olivat kuitenkin oikeasti 236 cm.
Adlibris. Tuotteita saa odottaa ja odottaa, luvatut toimitusajat ovat ihan sanahelinää.