Miksi pelkäät kuollaksesi harmaantuvia hiuksiasi?
Itse en pelkää, siksi kyselen teiltä jotka niin teette.
Kommentit (20)
En mä niitä pelkää. Mutta en odotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan niitä, en pelkää.
Tämä. Värjäävät ovat surullisia näkyjä.
En pelkää, mutta vedän koneella pään klaniksi viikon välein mukavuussyistä. Eli älyttömän paksu ja jäykkä tukka. On kuuma eikä edes parturi saa laitettua siistiksi. Harmaata on jonkin verran.
En minä niitä pelkää. Mutta en myöskään halua 48-vuotiaana olla valkotukkainen vielä. Siksi värjään. Eläkkeellä ehkä sitten luomuharmaa. Tai sitten ei. Mun äiti on 78 ja vieläkin tykkää värjätä, nyt hänellä on punainen tukka. Ei hän mitenkään harmaita pelkää tai luule näyttävänsä nuoremmalta värjätyssä, mutta tykkää vaan värikkäämmästä estetiikasta. Se on aika tympeää, jos tästäkin asiasta taas tehdään joku uusi normi, että ei saisi värjätä tai on jotenkin säälittävä.
Toivon todella, että minusta tulee harmaahiuksinen "hopeapuuma" kun olen 60v. Isoäiti oli juuri tuollainen.
Nämä värjääjät lienevät samoja, jotka puleeraavat naamaansa kalliilla kosmetiikalla...
Mulla ei ole harmaita, vaan ihania hopeisia jotka saa hiukset säihkymään. Lopetin värjäyksen kolme vuotta sitten. N61
Vierailija kirjoitti:
Nämä värjääjät lienevät samoja, jotka puleeraavat naamaansa kalliilla kosmetiikalla...
Onko se sulta Naturelli Elli pois?
😅🤣😂😅😂🤣
Harmaa ei ole väri ja kasvoja vasten se on erittäin ikävän näköistä.
Mummoudu sinä ap vaan rauhassa niin ulkoa kuin sisältä, minä olen nuorekas sisältää ja haluan näyttää siltä myös ulkoa.
60 v
Vierailija kirjoitti:
Meikkaan kyllä päivittäin. Tykkään leikkiä väreillä ja tyyleillä, niin pukeutumisessa, meikissä kuin hiuksissa. Mitään kallista anti-age-ihonhoitoa en kyllä ostele, koska ei minua kiinnosta näyttää nuoremmalta kuin olen. Värikkäämmältä vaan.
- n. 51 v, luonnostaan jo täysin valkotukkainen, värjätty väri tällä hetkellä burgundinpunertavanruskea
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole harmaita, vaan ihania hopeisia jotka saa hiukset säihkymään. Lopetin värjäyksen kolme vuotta sitten. N61
Eli olet eläkkeelle valmis?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä ihon väristä ja luonnollisesta kontrastista. Osalle se on upean näköistä, Suomessa kun on muutenkin aika vaaleita paljon, ja jos sattuu vielä olevan viileänsävyinen värianalyysin Kesä-tyyppi, niin harmaahan sopii hienosti. Mutta lämpimänsävyisille ei niinkään. Itse olen oliivi-ihoinen (entinen) brunetti, ja luonnonharmaa tukka saa ihoni näyttämään todella sairaan kellertävänvihertävältä. Siksi päädyin jo harmaan kasvatettuani takaisin värjäämään, nyt yrttipohjaisilla väreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkaan kyllä päivittäin. Tykkään leikkiä väreillä ja tyyleillä, niin pukeutumisessa, meikissä kuin hiuksissa. Mitään kallista anti-age-ihonhoitoa en kyllä ostele, koska ei minua kiinnosta näyttää nuoremmalta kuin olen. Värikkäämmältä vaan.
- n. 51 v, luonnostaan jo täysin valkotukkainen, värjätty väri tällä hetkellä burgundinpunertavanruskea
Ei tuossa iässä vielä harmaita ole.
Harmaa vanhentaa poikkeuksetta kaikkia. Jopa kymmenellä vuodella. Onneksi olen saanut perimässä sellaiset geenit etten harmaannu helposti. Äidillä oli vielä 85v vain hiukan harmaata hiustensa seassa ja minulla pienet tupsut harmaata korvien vieressä. Ikä alkaa lähentyä äitini ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Värjäävät ovat surullisia näkyjä.
Naama ja väri, olemus ei täsmää. Miksi haluaisin olla joku Aira Samulin muka hyväntuulinen nuorekas kääkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä ihon väristä ja luonnollisesta kontrastista. Osalle se on upean näköistä, Suomessa kun on muutenkin aika vaaleita paljon, ja jos sattuu vielä olevan viileänsävyinen värianalyysin Kesä-tyyppi, niin harmaahan sopii hienosti. Mutta lämpimänsävyisille ei niinkään. Itse olen oliivi-ihoinen (entinen) brunetti, ja luonnonharmaa tukka saa ihoni näyttämään todella sairaan kellertävänvihertävältä. Siksi päädyin jo harmaan kasvatettuani takaisin värjäämään, nyt yrttipohjaisilla väreillä.
Höpö höpö seliseli